Call of Duty: Black Ops
قابل اجرا در ویندوزCall of Duty: Black Ops که در ژانر تیراندازی اول شخص قرار دارد و هفتمین عنوان در این سری شمرده میشود، توسط گروه و استدیو Treyarch طراحی و توسعه داده شده که سومین ساخته این توسعه دهنده بعد از عنوان جهان در جنگ محسوب میشود، بوسیله ناشر و کمپانی بزرگ Activision برای کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز) و کنسولهای پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و Wii در تاریخ نوامبر ۲۰۱۰ به صورت سراسری منتشر شد.
گیم پلی یا روند بازی کالاف دیوتی عملیات سیاه مانند سایر نسخه پیشین طراحی شده که بازیکن کنترل شخصیت اصلی داستان که معمولاً در نقش سرباز پیاده، افسر، فرمانده عملیات ظاهر میشود را برعهده میگیرد.
همچنین بازیکن با استفاده از تسلیحاتی مانند تفنگ، رگبار، کلت، نارنجک، مسلسل و مواد منفجره و تجهیزاتی جنگی از جمله تانک، خودرو، جنگنده و موتورسیکلت مراحل را به کمک افراد تیم و یاران به پایان میرساند.
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 7 32/64 | Windows 10 32/64 |
| پردازنده | Intel Core2 Duo E6600 @ 2.40GHz / AMD Athlon 7450 Dual-Core | Intel Core2 Duo E6750 @ 2.66GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 6400+ |
| حافظه | 2 GB | 2 GB |
| گرافیک | NVIDIA GeForce 8600 GT (256MB) / AMD Radeon X1950 Pro (256MB) | NVIDIA GeForce 8800 GS (512MB) / AMD Radeon HD 2900 GT (512MB) |
| DirectX | DirectX 9 | DirectX 9 |
| ذخیرهسازی | 12 GB | |
عالیه ممنوووووووووووووووووووننننننننن😍
عالیه فقط سیو نمیشه با اینکه میزنم چیکار کنم
سلام fatal eror رو چطور درست کنم؟
سیستمم i5 نسل 13
رم 16
گرافیک 2
ویندوز 11
سلام بازی نصب شده ولی وقتی رو بازی کلیک میکنم میزنه fatal error
سلام من این بازی call of duty black ops و بازی battlefield bad company 2 رو دانلود و نصب کردم ولی متاسفانه وارد بازی نمیشه و ارور میده اول مینویسه the code execution cannot proceed because d3d9_43.dll was not found.reinstalling the program may fix this problem. بعد که اوکی رو میزنم باز یه ارور دیگه میاد the code execution cannot proceed because XINPUT1_3.dll was not found.reinstalling the program may fix this problem.
برای من فیرز میشه بعد ارور میده fastfile for zone khe_sanh appears corrupt or unreadable چیکار کنم
salam link danlod kojast
سلام.من نصب کردم چند مرحله بازی کردم یه قسمتیش که باید وارد یه ساختمان بشی صفحه سیاه میشه ولی بازی درحال اجراست
توی تسکبار بازه ولی میزنم هیچی نمیاره کمک لطفا
درود خسته نباشید . بازی دانلود شده ولی نصب نمیشه هرکاری میکنم. ویندوزم 11 هست
سلام ببخشید بازی من بالا نمیاد چند بار نصب کردم نیماره بالا
سلام خسته نباشید در مرحله 6 بازی یه قسمتی هست صفحه نمایش سیاه است و بازی هم میگه که برو به سمت 14متر من میرم هیچ اتفاقی نمیفته و هنوز صفحه بازی سیاه است میشه کمکم کنین
چرا بازی سیو نمیشه وقتی از بار=ی میرم بیرون دوباره برمیگردم از اول میشه
بعدش من وقتی که روی کمپین میزنم بعد از یک نمایش ارور میده و صفحه سیاه میشه . بعد میخوام از روی فایل exe بازی رو اجرا کنم پسورد رو از کجا بگیرم
سلام ببخشید بخش زامبی کار مینه؟
salam man vaghti bazi ro baz mikonam mige failed to load application correctly 0x00007b
chikar konam?
salam bazi bara windows 11 bala miad?
بازی عالی بود واقعا کیف کردم👍👍👍👍
بازی عالی بود واقعا کیف کردم👍👍👍👍
سلام ببخشید میشه بخش زامبی شو افلاین 2 نفره بازی کرد ؟