Streets of Rage 4

Streets of Rage 4

مبارزین خیابانی عدالت طلب
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

بازی Streets of Rage 4 نسخه چهارم سری بازی های Streets of Rage است که در سبک اکشن بِزن-بِزن (Action Beat-'Em-Up) در سال ۲۰۲۰ توسط استودیوهای بازی سازی Dotemu، Lizardcube و Guard Crush Games توسعه یافته و شرکت Dotemu برای پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوویچ، پلی استیشن ۴، اکس باکس وان، لینوکس و مک او اس به بازار عرضه شده است. 

 

داستان Streets of Rage چهارده سال پس از قسمت سوم روایت می‌شود و حالا با مرگ Mr.X، شهر تقریبا آرام است. اما پس از چندی دوباره پر از جرم و جنایت می‌شود، چرا که دو فزرند مستر ایکس به نام‌های خانم و آقای وای (Y) قصد دارند شهر را به تصرف خود در بیاورند. این بازی خط داستانی مستقیم و ساده ‌ای را دنبال می‌کند که از مراحل مختلفی ساخته شده است. در هر مرحله بازیکن باید با فنون رزمی گوناگون دشمنان خود را از سر راه بردارد. همچنین در پس زمینه بازی از موسیقی های مشابه نسخه‌های اولیه بازی استفاده شده است که برای بزرگسالان نیز یادآور خاطرات خوش بچگی است. بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و هرچند نسبت به نسخه‌های قبلی ارتقاء داشته است اما سبک کلاسیک خود را حفظ نموده است. ویژگی ‌های جدیدی به این بازی اضافه شده است از جمله توانایی زدن ضربه به دشمن در هوا و استفاده از اشیا گوناگون و پرتاب شونده که این اسلحه‌ها پس از برخورد دوباره به سمت شما باز می‌گردد و می‌توانید با یک زمان‌بندی دقیق آن‌ها را روی هوا بگیرید و مبارزه خود را بدون تلف شدن وقت ادامه دهید. این قابلیت حتی در حالتی که دشمنان نیز اسلحه‌های خود را به سمت شما پرت می‌کنند وجود دارد همچنین در این نسخه بعد از استفاده از ضربات و فنون ویژه از جان بازیکن کاسته نمی‌شود بلکه یک نوار دیگر خالی می‌شود که اگر بازیکن برای مدتی ضربه‌ای دریافت نکند این نوار دوباره پر می‌شود.

 

حداکثر چهار بازیکن با کمک سلاح های یکبار مصرف در کنار حملات استاندارد، پرتاب‌ها و حرکات حمله رعدآسا در جریان بازی نقش دارند. هر شخصیت بازیکن دارای مجموعه‌ای از حملات ویژه (قدرتی) است که می‌توان آنها را به بهای سلامتی انجام داد یعنی با انجام آن از میزان سلامتش کاسته می شود. با این حال، در این بازی، بازیکنان می‌توانند با انجام حملات متوالی بدون ضربه خوردن، سلامتی را که در یک حمله خاص صرف شده است، بازیابی کنند. هر شخصیت بازیکن همچنین دارای ترکیب فوق العاده منحصر به فرد، "Star Moves" است که می تواند با جمع آوری ستاره ها در هر سطح انجام شود. این قابلیت در صورتی اتفاق می افتد که بازیکن نمیرد و با همان سلامت اولیه ی خود به بازی ادامه دهد تا بتواند با کسب امتیازات، ستاره کسب کند. یک سیستم ترکیبی جدید معرفی شده است، همراه با توانایی چسباندن و کوباندن حریفان به دیوارها و یا بازیکنان دیگر، که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا امتیاز اضافی را با رشته کردن ترکیب‌های بلند بدون ضربه زدن به یکدیگر کسب کنند. هر شخصیت دارای ویژگی‌های منحصربه ‌فردی است، مانند پرش دیواری شخصیت Max ، مکانیک جاخالی دادن Shiva و ترکیب ضربات روی هوا، و مبارزه دوربرد Floyd.

 

حالت اصلی گیم پلی، Story Mode، بازیکنان از هر مرحله در حین بیان داستان عبور می کنند، با انتخاب مرحله پس از اتمام حالت Story، قفل آن باز می شود. بازیکنان بسته به تنظیمات سختی تعداد جان محدودی دارند، اما با کسب تعداد مشخصی امتیاز می توانند آنرا افزایش دهند. اگر همه بازیکنان تمام جان خود را از دست بدهند، باید آن مرحله را دوباره از ابتدا بازی کنند، با این گزینه برای استفاده از کمک‌هایی که جان‌های اضافی را اضافه می‌کنند و حرکت ستاره‌ای به قیمت کاهش امتیاز. پس از پاک کردن یک سطح، بازیکنان بر اساس تعداد امتیازی که به دست آورده اند، رتبه ای دریافت می کنند. امتیاز کسب شده به امتیاز مادام العمر می رسد، که به سمت باز کردن شخصیت های بازیکن، یک جایزه از بازی های گذشته، ارائه شده به سبک شبه 16 بیتی می رود. این بازی همچنین دارای حالت Arcade است که بازیکنان را موظف می کند کل بازی را با جان محدود تمام کنند، حالت Boss Rush و حالت Battle Mode رقابتی که به دو بازیکن اجازه می دهد با یکدیگر مبارزه کنند. این بازی همچنین دارای یک گزینه صوتی یکپارچه سازی با سیستم عامل است که شامل آهنگ های موسیقی از هر دو نسخه Mega Drive/Genesis و Master System/Game Gear دو بازی اول است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core2 Duo E8400 @ 3.00GHz / AMD Phenom II X4 965 Intel Core i5-4470 @ 3.30GHz / AMD Athlon II X2 260
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTS 250 (1GB) / AMD Radeon HD 6670 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 960 (4GB) / AMD Radeon HD 5750 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 8 GB

Streets of Rage 4

30/04/2020
Dotemu
Dotemu
+12
حجم دانلود: 5.6 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

محمد ضیابری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۱ گزارش

»ن بازی رو نصب کردم و بدون مشکل هم اجرا شد. اما کیفیت تصویر بسیار پایین و پیکسلی هستش! در صورتی گه تنظیمات ویدیویی رو در بالاترین حالت ممکن گذاشتم. مشکل از کچاست؟

ارسال پاسخ