Call of Duty: Advanced Warfare

Call of Duty: Advanced Warfare

جهان در سال 2054 میلادی
۱۰ | ۹.۱
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Call of Duty: Advanced Warfare نسخه ای از سری بازی های Call of Duty است که توسط شرکت Sledgehammer توسعه یافته و در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده است. سبک این بازی تیراندازی اول شخص (First-Person Shooter) است و داستان آن در آینده ای نه چندان دور اتفاق می افتد. زمانی که بیشتر دنیا در جنگ و بی نظمی به سر می‌برد. این بازی دارای حالت Single Player یا همان Campaign است. سازندگان بازی با تاکید بر روی این این حالت سعی کرده‌اند که طرفداران قدیمی Call of Duty را راضی نگه دارند. 

 

چهارچوب‌های طراحی شده برای Advanced Warfare مشابه بازی‌های پیشین Call of Duty است؛ به این معنی که در این بازی نیز، بازیکن به ماموریت‌های مختلفی فرستاده می شود و باید به اهدافی که برای او تعیین شده، برسد. در این بازی، برای شخصیت بازی لوازم مکانیکی و سلاح‌های متنوعی در نظر گرفته شده که Advanced Warfare را نسبت به بازی‌های گذشته جذاب‌تر می‌کند. توانایی حرکتی بازیکن هنگام حمله یا عقب نشینی بهبود چشمگیری داشته اما سختی بازی به اندازه‌ای است که بتوان پس از اتمام ماموریت احساس رضایت داشت. سازندگان Advanced Warfare در فواصل زمانی مناسب از میدان جنگ و مبارزه دور می‌شوند تا بازیکن فرصتی برای تجدید نیرو و تمرکز دوباره را داشته باشد. اما این بازی تنها معطوف به جنگ و نابودی دشمن نمی شود، بلکه مناسبات انسانی نیز در آن نقش داشته و داستان بازی را می‌سازند.

 

در این بازی لباس بخصوصی برای سربازها طراحی شده است که مانند اسکلت بندی بدن انسان  می باشد و باعث افزایش چشمگیر توانایی جسمانی تمامی گروه عضلانی بدن می شود. این قابلیت افراد را به یک فوق سرباز تبدیل می کند و در پیش بردن روند یک نبرد بسیار موثر است.

 

از این نکته نباید غافل شد که گرافیک این بازی، بخصوص برای کاراکترهای انسانی، پیشرفت قابل توجهی داشته و صدا گذاری آن در نوع خود جز بهترین‌ها محسوب می شود. محیط بازی با جزئیات، هیجان انگیز و پرمخاطره طراحی شده و بازیکن این امکان را دارد که با استفاده از روش‌های متفاوتی به اهداف تعیین شده برسد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-530 @ 2.93GHz / AMD Phenom II X4 810 Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz / AMD Ryzen 5 3500C
حافظه 6 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTS 450 (1GB) / AMD Radeon HD 5870 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 760 (4GB) / AMD Radeon HD 7950 / R9 280 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 40 GB

Call of Duty: Advanced Warfare

04/11/2014
Sledgehammer Games
Activision
+18
حجم دانلود: 31.6 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Arshia.gg نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ گزارش

ببخشید 30 گیگ فقط برای بخش مرحله ای بازی بود ؟

پاسخ اپراتور (۲۹ مرداد ۱۴۰۳)
سلام بله
ارسال پاسخ
2
abcdefg نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ گزارش

سلام کی میتوانیم دانلودش کنیم؟

پاسخ اپراتور (۱۴ آذر ۱۴۰۲)
سلام به زودی دوباره قرار میگیره روی یه سرور دیکه بوده که قطع شده انگار.
ارسال پاسخ
3