Call of Duty: Infinite Warfare

Call of Duty: Infinite Warfare

موفقیت قطعی نیست، شکست پایان نیست: مهم شجاعت ادامه دادن است
۱۰ | ۷.۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Call of Duty: Infinite Warfare یک بازی تیراندازی اول شخص (FPS) است که در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. در بخش تک نفره (Single Player)، بازیکن با نیروهای خارجی بر سر منظومه شمسی می جنگد و فضای بازی، خارج از اتمسفر زمین دنبال می شود. به همین دلیل بازیکن در این بازی بی وزنی، نبود اکسیژن و مواردی از این دست را تجربه خواهد کرد. علاوه بر این بازیکن زمان زیادی را صرف جابجایی در محیط بازی نمی کند و در عوض باید هنگام درگیری با دشمنان، با تصمیم گیری های صحیح، مراحل بازی را به اتمام برساند. 

 

از لحاظ گرافیکی بازی در سطح قابل قبولی ارائه شده و تنوع اسلحه ها به همراه چالش های درگیری در فضا باعث بیشتر شدن جذابیت بازی شده اند.  طراحان بیشتر بر روی صداگذاری و هوش مصنوعی بازی کار ‌کرده اند و بازی در سبک خود، تبدیل به یک بازی بی نقص شده است. همچنین می‌توان این بازی را از لحاظ داستان‌، شخصیت ‌پردازی و همچنین فضای بازی آن را جزء کم نقص‌ترین بازی‌ها در نظر گرفت. در کل طراحان این بازی سعی داشته‌اند علاوه بر حفظ رویه Call of Duty جزئیات دیگر را ارتقا بخشیده و داستان این بازی را در فضایی دیگر دنبال کنند که تمامی این موارد موجب شده‌ است که منتقدان مختلف نظرات متفاوتی در مورد این بازی داشته باشند. در عین حال به نظر می‌رسد این بازی از نظر پارامترهای اساسی در نظر گرفته شده در طراحی بتواند مخاطبان خود را به شکل مناسبی راضی نگه دارد.

 

Call of Duty: Infinite Warfare که همچنین با نام‌های COD: IW) و IW7 نیز شناخته می‌شود یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط Infinity Ward برای Xbox One ، PlayStation 4 و Windows عرضه شده است. تبلیغات لو رفته برای بازی ابتدا در اواخر آوریل 2016 یافت شد، چند روز قبل از تریلر رسمی، که در دوم ماه می 2016 رونمایی شد. این بازی در تاریخ چهارم نوامبر 2016 منتشر شد. Infinite Warfare سیزدهمین بازی از عنوان Call of Duty و اولین بازی Infinity Ward است که در یک چرخه توسعه سه ساله ساخته شده است.

 

درست قبل از یک حمله ویرانگر به زمین، شما در نقش کاپیتان Nick Reyes، خلبان عملیات ویژه درجه 1 بازی می کنید. باید در حالی که سعی دارید بر محیط های مرگبار و جدال برانگیز فضا چیره شوید، نیروهای هم پیمان را نیز در مقابل یک دشمن قدرتمند رهبری کنید. این اولین بازی Call of Duty از زمان Call of Duty 2 است که بر روی کنسول های نسل هفتم منتشر نشده است. این بازی، در بسته‌های منتخبی که به عنوان Legacy Edition شناخته می‌شوند، همراه با نسخه بازسازی‌شده Call of Duty 4: Modern Warfare، معروف به Call of Duty: Modern Warfare Remastered عرضه می‌شود.


در PC، بازی در هر دو فروشگاه Steam و Microsoft Store در دسترس است. بازی ها یکسان هستند، اما در نسخه Microsoft Store، تمام داده ها باید دانلود شوند. نسخه Steam به بازیکنان این امکان را می دهد که دقیقاً مانند Black Ops III محتوایی را که می خواهند دانلود کنند، انتخاب کنند.


این بازی از Xbox Play Anywhere پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین نسخه Xbox One و نسخه Microsoft Store داده‌ها را با یکدیگر به اشتراک نمی‌گذارند. بنابراین، بازیکنان اگر می‌خواهند روی PC (نسخه Microsoft Store) و Xbox One بازی کنند، باید دو بار بازی را خریداری کنند.

 

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-3225 @ 3.30GHz / AMD Ryzen 3 3250U Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz / AMD FX-8320 Eight-Core
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7850 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4GB) / AMD Radeon R9 280X (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 70 GB

Call of Duty: Infinite Warfare

04/11/2016
Infinity Ward
Activision
+18
حجم دانلود: 62.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۲.۸
۵ | ۱

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

اردا کاری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ گزارش

بخش مولتی و زامبی رو داره؟

پاسخ اپراتور (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ
kazbreker نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ گزارش

هیچ گزینه ای برای دانلود وجود نداره
نمیدونم مشکل از منه یا . . .

پاسخ اپراتور (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سلام اونایی که لینک ندارن یا خراب بوده سورس یا به زودی قرار میگیره.
ارسال پاسخ
Lyken6363 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۶ گزارش

بازی رو اجرا نمیکرد . زدم نصب دوباره کلا پاکش کرد ) : چیکار کنم ؟

پاسخ اپراتور (۷ بهمن ۱۴۰۲)
سلام به پشتیبانی تلگرام پیام بدین راهنماییتون میکنن
@Gbaz_Support
پاسخ Lyken6363 (۸ بهمن ۱۴۰۲)
با تشکر از پشتیبانی خوبتون درست شد
ارسال پاسخ
Lyken6363 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۶ گزارش

سلام من این بازی رو نصب کردم ولی صدای صحبتشون کلا قطعه و فقط صدای زمینه هست .نمیدونم مشکل از چیه و قابل حله یا نه!

ارسال پاسخ
armanASP نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ گزارش

slm va dorod . faghat story mode ya zombie ham dare ??

پاسخ اپراتور (۲ بهمن ۱۴۰۲)
سلام زامبی نداره
ارسال پاسخ