Aliens: Dark Descent

Aliens: Dark Descent

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Aliens: Dark Descent یک بازی ویدیویی استراتژی زمان واقعی است که از زاویه دوربین بالا به پایین انجام می شود. بازیکنان کنترل یک جوخه متشکل از چهار تفنگدار دریایی را بدست دارند و باید عوامل سرکش از  Corporationمبارزه کنند. این بازی دارای پنج کلاس شخصیت شروع است که هر کدام دارای سلاح ها و توانایی های منحصر به فرد خود هستند. در حالی که مبارزات در زمان واقعی اتفاق می‌افتد، بازیکنان می‌توانند برای صدور دستورات یا راه‌اندازی یک کمین، روند زمان را برای مدت کوتاهی کند کنند. بازیکنان تشویق می شوند تا ایستگاه ماه را کاوش کنند، مسیرهای کوتاه را کشف کنند و ردیاب های حرکتی را به کار گیرند که به بازیکنان اجازه می دهد حرکات بیگانه را ردیابی کنند. آنها همچنین می توانند از اره برقی برای باز کردن درهای قفل شده یا جوش دادن درهای پشت سر در هنگام عقب نشینی از اتاقی به اتاق دیگر استفاده کنند. تغییرات در چیدمان سطح ثابت هستند. جوش دادن درب ممکن است جلوی پیشروی Xenomorphs را بگیرد، اما همچنین ممکن است مسیر بازیکن را در بازدیدهای بعدی مسدود کند.

 

در بین ماموریت ها، بازیکنان می توانند شخصیت های خود را ارتقا داده و سفارشی کنند. بازیکنان نه تنها سلامت جسمانی بلکه می بایست سلامت روانی این شخصیت ها را نیز حفظ کنند. هر شخصیت ویژگی های ذهنی خود را دارد. اگر تحت فشار بیش از حد قرار گیرند، ممکن است عملکرد تاکتیکی آنها تحت تأثیر قرار گیرد. آنها ممکن است قابلیت های خود را از دست بدهند، رفتار غیرمنطقی داشته باشند یا حتی در ماموریت ها خرابکاری کنند. اعضای گروه ممکن است پس از حمله برای همیشه بمیرند. بازیکنان می توانند در طول یک ماموریت برای جلوگیری از از دست دادن کل تیم تخلیه شوند. به گفته سازنده، هر ماموریت در بازی "بین 20 دقیقه تا یک ساعت" طول می کشد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-560 @ 3.33GHz | AMD Phenom II X4 805 Intel Core i5-9500 @ 3.00GHz | AMD Ryzen 5 2500X
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4GB) / AMD Radeon R9 380X (4GB) NVIDIA GeForce GTX 1070 (6GB) / AMD Radeon RX Vega 56 (6GB)
DirectX 12 12
ذخیره‌سازی 47 GB

Aliens: Dark Descent

20/06/2023
Tindalos Interactive
+18
حجم دانلود: 24.1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄