امپراطوری زمین 2 نسخه گلد ادیشن

Empire Earth II Gold Edition

۱۰ | ۸.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره بازی Empire Earth II Gold Edition

امپراطوری زمین 2 نسخه گلد ادیشن یک بازی ویدیویی استراتژی زمان واقعی (RTS) است که توسط Mad Doc Software توسعه و توسط Sierra Entertainment در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازی Empire Earth 2 به جناح‌های مختلفی تقسیم میشود و به کاربر حق انتخاب جناح دلخواه را میدهد. جناح‌های جنگی در این بازی همان ملیت‌های آلمان، آمریکا، مصر، روسیه و … هستند که هر کدام در مقایسه با یکدیگر دارای برتری و توانایی‌های خاصی هستند. بازی Empire Earth 2 در طی قرون مختلف به وقوع می‌پیوندد و شما با ساخت نیروها و یگان‌های جنگی مختلف و با استفاده از بهترین نوع استراتژی باید نیرو‌های دشمن را شکست دهید و بر علیه آن‌ها غلبه کنید.


دانلود بازی Empire Earth II Gold Edition برای PC


ویژگی‌های بازی Empire Earth II Gold Edition

بازی دارای قسمت چند نفره و حالت کمپین تک نفره بوده که در آن بازیکن باید یک سری ماموریت را در دوره‌های مختلف تاریخی انجام دهید. حالت کمپین به سه بخش باستان، قرون وسطی و مدرن تقسیم شده و هر قسمت دارای تمدن متفاوتی است که بازیکن باید اهدافی مانند ساختن شهر، جمع آوری منابع و شکست نیروهای دشمن انجام دهد. همچنین این بازی دارای حالت چندنفره است که در آن بازیکنان میتوانند در حالت‌های مختلف مانند مرگ، تسخیر پرچم و پادشاه تپه با یکدیگر رقابت کنند. قبل از اینکه ساختمان‌ها و واحدها ساخته یا ایجاد شوند، باید منابع جمع آوری شوند. دو نوع منابع وجود دارد: منابع اصلی و منابع ویژه. منابع اصلی شامل غذا، چوب، طلا و سنگ هستند. برای جمع آوری منابع، یک شهروند (یا گروهی از شهروندان) انتخاب شده را به یک منبع هدایت میکنید.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Empire Earth 2 Gold Edition رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 98/ME/2000/XP Windows XP
پردازنده Pentium 4 or Athlon XP Pentium 4 or Athlon XP
حافظه 256 MB 512 MB
گرافیک 64 MB 3D DirectX 9.0c compatible video card with Hardware T & L and Pixel Shader support (NVIDIA GeForce 3+, ATI Radeon 8500+) 128 MB 3D DirectX 9.0c compliant video card with Hardware T & L and Pixel Shader support (NVIDIA GeForce 4+)
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 2 GB

امپراطوری زمین 2 نسخه گلد ادیشن

26/04/2005
Rockstar New England
+12
حجم دانلود: 1.49 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄