Dying Light 2 Stay Human Ultimate Edition

Dying Light 2 Stay Human Ultimate Edition

چالشی به نام انسانیت !
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Dying Light 2 Stay Human یک بازی ترسناک جهان باز منتشر شده در سال 2022 است که توسط Techland ساخته شده. دنباله Dying Light (2015)، این بازی در 4 فوریه 2022 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد. بازی به طور کلی نقدهای مطلوبی دریافت کرد، با تمجید از مبارزات، سیستم پارکور و ساختار جهان باز در این بازی.


Dying Light2  یک بازی اکشن و نقش آفرینی وحشت بقا است که در جهانی باز جریان دارد. مضمون بازی آخرالزمانی با تم زامبی است. داستان این بازی 22 سال پس از Dying Light اتفاق میافتد و قهرمان جدیدی به نام آیدن کالدول که مهارت ویژه‌ای در پارکور دارد، شخصیت اصلی داستان است. بازیکنان می توانند حرکاتی مانند بالا رفتن از دیوار و موانع، سر خوردن، پریدن از لبه ها و دویدن روی دیوار را برای حرکت سریع در شهر انجام دهند. شرکت سازنده تایید کرده که بیش از 3000 انیمیشن پارکور برای هرچه طبیعی‌تر جلوه کردن حرکات بازیکن، در این بازی تعبیه شده است. این آزادی عمل و تنوع حرکات، سرعت عمل و جا به جایی بین نقاط در محیط بزرگ بازی را به خوبی سرعت بخشیده است.


ابزارهایی مانند قلاب گیره و پاراگلایدر نیز به پیمایش در جهان وسیع بازی کمک می کند. بازی عمدتاً مبتنی بر درگیری تن به تن و نزدیک است و اکثر مبارزات با سلاح‌های سرد انجام می‌شود. اسلحه‌های سرد طول عمر محدودی دارند و با استفاده بازیکن از آنها در نبرد، به مرور فرسوده شده و از بین می‌روند. همچنین می‌توان از سلاح‌های گرم مانند تیربار و شاتگان نیز استفاده کرد. سلاح ها را می توان با طرح ها و اجزای مختلف ارتقا داد. بازیکن میتواند با استفاده از قطعات به دست آمده از تجزیه‌ی دیگر سلاح‌ها، آیتم‌های خود را ارتقا دهد. آیدن همچنین با بهره‌گیری از نوعی جهش ژنتیکی، می تواند توانایی‌های مافوق بشری کسب کند. 


همچنین زامبی های جدیدی به جهان بازی اضافه شده‌اند. مانند بازی اول، زامبی ها هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید کند هستند و سرعت کمی دارند؛ اما در شب تهاجمی تر و خطرناک تر می شوند. در زمان آخر روز، بازیکنان می‌توانند با عبور از پشت بام‌ها از مواجهه شدن با زامبی‌هایی که در خیابان‌ها پرسه میزنند خودداری کنند. برخی از این هیولاها نیز که بسیار خطرناک تر هستند داخل ساختمان‌ها به خواب می‌روند تا از نور خورشید در طول روز دوری کنند. از آنجا که بهترین آیتم‌های بازی با جست و جوی این ساختمان‌ها به دست میایند، وجود این هیولاها کمی جست و جو را برای بازیکن سخت تر و پرهیجان تر خواهد کرد.


بازی در شهر ویلدور، شهری عظیم در اروپا جریان دارد که بازیکنان می توانند آزادانه در آن به اکتشاف و ماجراجوی بپردازند. این نقشه که چهار برابر بزرگتر از بازی قبلی است، به هفت منطقه مجزا تقسیم شده که هر کدام مکان های دیدنی و ویژگی‌های خاص خود را دارند. هنگام کاوش در شهر، بازیکنان می‌توانند ضایعات و منابع را برای ساخت اقلام و سلاح‌های جدید جستجو کنند. بازیکنان می توانند آسیاب های بادی را برای جذب بازماندگان و بازرگانان و ایجاد اجتماعاتی از این بازماندگان سرگردان فعال کنند. در بازی، بازیکنان با جناح‌های مختلف ملاقات می‌کنند و باید تصمیم‌های مختلفی بگیرند که به طور اساسی وضعیت دنیای بازی و نحوه نگاه شخصیت‌های جانبی به Aiden را تغییر می‌دهد. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-9100 @ 3.60GHz | AMD Ryzen 3 2300X Intel Core i5-8600K @ 3.60GHz | AMD Ryzen 5 3600X
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4GB) / AMD Radeon RX 560 (4GB) NVIDIA GeForce RTX 2060 (6GB) / AMD Radeon RX Vega 56 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 60 GB

Dying Light 2 Stay Human Ultimate Edition

04/02/2022
Techland
Techland
+18
حجم دانلود: 30.6 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

gholamreza نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ گزارش

از برنامه شما راضی ام ولی این گیمو حاضر گنید

ارسال پاسخ
5
احسان جورابلو نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۰ گزارش

سلام خسته نباشید تا کی آماده میشه

ارسال پاسخ
1 10