Resident Evil 7: Biohazard

Resident Evil 7: Biohazard

بـه خانواده خوش آمدی پـسـر
۱۰ | ۷.۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی  Resident Evil 7: Biohazardدر سال 2017 با سبک اکشن – ماجرایی (Action – Adventure) و با فضای وحشت (Horror) و نجات (Survival) به صورت تک نفره (Single Player) در سال ۲۰۱۷ توسط CAPCOM به بازار عرضه شد. بازی از جایی شروع می شود که شخصیت اصلی بازی، پیامی از همسر خود که مدت‌ها از او خبری نبوده ‌است، دریافت می‌کند. او با دنبال کردن این موضوع به مکانی متروکه کشیده می‌شود و در آنجا با وقایع و افراد عجیبی مواجه می‌گردد. از آنجایی که این بازی در ادامه سری بازی‌های Resident Evil طراحی شده‌ است، به طرز مناسبی ادامه دار بازی‌های پیشین خود است و همچنان فضاهای وحشتناک و معماها که خصیصه اصلی سری Resident Evilاست، در آن به چشم می‌خورد. در این بازی، بازیکن با استفاده از انواع سلاح‌ها مانند هفت‌تیر، نارنجک، مسلسل و ... به تقابل با دشمنان مخوف خود پرداخته و قطعا به راحتی هم نمی‌تواند از سد آن‌ها عبور کند. 

 

وجود شخصیت هایی که حمله‌هایی ناگهانی و بی محابا انجام می‌دهند و داستان خاص بازی که به بازیکن حق انتخاب‌ داده و بر اساس آن انتهای بازی رغم می‌خورد بر جذابیت بازی افزوده است. صداگذاری مناسب، فضای پر از حس و حال وحشت، طراحی گرافیکی سطح بالا و پیچیده بودن داستان بازی، همه از مواردی هستند که کیفیت بالای این بازی را نشان می‌دهند. در کل اگر بازیکنی طرفدار بازی‌های با سبک وحشت باشد یا سری‌های پیشین  Resident Evilرا تجربه کرده باشد، به طور حتم از انجام این بازی لذت خواهد برد.

 

بازیکن کنترل Ethan Winters را از منظر اول شخص در حالی که یک ملک متروکه را برای پیدا کردن همسر گمشده خود جستجو می کند، کنترل می کند. اگرچه Ethan  یک غیرنظامی با کمی مهارت های رزمی است، او می تواند خود را به انواع سلاح ها از جمله سلاح های کمری، شات گان، شعله افکن، مواد منفجره و اره برقی علیه ساکنان املاک، خانواده Baker، و همچنین انسان نماها مسلح کند. او می تواند حملات را برای کاهش آسیب دفع کند. بازیکن در بخش‌های مختلف بازی توسط اعضای خانواده Baker تعقیب می‌شود، که اگر در نبرد بر آنها فائق آید، فقط می‌توانند موقتاً آنان را از پای درآورد. با این حال، این برخوردها با استفاده از پنهان کاری یا فرار قابل اجتناب هستند.

 

بر خلاف Resident Evil 5 و Resident Evil 6، روند بازی بر ترس و کاوش بیش از اکشن تاکید دارد. محفظه ی حمل آیتم ها از با ظرفیت اولیه 12 جایگاه می باشد، اما ممکن است در طول بازی افزایش یابد. برخی آیتم ها می توانند تا دو فضا را اشغال کنند. جعبه‌های آیتم‌هایی که در اتاق‌های ذخیره یافت می‌شوند ممکن است برای مدیریت و ذخیره اقلام استفاده شوند و محتویات این جعبه ها مثل دیگر سری های این بازی بصورت یکپارچه بهم متصل هستند. اقلام موجود در محفظه را می توان مورد استفاده، بررسی و یا ترکیب با سایر اقلام برای افزایش سودمندی آنها قرار داد. بسیاری از معماهای بازی نیاز دارند که موارد تحت شرایط خاصی بررسی شوند تا اسرار آنها آشکار شود. از دستگاه های ضبط‌ صوت می‌توان برای ذخیره دستی روند  بازی استفاده کرد، که بسته به درجه ی سختی بازی، ممکن است نیاز به استفاده از نوار کاست ها متفاوت باشد. نوارهای ویدئویی برایEthan  در بازی پراکنده شده اند، تا بازیکن بتواند خود را از منظر یک شخصیت متفاوت ببیند و اغلب حاوی اطلاعات یا سرنخ‌های مورد نیازیست که راه حل یک معما را آشکار می‌کند. 

 

آیتم ها را می توان با تکمیل اهداف مختلف درون بازی (یعنی تمام کردن بازی در زمان معین یا در یک درجه سختی خاص) باز کرد. این آیتم ها سپس در جعبه آیتم در ادامه ی روند دور بعدی بازی نمایش داده می شوند. این اقلام عبارتند از عینک هایی که به محل اقلام اشاره می کند، یک سلاح کمری قدرتمند، یک اره، کفش هایی که سرعت راه رفتن را افزایش می دهد، و کتیبه هایی که آسیب وارده به هنگام دفاع را کاهش می دهد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz | AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 5 2400G
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک GeForce GTX 960 (2GB) / Radeon RX 460 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB) / AMD Radeon RX 480 (3GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 30 GB

Resident Evil 7: Biohazard

27/01/2017
Capcom
Capcom
+18
حجم دانلود: 16 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۳

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

hossein00 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۸ گزارش

زیر نویس داره

پاسخ اپراتور (۳۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام از بخش زیرنویس بازی رو دانلود کنید این نداره
ارسال پاسخ
soheilkhaen نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ گزارش

این بازی فارسی شدس یا نه

پاسخ اپراتور (۲۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام خیر فارسی شدش تو قسمت زیرنویس ها هست.
ارسال پاسخ