Age of Empires III: Definitive Edition

Age of Empires III: Definitive Edition

عصر امپراتوری های کـهـن
۱۰ | ۸
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Age of Empires III: Definitive Edition یک بازی ویدئویی استراتژی است که توسط Tantalus Media و Forgotten Empires توسعه یافته و توسط Xbox Game Studios منتشر شده است. این عنوان یک ریمستر از بازی Age of Empires III در سال 2005 است که پانزدهمین سالگرد نسخه اصلی را جشن می گیرد. این برنامه دارای جلوه‌های بصری بهبود یافته، موسیقی متن بازسازی‌شده، دو حالت بازی جدید و چهار تمدن جدید، به‌علاوه محتوای قابل دانلود با مضمون آفریقایی و مدیترانه‌ای از ژوئن 2022 است. توسعه مدیترانه، ایتالیایی‌ها را به عنوان تمدن قابل بازی معرفی می‌کند که برای نسخه اصلی برنامه‌ریزی شده بود. 

 

نسخه ی HD
نسخه ی اولیه ی بازی


عناصر اصلی گیم پلی بر اساس نسخه ی اصلی بازی ساخته شده است. ریمستر شامل جلوه های بسری جدید Ultra 4K می باشد، انیمیشن‌های تخریب محیط بهبود یافته است، روی حالت تماشاگربیشتر کار شده است، رابط کاربری بازنگری‌شده و پشتیبانی از Mod در این عنوان گنجانده شده است، بازی چندنفره آنلاین مبتنی بر سرور جدید، نقشه‌های جدید و صداها بازسازی‌شده و موسیقی متن جدید در بازی قرار گرفته است. این عنوان دارای دو تمدن جدید: اینکاها و سوئدی ها با دو حالت بازی جدید: هنر جنگ و نبردهای تاریخیست. 

هوش مصنوعی بهبود یافته و یک درجه سختی جدید " extreme" اضافه شد. تعداد کد تقلب های استفاده شده توسط هوش مصنوعی در بازی اصلی کاهش یافته و هوش مصنوعی جدید اکنون می‌تواند بطور دقیق تری اتفاقات را مدیریت کند. در انتخاب واحدها، خواندن نقشه، خواندن ارتش حریف، ساخت ترکیب‌های کامل ارتش، عقب‌نشینی از نبردهای شکست‌خورده، و تاکتیک‌های ضربه و فرار در سطح بالایی قرار گرفته است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-2105 @ 3.10GHz | AMD Phenom II X4 973 Intel Core i5-3330 @ 3.00GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GT 430 (1GB) / AMD Radeon HD 5570 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 980 (4GB) / AMD Radeon R9 Fury (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 42 GB

Age of Empires III: Definitive Edition

تاریخ انتشار: به زودی
Tantalus Media
Xbox Game Studios
+15
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄