Age of Empires IV

Age of Empires IV

پیش بسوی فرمانروایی و فتوحات
۱۰ | ۸
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Age of Empires IV: Anniversary Edition با راه‌های جدید و نوآورانه برای گسترش امپراتوری خود در مناظر وسیع با وفاداری بصری خیره ‌کننده 4K، یک بازی استراتژیک تکامل ‌یافته را در این نسخه جدید که شامل مجموعه‌ای از بازی‌های رایگان است، وارد سطح دیگری میشود. محتوای جدید مانند تمدن‌های کاملاً جدید، نقشه‌های جدید، به‌روزرسانی‌ها و زبان‌های اضافی درون بازی، و مهارت‌های جدید، چالش‌ها، تمسخرها و تقلب‌ها - همه با ارزش شگفت‌انگیزی که بیش از هر زمان دیگری در تاریخ گنجانده شده است. دو تمدن جدید، 8 نقشه جدید - با تمرکز بر قدرت اقتصادی قوی در استخراج معادن و سرمایه‌گذاری در طلا، می توانید مالیایی‌های قدرتمند غرب آفریقا را به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای تجاری تمام دوران رهبری کنید.

یکی از طولانی‌ترین امپراتوری‌های تاریخ را با تمدن عثمانی و نیروی نظامی آموزش‌دیده‌اش، که دارای بزرگترین سلاح‌های محاصره باروتی موجود - بمباران بزرگ - توپ‌های قدرتمندی است که می‌توانند هر مخالفی را که در راه شما قرار می‌گیرند، سرکوب کند، جمع کنید. بازی خود را با مودها (بتا) سفارشی کنید  دوره آموزشی خود را با ابزارهای سازنده قدرتمند در آخرین نسخه بتای Mod Editor ترسیم کنید.  

بازگشت به تاریخ گذشته مقدمه است زیرا در تلاش برای پیروزی در یک محیط تاریخی غنی از 10 تمدن متنوع در سراسر جهان از انگلیسی گرفته تا چین تا سلطان نشینان دهلی غوطه ور شده اید. شهرها را بسازید، منابع را مدیریت کنید و نیروهای خود را به نبرد در خشکی و دریا در 4 کمپین مجزا با 35 ماموریت هدایت کنید که در طول 500 سال تاریخ از دوران تاریکی تا رنسانس را در بر می گیرد.

 

Age of Empires IV یک تجربه مهیج برای بازیکنان جدید این عنوان با یک سیستم آموزشی است که ماهیت استراتژی را آموزش می‌دهد و یک حالت داستانی کمپین که برای اولین بار برای بازیکنان طراحی شده است تا به راه‌ اندازی آسان و موفقیت آنان کمک کند، اما برای بازیکنان کهنه کار با مکانیک های جدید بازی، استراتژی های تکامل یافته و تکنیک های مبارزه به اندازه کافی چالش برانگیز است.

 

مسیر خود را به سوی عظمت با شخصیت های تاریخی انتخاب کنید - ماجراجویی های جوآن آرک را در تلاش او برای شکست دادن انگلیسی ها زندگی کنید یا به عنوان چنگیز خان در فتح خود در سراسر آسیا به نیروهای قدرتمند مغول فرمانروایی کنید. انتخاب با شماست و با هر تصمیمی که می گیرید، نتیجه تاریخ را تعیین می کنید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 11 x64
پردازنده Intel Core i5-6300U @ 2.40GHz | AMD Ryzen 5 2400G Intel Core i5-680 @ 3.60GHz | AMD Ryzen 5 1600
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک Intel HD 520 / AMD Radeon RX Vega 11 NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 470/570 (4GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 50 GB

Age of Empires IV

تاریخ انتشار: به زودی
Relic Entertainment
Xbox Game Studios
+15
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

کامبیز (۱) نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ گزارش

انقد نیاوردینش تا دیگه کرک نشه نسخه‌های جدیدش و کلا نشه آورد :)

ارسال پاسخ
احمد+ +رضا نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ گزارش

سلام، از بخش lan یا شبکه بازی میشه استفاده کرد مثل حالت گیمنت‌ها ؟ یا ارور cdkey میدن ؟!

ارسال پاسخ