Resident Evil 8 Village

Resident Evil 8 Village

دستت را به من بده
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

در تمام طول نصب بازی آنتی ویروس غیرفعال باشد.

در صورت اجرا نشدن و دریافت ارور    steam_api64.dll   کرک بازی توسط انتی ویروس پاک شده است و باید انتی ویروس را غیر فعال کرده و پوشه بازی را در Exclution انتی ویروس قرار داده و از لانچر داخل صفحه بازی چرخ دنده را زده و بازنشانی کرک را بزنید.



Resident Evil Village  یک بازی ترسناک و تلاش برای بقاست که در سال 2021 است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. این بازی دنباله  ی  Resident Evil 7: Biohazard (2017) است. بازیکنان کنترل Ethan Winters را در دست دارند که در دهکده ای پر از موجودات جهش یافته به دنبال دختر ربوده شده خود می گردد. Resident Evil Village  عناصر ترسناک بقا را از بازی‌های قبلی Resident Evil دنبال کرده و بازیکنان محیط‌ها را برای یافتن آیتم‌ها و مدیریت منابع جستجو می‌کنند. با این حال، GamePlay اکشن بیشتری را با تعداد دشمنان بیشتر و تاکید بیشتر بر مبارزه ارائه می کند.

 

 Resident Evil Village در رویداد رونمایی پلی‌استیشن 5 در ژوئن 2020 معرفی شد و در 7 می 2021 برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ویندوز، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X/S منتشر شد و پس از آن یک نسخه macOS و یک نسخه فضای ابری برای نینتندو سوییچ در اکتبر 2022 عرضه شد. این عنوان به طور کلی نظرات خوب و مطلوبی بخاطر یک GamePlay تحسین شده، تنظیمات و تنوع در بازی دریافت کرد.  جوایز پایان سال از جمله بازی سال را در جوایز جوی استیک طلایی به دست آورد. این بازی تا سپتامبر 2022 موفق به فروش 6.60 میلیون نسخه شد.

Resident Evil Village مانند نسخه قبلی خود، Resident Evil 7: Biohazard، از دیدگاه اول شخص استفاده می کند. این داستان در یک روستای برفی اروپای شرقی به وقوع می پیوندد. از سازه ها و ساختمان های روستای مرکزی می توان بالا رفت و از این اشراف برای مبارزه با دشمنان استفاده کرد. در مقایسه با Biohazard، بازی بیشتر متمرکز بر اکشن است، با قهرمان داستان، Ethan Winters که اکنون به دلیل آموزش نظامی به مهارت‌های رزمی بیشتری مجهز شده است. دشمنان اصلی بازی، لایکان‌های گرگینه، نه تنها چابک و باهوش هستند، بلکه می‌توانند از سلاح‌ها استفاده کنند و به صورت دسته‌ای حمله کنند، و بازیکن را مجبور می‌کند تا در استراتژی خود در از مهمات کمتری استفاده کند، به استفاده از فن و ضربات روی آورد و یا تا جایی که امکان دارد از درگیری پرهیز کرده و فقط فرار کند. مانند Resident Evil 4 (2005)، از موانع موقتی می توان برای دفع و کند کردن دشمنان استفاده کرد.

 

مکانیک مدیریت فضای ذخیره سازی شبیه به Resident Evil 4 است که دارای کیف و قابلیت جابجایی و چرخاندن اقلام برای ایجاد فضای ذخیره سازی بهتر است. بازیکنان می توانند لوازم، سلاح، ارتقاء ها و اقلام را از تاجری به نام دوک خریداری کنند. بازیکنان همچنین می توانند حیواناتی را در دهکده شکار کنند و به واسطه ی دوک آنها را بپزند. خوردن غذاهای جانبی به بازیکن این امکان را می دهد که مزایای خاصی مانند کاهش آسیب وارد شده در هنگام دفاع کردن را به دست آورد. گنج‌ها و کلکسیون‌ها را می‌توان در اطراف روستا پیدا کرد و برای تبدیل به واحد پولی به دوک فروخت.

بازیکنان می توانند به صورت دستی پیشرفت بازی را با مکان یابی و استفاده از ماشین تحریر ذخیره کنند، که جایگزین ضبط صوت های دیده شده در Resident Evil 7 می شود و نشان دهنده اولین حضور آنها در یک بازی اصلی پس از Resident Evil 4 است. می توان از منوی استارت یا هنگام متوقف کردن بازی به نقشه دهکده دسترسی داشت و همچنین یک دفترچه خاطرات با طرح هایی که پیشرفت بازیکن درسیر داستانی تا کنون را خلاصه می کند، دسترسی خواهید داشت.


کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-7500 @ 3.40GHz / AMD Ryzen 3 1200 AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7-8700 @ 3.20GHz
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4GB) / AMD Radeon RX 560 (4GB) NVIDIA GeForce GTX 1070 (8GB) / AMD Radeon RX 5700 (8GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 40 GB

Resident Evil 8 Village

07/05/2021
Capcom
Capcom
+18
حجم دانلود: 19.4 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۶
۵ | ۳

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

PenSickle نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ گزارش

نسخه گلد ادیشن این بازی کرک شده چرا نمیزارید

ارسال پاسخ
haditaghizade نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ گزارش

بازی اجرا میشه ولی گرافیکش خیلی پایینه توی تنظیمات هم نیس چیکار کنم؟

ارسال پاسخ
Mtibyb نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ گزارش

dlc داره یا نه چون هیچوقن نمینمویسین چ نسخه ایه

پاسخ اپراتور (۱۴ فروردین ۱۴۰۳)
سلام خیر.
ارسال پاسخ
1
ایلیا اکرامی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ گزارش

دی ال سی‌های بازی هم دانلود میشه و قابل بازی هست ؟

پاسخ اپراتور (۲۴ آذر ۱۴۰۲)
سلام خیر بدون dlc هست.
ارسال پاسخ
hamidreza_soltani نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ گزارش

سلام وقتی بازی اجرا میشه صفحه مشکی میاد و چیزی اجرا نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنید

ارسال پاسخ
1
الف ب نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ گزارش

از سایت دیگه میشه فارسی ساز نصب کرد رو بازی اعمال کرد؟

پاسخ اپراتور (۲ شهریور ۱۴۰۲)
سلام بله اگر نسخه یکی باشه
ارسال پاسخ
1
Mrhimex نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ گزارش

bazi crash mikone lotfan fix konid

پاسخ اپراتور (۲۴ مرداد ۱۴۰۲)
سلام انتی ویروستون کرک رو زده .انتی ویروس رو غیر فعال کنید و از صفحه بازی های من چرخ دنده رو بزنید ترمیم فایل و کرک رو بزنید.
ارسال پاسخ
1