Meet Your Maker یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط Behavior Interactive ساخته و منتشر شده است. در این بازی، بازیکنان وظیفه دارند تا پایگاه‌های تولید شده توسط کاربر پر از تله‌ها و نگهبانان را بسازند و به آنها حمله کنند. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در آوریل 2023 منتشر شد.

 

Meet Your Maker در یک دنیای پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد که در آن بازیکنان باید یک پایگاه بسازند و در آن‌هایی که توسط بازیکنان دیگر ایجاد شده‌اند نفوذ کنند. بازیکن نفوذی باید "GenMat"، مواد ژنتیکی که در مرکز هر پایگاه یافت می شود را بگیرد و با آن از پایگاه فرار کند. بازیکنان می توانند به صورت انفرادی یا با بازیکن دیگری به یک پایگاه حمله کنند. بازیکنان به انواع سلاح های گرم، نارنجک، قلاب گیر و سلاح سرد مجهز هستند. بازیکنان تشویق می‌شوند تا کلمات شناسایی را که تجربه‌شان را پس از حمله به یک پایگاه توصیف می‌کند، ترک کنند.

 

در حین ایجاد یک پایگاه، بازیکنان باید مطمئن شوند که مسیر مناسبی برای سایر بازیکنان برای رسیدن به GenMat وجود دارد. یک ربات به آنها اطلاع می دهد که آیا GenMat در دسترس است یا خیر. سپس آنها می توانند مسیر را با انواع تله ها و همچنین نگهبانانی که توسط هوش مصنوعی کنترل می شوند برای دفع سایر بازیکنان نفوذی تقویت کنند. 

 

Meet Your Maker توسط Behavior Interactive، توسعه دهندگان Dead by Daylight ساخته شده است. پیش نمایش های اولیه بازی را با Doom، Super Mario Maker و Minecraft مقایسه کردند. برای اطمینان از متعادل بودن بازی، حداکثر ظرفیت ساخت برای هر پست وجود دارد، اگرچه این محدودیت را می توان از طریق ارتقاء بیشتر افزایش داد. بازی در منظر اول شخص قابل بازی بود زیرا تیم احساس می‌کرد که محیط کلاستروفوبیک را برجسته می‌کند و تجربه را فراگیرتر می‌کند. تله‌ها در بازی تا زمانی که بازیکنان شناسایی نشوند نمی‌توانند به سوی بازیکنان شلیک کنند، در نتیجه به بازیکنان مهاجم زمان می‌دهند تا واکنش نشان دهند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-6600 @ 3.30GHz | AMD Ryzen 3 1200 Intel Core i7-4770 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 5 1400
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960 (2GB) / AMD Radeon R9 270X (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 580 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 20 GB

Meet Your Maker

تاریخ انتشار: به زودی
Behaviour Interactive
+12
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄