بروزرسانی عنوان #8
بروزرسانی Gameplay Refresh هماکنون در دسترس است و شامل بزرگترین تغییرات میانه فصل در گیمپلی است که تاکنون بر اساس بازخورد شما انجام شده، از جمله:
- بهروزرسانیهای عمده در سیستمهای اصلی گیمپلی مانند پاس دادن، شوت زدن، دروازهبانی و دفاع.
- رفع مشکلاتی مانند سرعت گرفتن مدافعین از بازیکنان در حال دریبل زدن بیش از حد.
- گیمپلی هجومیتر که به شما اجازه میدهد راحتتر توپ را جابهجا کنید.
- کاهش برگشتهای تکل و قطع توپهای هوش مصنوعی.
بیایید به تغییراتی که در EA SPORTS FC 25 اعمال میکنیم بپردازیم.
مدافعین خیلی سریعتر از حد معمول به توپدارها میرسیدند
بازیکنانی که توپ را کنترل میکنند به طور طبیعی کندتر از زمانی هستند که در حال دویدن بدون توپ هستند، اما مشاهده کردیم که گاهی اوقات مدافعین خیلی سریعتر از حد معمول به بازیکنان با توپ میرسند.
نتیجه این شد که TU #8 به مواردی میپردازد که در آنها مدافعین توانستهاند به توپدارهایی که دارای ویژگیهای سرعتی بسیار بالاتری بودهاند، برسند.
در عمل، این به این معناست که حالا برای مدافعین کندتر سختتر خواهد بود که به بازیکنان سریعتر برسند. رفع این مشکل نه تنها یک نقطه دردناکی که شما از ما خواسته بودید رفع میکند، بلکه به ما کمک میکند تا تجربهای هجومیتر و روانتر را در گیمپلی فراهم کنیم، همانطور که در نکات بازی این تغییرات شرح داده شده است.
موقعیت هجومی روانتر و پشتیبانی بهتر از حملات
- بهبود کیفیت دویدن همتیمیهای هوش مصنوعی در حمله برای عبور از خط آفساید. همتیمیهای هوش مصنوعی اکنون میتوانند بهتر در نزدیکی خط آفساید حرکت کنند و سریعتر به موقعیت صحیح بازگردند.
- افزایش هوش دویدنهای هجومی و پشتیبانیکننده همتیمیهای هوش مصنوعی.
- بهبود کارایی Inside و Advance Forwards. آنها اکنون میتوانند دورتر از خط میانه زمین حرکت کنند و بهتر ارزیابی کنند که چه زمانی وارد فضای خالی شوند یا یک موقعیت را اشغال کنند.
- بازیکنان هجومی اکنون میتوانند در فضاهای هجومی نزدیک به سایر مهاجمین حرکت کنند به جای اینکه دویدن خود را متوقف کنند.
- بازیکنان حالا میتوانند سریعتر از قبل پشتیبانی کنند وقتی که با نقش خود آشنا هستند.
برای روشن شدن نکته آخر، این بدین معنا نیست که یک بازیکن مانند CDM به طور ناگهانی تبدیل به مهاجم شود. منظور این است که تمام نقشها در انجام وظایف پشتیبانی مانند باز کردن خود برای دریافت پاس یا دویدن به فضای خالی، سریعتر عمل میکنند.
در مجموع، این تغییرات به منظور فعالتر کردن تیم شما هنگام حمله است، که به شما گزینههای بیشتری میدهد و همزمان حملات را روانتر و طبیعیتر میکند.
کاهش Tacklebacks (از دست دادن توپ پس از تکل)
گاهی اوقات آنچه که به نظر میرسد یک تکل موفق است، به یک tacklebacks تبدیل میشود، به این معنا که بازیکن حریف توپ را دوباره پس میگیرد. این اتفاق در دنیای واقعی هم گاهی پیش میآید و در بازیهای ویدیویی هم مشاهده میشود، اما در FC 25 این مشکل بیشتر از حد معمول رخ داده که باعث ناامیدی غیرضروری شده است.
برای همین، دو تغییر برای کاهش میزان وقوع tacklebacks اعمال کردهایم:
- مدافعینی که Anticipate PlayStyle دارند، اکنون احتمال بیشتری دارند که توپ را به سمت همتیمی با فضای بیشتر بزنند، اگر متوقف کردن توپ در محل به ضرر تیم باشد.
- بهبود کیفیت تماسهای مدافعین هنگام تکل.
بازیابی پاسهای سریعتر، تغییرات تعادل و مشکلات رفعشده
میخواهیم FC 25 به بازیکنان این امکان را بدهد که بازیهای پاس هوشمندانه و سریع را پاداش دهند.و شامل تغییرات شد :
- کمی افزایش سرعت پاسهای عادی زمین.
- کمی افزایش دقت پاسهای کوتاه زمین برای بازیکنان باز.
- افزایش چشمگیر اثرگذاری پاسهای نیمهکمکشده به جلو.
اگرچه برخی از این تغییرات ممکن است در ظاهر کوچک به نظر برسند، اما ترکیب آنها با سایر تغییرات پاسها طراحی شده است تا بازیکنان بتوانند توپ را راحتتر در زمین حرکت دهند.
علاوه بر این، اثرگذاری برخی پاسها را بر اساس بازخورد شما و نحوه بازی شما تنظیم کردهایم:
- کاهش چشمگیر اثرگذاری پاسهای لوفتشده اولین بار.
- افزایش چشمگیر اثرگذاری پاسهای نیمهکمکشده به جلو.
- کاهش دقت پاسهای سر در موقعیتهای رقابتی.
اما این همه تغییرات در مورد پاسها نیست، بلکه مشکلاتی که به ما اطلاع دادهاید را نیز برطرف کردهایم:
- در برخی موارد، پاسهای زمین با قدرت کم ممکن است به بازیکنان دورتر از حد انتظار تحویل داده میشدند.
- در برخی از پاسهای با قدرت متوسط، به نظر میرسید تمرکز بیش از حد روی ورودی هدف بازیکن به جای میزان قدرت ایجاد شده باشد.
- مشکلاتی در مواقعی که پاسهای اولین بار به درستی جواب نمیدادند زمانی که ورودی دیرتر انجام میشد، رفع شده است.
- در برخی موارد، پاسهای ضربه آزاد به مقصد مورد نظر ارسال نمیشدند اگر گیرنده خیلی سریع حرکت میکرد.
شوتهای مؤثرتر داخل محوطه جریمه
با TU #8، هدف ما این است که بازیکنان احساس قدرت بیشتری در شوتزنی داشته باشند و توانایی بیشتری برای گلزنی پیدا کنند. بنابراین تغییرات زیر بهویژه برای شوتهای داخل محوطه جریمه اعمال شده است:
- افزایش دقت و سرعت شوتها از داخل محوطه جریمه برای شوتهای عادی و فینس.
- کمی افزایش دقت شوتهای عادی و فینس با سختی پایین در محوطه جریمه.
برای روشنتر شدن نکته دوم، «شوتهای با سختی پایین» به موقعیتهایی اطلاق میشود که عوامل مختلفی مانند فشار نداشتن به شوتزن، ورودی دقیق و بهموقع بازیکن، زاویه مناسب به دروازه مانند دنیای واقعی و... در نظر گرفته میشود.
شما میتوانید شوتهای با سختی پایین را همانطور که انتظار دارید، شوتهایی بدانید که بازیکنان با مهارتهای بالا در دنیای واقعی معمولاً انجام میدهند.
ما همچنین در تلاش بودیم که شکاف بین بازیکنانی که ویژگیهای شوتزنی بالایی دارند اما PlayStyle فینس شوت ندارند، با بازیکنانی که این PlayStyle یا PlayStyle+ را دارند، کاهش دهیم:
- کمی افزایش تأثیر ویژگیها در دقت شوتهای فینس که توسط بازیکنانی که PlayStyle فینس شوت یا PlayStyle+ ندارند، زده میشود.
ما همچنین مشکلات زیر را برطرف کردهایم:
- برطرف کردن برخی مواقعی که شوتهای اولین بار به درستی جواب نمیدادند زمانی که ورودی دیرتر انجام میشد.
موقعیتیابی و رفتار دفاعی
ما همچنین تغییراتی در بخش دفاعی بازی ایجاد کردهایم تا بازیکنان را تشویق کنیم تا بیشتر کنترل تلاشهای دفاعی خود را به عهده بگیرند و به جای اتکا به موقعیتیابی هوش مصنوعی، مستقیماً مسئولیتپذیر باشند.
- در بازیهای Competitive Football Ultimate Team و Online Seasons، مدافعان هوش مصنوعی دیگر بهطور فشرده مهاجمین را دنبال نخواهند کرد و کمتر به پوشش مسیرهای شوت نزدیک به لبه محوطه جریمه خواهند پرداخت.
- کاهش بیشتر تعداد موفقیتهای تعقیب توپ و قطع توپ توسط بازیکنان هوش مصنوعی.
در عین حال، بهطور طبیعی، نخواهیم خواست که بخش دفاعی بازی نادیده گرفته شود، بنابراین تغییراتی در زمینههای مختلف اعمال کردهایم:
- مدافعان تمرکز بیشتری روی پوشش فردی در دفاع از ضد حملات که از کرنرها شروع میشوند، خواهند داشت. هدف این تغییر، بهبود موقعیتیابی دفاعی در برابر ضد حملات از کرنرها است.
- بازیکنان RM/LM با نقش بال و متعادل میتوانند در دفاع عمیقتر حضور یابند.
- خطای «Falsebacks» که ممکن بود در هنگام از دست دادن توپ مدت طولانی در موقعیت مرکزی باقی بمانند، اکنون بلافاصله به موقعیتهای LB/RB باز میگردند.
تغییرات در گیمپلی
- کاهش چشمگیر اثرگذاری پاسهای لوفتشده اولین بار.
- بازیکنان اکنون میتوانند پشتیبانی سریعتری ارائه دهند وقتی که با نقش خود آشنا هستند.
- هوش مصنوعی همتیمیها بهبود یافته و اکنون میتوانند حرکات حمله و حمایت را بهتر انجام دهند.
- دقت و سرعت شوت از داخل محوطه جریمه برای شوتهای عادی و فینس افزایش یافته است.
- کیفیت لمسهای مدافعان هنگام تکل بهبود یافته است.
- در برخی موارد، بازیکن حمل توپ ممکن است به اشتباه هنگام تکل سقوط کند و توپ را دوباره به دست آورد.
- برای پشتیبانی از ضد حملات، مدافعان بیشتر روی مارکینگ فردی تمرکز خواهند کرد.
- توانایی انجام حرکات سریعتری به بازیکنان حمله داده شده است.
- در بازیهای رقابتی، هوش مصنوعی مدافعان کمتری موفق به قطع توپ خواهند شد.
مشکلات رفعشده:
- رفع مشکلات مربوط به بازیکنانی که به طور غیرعادی به بازیکن حامل توپ نزدیک میشدند.
- در برخی موارد، شوتها و پاسهای اولین بار پاسخدهی مناسبی نداشتند.
- رفع مشکلات در موقعیتهای فنی مانند «Flair Jog Nutmeg» و «Strafe Dribbling».
کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده |
---|
EA Sports FC 25 Title Update 8
ویژگیهای بازی
چند نفره |
تک نفره |
پشتیبانی از کنترلر |
سلام من بازی و دیشب دانلود کردم خیلی خوب هم بالا میاد آیا آپدیتها روش نصبه یا جداگانه دانلود و نصب کنم منظورم اپیدت ۷ هستش
الان من بازیو بریزم فقط این آپدیتو بریزم قبلیا هم روش هست دیگه؟
سلام خوبین
طرز دانلودش چه جوریه؟