Splinter Cell: Conviction

Splinter Cell: Conviction

نمی دانم به چه کسی می توانم اعتماد کنم ...
۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Microsoft Game Studios و Ubisoft به عنوان بخشی از سری Tom Clancy's Splinter Cell منتشر شده است. اعضای اصلی تیم Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas، مانند کارگردان Maxime Béland روی این بازی کار کردند. Gameloft یک نسخه دستی برای iOS اپل در 27 می 2010 منتشر کرد. همچنین نسخه هایی برای اندروید، ویندوز فون و بادا و همچنین نسخه 2 بعدی اسکرول جانبی برای تلفن های همراه منتشر شد. این بازی در سال 2013 دنباله ای با عنوان Splinter Cell: Blacklist را منتشر کرد.

 

Splinter Cell: Conviction تعدادی ویژگی جدید گیم پلی را به سری Splinter Cell معرفی می کند که یکی از آنها ویژگی Mark & Execute است که به بازیکن اجازه می دهد اهداف خاصی مانند دشمنان یا اشیاء را علامت گذاری کرده و به صورت متوالی به آنها شلیک کند. به این معنی که دیگر نیازی نیست یک یک آنها را مورد هدف قرار دهد. بازیکن می‌تواند اولویت‌بندی این اهداف را انتخاب کند، به‌طور مثال، می‌تواند حواس یکی از نگهبانان را با خاموش کردن نوری در مجاورت خود منحرف کند و سپس نگهبان دیگری را از بین ببرد. یکی دیگر از ویژگی های جدید "آخرین موقعیت شناسایی شده" است که زمانی رخ می دهد که بازیکن خط دید یک نگهبان را بشکند. این مکانیزم یک شبح بصری ایجاد می کند که در آن نگهبان فکر می کند سم است و به بازیکن اجازه می دهد تا دشمنان خود را دور بزند.

 

از دیگر ویژگی های جدید می توان به امکان بازجویی از شخصیت ها در زمان واقعی و استفاده از اشیاء موجود در محیط اطراف بر علیه آنها اشاره کرد. اهداف ماموریت و نکات کلیدی داستان بر روی دیوارهای دنیای درون بازی پیش بینی می شوند تا بازیکن در گیم پلی غوطه ور بماند. چندین ویژگی دیگر مانند ادغام شدن با جمعیت، بداهه سازی ابزارها و تعامل با محیط، اعلام شد، و به گفته مدیر تیم بازی سازی Maxime Béland، تأثیری مثل فیلم «هویت بورن» به بازی می دهد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo T5550 @ 1.83GHz | AMD Athlon 64 X2 3800+ Intel Core2 Duo E4300 @ 1.80GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000+
حافظه 2 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 7800 GS (256MB) / AMD Radeon X1800 GTO (256MB) NVIDIA GeForce 8600 GTS (512MB) / AMD Radeon HD 2900 XT (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 10 GB

Splinter Cell: Conviction

10/04/2010
Ubisoft Montreal
Ubisoft
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄