Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2

هر عملی یک عکس العمل در پـی دارد
۱۰ | ۷.۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 هفتمین قسمت از سری Rainbow Six است. این یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص و دنباله بازی Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas است. این بازی توسط Ubisoft در 20 نوامبر 2007 اعلام شد. این بازی برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 در 18 مارس 2008 در آمریکای شمالی و 20 مارس 2008 در اروپا منتشر شد، به جز در آلمان که بازی با تاخیر عرضه شد. این بازی همچنین برای Xbox One از طریق سازگاری بازگشت عقب در دسترس است. با این حال، نسخه ویندوز مایکروسافت تا 15 آوریل 2008 به تعویق افتاد. در 24 آوریل 2008 در ژاپن برای ایکس باکس 360 و در 29 می 2008 برای پلی استیشن 3 منتشر شد.

 

 لوگان کلر، شخصیت اصلی بازی قبلی، به نفع اینکه بازیکن شخصیت خود را برای بازی در کمپین بسازد، حذف شده بود. بازیکن نقش Bishop را بر عهده می گیرد، یکی از اعضای تیم Rainbow با تجربه بسیار بیشتری که درگیری عمیق تری در داستان دارد. این بازی رویدادهایی دارد که هم قبل و هم همزمان با داستان لوگان کلر اجرا می شود و پس از پایان بازی اول ادامه می یابد. علاوه بر توانایی شخصی سازی یک شخصیت در چند نفره، بازیکن اکنون می تواند Bishop، قهرمان Vegas 2 را شخصی سازی کند. در حالت تک‌نفره، توسعه‌دهندگان ادعا می‌کنند که هوش مصنوعی هم تیمی خود را بسیار بهبود بخشیده‌اند، به طوری که اکنون هم تیمی‌ها با پیشروی یکدیگر را پوشش می‌دهند. همچنین چندین دستور جدید وجود دارد، به عنوان مثال، توانایی یک هم تیمی برای پرتاب نارنجک در یک نقطه خاص. همچنین می توان با استفاده از هدست ایکس باکس 360، ایکس باکس وان یا پلی استیشن 3 یا میکروفون رایانه شخصی به هم تیمی های هوش مصنوعی خود دستور داد.


 

Rainbow Six: Vegas 2 شامل یک حالت کمپین یا همان خط داستانی تک نفره و همچنین حالتی بنام شکار تمامی تروریست های موجود در بازیٌ است که شامل برخوردهای مکرر با تروریست‌های هوش مصنوعی دشمن در یک نقشه غیرخطی است. در همه حالت های بازی یک سیستم پیشرفته ی چند بعدی وجود دارد. زمانی که بازیکن به دیوار تکیه میدهد یا پناه می گیرد، بازی وارد دیدگاه سوم شخص می شود. در حالی که در حالت سوم شخص است، بازیکن می تواند کورکورانه به دشمنان شلیک کند.

 

داستان بازی در سال 2005، اتفاق می افتد و Bishop، عوامل تیم Rainbow، لوگان کلر و گابریل نواک را در یک عملیات نجات گروگان در Pyrénées هدایت می کند، جایی که مذاکره کننده ی گروگان ها به دلیل بی فکری Nowak کشته می شود. پس از تامین امنیت گروگان ها، Bishop و Keller هنگام خنثی کردن بمب Nowak را پوشش می دهند، اما اندکی بعد در طی یک کمین مجروح می شود. تیم آلفا، به رهبری دومینگو "دینگ" چاوز، در نهایت برای حمایت از Bishop از راه می رسد و Nowak به جای امنی انتقال داده می شود.

 

پنج سال بعد، بیشاپ فرماندهی تیم براوو متشکل از مایک والتر و جونگ پارک را برای تحقیق در منطقه لاس وگاس پس از مظنون شدن آژانس امنیت ملی به دو کایوت، میگل و آلوارز کابروس، به قاچاق سلاح های شیمیایی از مکزیک به لاس وگاس بر عهده گرفت. در حالی که تیم بیشاپ به سمت انباری که حاوی اسلحه است هجوم می‌آورد، عملیات آنها به دلیل گروگانگیری به تعویق می‌افتند که بیشاپ اعلام می‌کند اولویت اصلی است. در حین نجات گروگان ها، به تیم هشدار داده می شود که یک ون احتمالاً حاوی مواد منفجره فرار کرده است. علاوه بر این، بیشاپ متوجه می شود که علاوه بر بمب شیمیایی، یک وسیله انفجاری دیگر نیز وجود دارد. تیم موفق می شود مکان ون سلاح های شیمیایی را پیدا کند، اما آن را خالی می یابد. آنها دیوانه وار منطقه را برای یافتن این بمب جستجو می کنند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium 4 3.06GHz | AMD Athlon 64 3000+ Intel Pentium G3460 @ 3.50GHz | AMD Athlon 5350 APU
حافظه 1 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce FX 5700 (128MB) / AMD RADEON 9500 PRO / 9700 (128MB) NVIDIA GeForce FX Go 5600 (256MB) / AMD RADEON 9600 TX Family (256MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 7 GB

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2

18/03/2008
Ubisoft Montreal
Ubisoft
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄