Sniper Ghost Warrior Contracts

Sniper Ghost Warrior Contracts

قراردادهایی با سفارش مرگ
۱۰ | ۷.۳
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Sniper: Ghost Warrior - Contracts، یک بازی در سبک اکشن تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت CI Games برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز به بازار عرضه شده است. بر خلاف بازی Sniper: Ghost Warrior 3 که دنیای آن به صورت جهان باز طراحی شده بود، داستان بازی Sniper: Ghost Warrior – Contracts، حالتی خطی دارد و بازیکنان باید مراحل طراحی شده در بازی را سپری کنند. محیط بازی، بسته به ماموریت ها متفاوت است ولی عموما محیط های کوهستانی، جنگلی و پایگاه های نظامی را شامل می شود و بازیکنان در نقش یک تک تیرانداز، از طرف گروهی ناشناس اجیر می شوند تا مقامات بلند پایه سیبری (که در این بازی از روسیه جدا شده اند) را ترور کنند و یا اطلاعات محرمانه را بازیابی کنند. 

 

پیش از هر مرحله، رابط بازیکنان، اطلاعاتی در مورد هدف ترور به آنها می دهد تا بازیکنان با پیش زمینه ذهنی در مورد علت ترور وارد مرحله شوند. افراد هدف در این بازی جز صاحبان قدرت در سبیری هستند که با انحصار قدرت، به فساد و جنایت مشغولند و رابط بازیکنان، با ارائه این دلایل، ترور شخصیت ها را توجیه می کند. 

 

برای انجام مراحل، سلاح های مختلفی مانند تک تیرانداز، مسلسل، نارنجک، بمب دودزا و ...، در اختیار بازیکنان قرار می گیرد، اما بهترین استراتژی، انجام مخفیانه مراحل با استفاده از تفنگ دوربین دار است. در صورتی که دشمنان از حضور بازیکن آگاه شوند، با حرکت های مداوم، کار بازیکن برای اتمام ماموریت را سخت تر می کنند. علاوه بر اهداف اصلی، در مراحل بازی، اهداف فرعی (Bounty) نیز وجود دارند که بازیکنان با کشتن آنها پاداش دریافت می کنند. هر مرحله از بازی دارای دو بخش است: 

 

بخش اول: نفوذ در میان دشمنان 

بخش دوم: شلیک به اهداف تعیین شده با احتساب جهت باد و فاصله با هدف 

 

در صورتی که بازیکنان بتوانند سر اهداف تعیین شده را هدف بگیرند، گلوله از لحظه شلیک تا اصابت به هدف به صورت آهسته و با گرافیک زیبا به نمایش در می آید. تنوع ابزارهای در دسترس بازیکنان از ویژگی های مثبت این بازی به شمار می روند. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz / AMD FX-6350 Six-Core Intel Core i5-4690K @ 3.50GHz / AMD Ryzen 5 1600X
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 580X (4GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 11
ذخیره‌سازی 20 GB

Sniper Ghost Warrior Contracts

22/11/2019
CI Games
CI Games
+18
حجم دانلود: 9.07 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

sajjad2277 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ گزارش

عالی بود

ارسال پاسخ