Dishonored 2

Dishonored 2

از عــرش بـه فــرش
۱۰ | ۹.۳
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

 برای بار دیگر، تنزل از عرش به فرش دوباره اتفاق می افتد. یک امپراتوری زیر پای شماست که شما همه آن را از دست داده اید. صادق باشید، آیا واقعاً لیاقتش را داشتید؟ مهمتر از آن، برای پس گرفتن آن حاضرید چه چیزهایی را فدا کنید ..؟

 

Dishonored 2 یک بازی ویدئویی مخفی کاری و اکشن اول شخص است که توسط Arkane Studios توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. این بازی در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد. این پروژه برای اولین بار در اولین نمایشگاه E3 Bethesda Softworks در 14 ژوئن 2015 اعلام شد. این پروژه توسط هاروی اسمیت، مدیر طراح اصلی Deus Ex و رهبر Deus Ex: Invisible War هدایت شد. سباستین میتون به عنوان مدیر هنری Dishonored 2 مجدد بازگشت تا به هرچه بهتر شدن این اثر بزرگ کمک کند.

داستانDishonored 2  در 15 سال پس از اتفاقات Dishonored اصلی اتفاق می افتد. طاعون و موش‌ها مدت‌هاست که ریشه‌کن شده است، اما مشکلات جدیدی در دانوال به وجود آمده است. یک قاتل سریالی ناشناس که با نام The Crown Killer شناخته می شود، تعدادی از مخالفان سیاسی امیلی کالدوین، امپراتور سلطنتی امپراتوری جزایر را به قتل رسانده و حکومت او را تضعیف کرده است. او به زودی در یک کودتا به رهبری دلیلا کاپرسپون مرموز که ادعای نسب تاج و تخت دارد و لوکا آبله، دوک سرکونوس، سرنگون می شود.

 

این بازی دارای دو شخصیت قابل بازی است: امیلی کالدوین، امپراتور خلع شده و کوروو آتانو، قهرمان اصلی Dishonored و پدر امیلی. هر شخصیت مجموعه ای از توانایی ها و دیالوگ های منحصر به فرد خود را دارد. در طول کودتا، علامت خارجی از Corvo حذف می شود که توانایی های ماوراء طبیعی خود را از دست می دهد. بسته به قهرمان انتخاب شده، دلیلا یا کوروو یا امیلی به سنگ تبدیل می شوند. سپس دیگری باید از دانوال فرار کند و با حرکت به کارناکا، پایتخت جزیره سرکونوس، با کمک Meagan Foster و کشتی او، Dreadful Wale، توطئه‌گران را شکست دهد.

 

قهرمان داستان باید در سراسر کارناکا سفر کند، جایی که حشرات انگلی بزرگ معروف به مگس های خونی و گرد و غبار ناشی از استخراج بیش از حد سنگ نقره گرفتار شده است. برای شکست کودتا، باید چهره های کلیدی حذف شوند و ممکن است نیاز به تشکیل اتحادهای جدید باشد، در حالی که تصمیم می گیرند چقدر خون در این فرآیند ریخته شود. این عنوان دارای چندین پایان است که مشابه Dishonored اصلی، به میزان آشوب و همچنین انتخاب های انجام شده در نقاط مختلف بازی بستگی دارد.

 

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2400 @ 3.10GHz | AMD FX-8320 Eight-Core Intel Core i7-4770 @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7970 / R9 280X (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 480 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 46 GB

Dishonored 2

11/11/2016
Arkane Studios
Bethesda Softworks
+18
حجم دانلود: 23 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

berno007 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ گزارش

بازی اماده‌ی دانلود نیست لطفا پیگیری کنید

ارسال پاسخ