Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

پیدایش مرد "صورت اسکلتی"
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes  یک بازی مخفی کاری است که در سال ۲۰۱۴ توسط Kojima Productions توسعه یافته و توسط Konami منتشر شده است. این هشتمین بازی از سری متال گیر به کارگردانی، نویسندگی و طراحی هیدئو کوجیما است و به عنوان پیش درآمدی برای Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  است که یکسال بعد منتشر شد. داستان در سال 1975، چند ماه پس از وقایع Metal Gear Solid: Peace Walker، داستان Snake  را دنبال می کند که او در یک مقر آمریکایی در کوبا به نام Camp Omega نفوذ می کند و تلاش می کند مامور Cipher، Paz Ortega Andrade و کودک سابق ساندینیستا را نجات دهد. 

Ground Zeroes  به بازیکنان روش‌های جدید یورش و پیمایش را در مقایسه با نسخه‌های قبلی خود ارائه می‌دهد، همچنین با انتخاب ماموریت‌ها به هر ترتیبی که انتخاب می‌کنند، رویدادهای داستانی به چه ترتیبی اتفاق می‌افتند. این بازی در ابتدا به عنوان یک ماموریت برای The Phantom Pain ساخته شد، اما بخاطر طولانی  شدن توسعه این بازی باعث شد که کوجیما بخش خاصی از بازی را به عنوان یک محصول مستقل تقسیم کند تا بازیکنان بتوانند زودتر به Metal Gear Solid V  دسترسی داشته باشند.

 Ground Zeroes برای پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان در مارس 2014 و برای مایکروسافت ویندوز در دسامبر 2014 منتشر شد و استقبال انتقادی بر روی آن به طور کلی مثبت بود.

بازیکنان Snake را از طریق نقشه بازی کنترل می‌کنند و سعی می‌کنند ماموریت‌ها را تکمیل کنند و در عین حال از شناسایی شدن توسط دشمن اجتناب کنند. سیستم تشخیص تهدید با حذف سنج یا گیج روی صفحه به منظور نشان دادن اینکه بازیکن در وضعیت «هشدار/گریز/احتیاط» مانند بازی‌های قبلی است که در عوض با نمایش‌های بصری و صوتی جایگزین شده‌اند، اصلاح شده است. دوربین دوچشمی Snake بازسازی شده است. به جای انتخاب دوربین دوچشمی به عنوان یک آیتم، دوربین دوچشمی روی یک دکمه کلید می خورد. بازیکن می تواند دشمنان را علامت گذاری کند و از مکان آنها در صفحه نمایش هولوگرافی iDroid آگاه شود. هنگامی که دشمن آنها را از دور می بیند و به آنها نزدیک می شود، نشانه های جهت دار وجود دارد که به بازیکنان کمک می کند. زمانی که دشمن Snake را پیدا می‌کند، یک "Reflex Mode" جدید فعال می‌شود و بازیکن فقط فرصت کوتاهی دارد تا دشمن را قبل از اینکه به طور کامل زنگ خطر را به صدا درآورد، چاره ای بیندیشد. چراغ ها را می توان خاموش کرد تا به تلاش های مخفیانه ی بازیکن کمک بیشتری کند.

Ground Zeroes در مجموع دارای هفت ماموریت است، که در سطوح فردی قفل شده اند. پس از تکمیل ماموریت اصلی، بازیکن چهار ماموریت بعدی (که به آن "عملیات جانبی" گفته می شود) را باز می کند که در نقاط مختلف روز تنظیم شده اند و همه در کمپ امگا تنظیم شده اند. این ماموریت ها شامل وظایف خاصی مانند از بین بردن اهداف خاص یا به دست آوردن اطلاعات طبقه بندی شده است. پس از دستیابی به یک هدف خاص در ماموریت اصلی، بازیکن ممکن است دو ماموریت اضافی "Extra Op" را باز کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz | AMD Athlon X4 95 Intel Core i7-4790 @ 3.60GHz | AMD Ryzen 5 1400
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB) / AMD Radeon HD 6790 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon HD 7850 (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 4 GB

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

18/03/2014
Kojima Productions
Konami
+18
حجم دانلود: 2.49 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

sajjad2277 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ گزارش

عالی بود

ارسال پاسخ
ali451ali نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ گزارش

سلام خسته نباشید من هر کار میکنم ب دسته وصل نمیشه لطفا راهنمایی میکنید

ارسال پاسخ