Thief

Thief

هیچ جواهری از چشمان یک دزد ماهر در امان نیست
۱۰ | ۶.۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Thief یک بازی ویدئویی مخفیانه است که توسط Eidos-Montréal توسعه یافت و توسط Square Enix در فوریه 2014 برای پلتفرم های بازی های ویدئویی مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان منتشر شد. Feral Interactive بازی را در نوامبر 2015 به macOS آورد. این احیای سری بازی‌های ویدیویی کلاسیک Thief است و چهارمین قسمت از این سری است. در ابتدا در سال 2009 با عنوان Thief 4 معرفی شد، اما بعداً در سال 2013 اعلام شد که این بازی یک راه اندازی مجدد برای این سری است.

 


یک ناخوانده هرگز از در وارد نمی شود


داستان بازی در شهری در یک دنیای فانتزی تاریک با الهام از سبک ویکتوریایی، گوتیک، فانتزی و زیبایی شناسی خاصی جریان دارد. بازیکنان کنترل Garrett، دزد چیره دستی را که چندین ماموریت با تمرکز بر دزدی از ثروتمندان آغاز می کند را در دست دارند. ممکن است بازیکنان به روش های مختلفی در بازی پیشروی کنند. بازیکنان می‌توانند رویکرد اکشن‌محور و کشنده را انتخاب کنند، بطوری که در مسیر رسیدن به مقصد، با استفاده از چاقو و حذف دشمنان آنها را از بین ببرند، یا رویکرد مخفیانه غیرکشنده را انتخاب می‌کنند، بطوری که کمترین تماس را با نگهبانان داشته باشند. محیط بازی طوری طراحی شده است که بازیکنان می توانند از چندین مسیر مختلف به مقصد خود برسند، یا از روی پشت بام ها عبور کنند یا از دیوارها و بالکن ها بالا بروند و یا می توانند از روی سطح زمین با پنهان شدن در پشت موانع در بازی پیشروی کنند.


 می توان بشکه‌های نفت را برای پرت کردن حواس نگهبانان آتش زد. در جریان بازی سکه ها و اشیاء ارزشمندی هستند که گرت می تواند آنها را بدزدد و آنها را به پول تبدیل کند تا بتواند تجهیزات جدید خریداری کند و ابزار و سلاح های خود را ارتقاء دهد. گرت قادر به جیب بری نگهبانان و شخصیت های دیگر است. بازیکن ممکن است با پنهان شدن در سایه ها یا گوشه ها از نگهبانان فرار کند و می تواند به اطراف لبه ها و سوراخ های کلید نگاه کند تا حرکات دشمنان را ردیابی کند. وقتی گرت شناسایی می شود، نگهبانان و دیگر شخصیت‌های غیربازیکن تلاش می‌کنند تا او را شکار کنند که در این حالت فرار کردن بهترین راه ممکن است، چراکه گرت برای مبارزات رو در روی ساخته نشد است و راز موفقیت او استفاده از عنصر مخفی کاریست. توسعه دهندگان بیان کرده اند که هوش مصنوعی بازی از طراحی بازی و موانع و نقاط کور در بازی آگاه است، و به همین دلیل نگهبانان از نقاط مخفی احتمالی که بازیکن ممکن است از آنها استفاده کند، آگاه خواهند بود و هنگامی که به مسئله ای مشکوک شوند، این نقاط کور را بررسی خواهند کرد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo T5200 @ 1.60GHz | AMD Athlon 64 3100+ Intel Core i7-720QM @ 1.60GHz | AMD FX-8800P
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTS 250 (1GB) / AMD Radeon R5 240 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7950 / R9 280 (2GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 11
ذخیره‌سازی 20 GB

Thief

25/02/2014
Eidos-Montréal
Square Enix
+18
حجم دانلود: 12.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Hamid_M نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ گزارش

این بازی رو خیلی وقت پیش بازی کردم ، عالی بود سبک مخفی کاری و کمی ترسناک دوست داشته باشید عاشقش میشید

ارسال پاسخ
1