Aragami

Aragami

ارواح انتقام جوی
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18


آراگامی یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Lince Works برای Linux، Microsoft Windows، OS X، PlayStation 4، Xbox One و Nintendo Switch توسعه و منتشر شده است. عنوان اصلی بازی Twin Souls: The Path of Shadows بود.[2] بازیکنان نقش آراگامی، یک قاتل با توانایی های ماوراء طبیعی را بر عهده می گیرند. بازیکن می تواند بین سایه ها جابجا شود و با ارتش دشمن که "کایهو" نامیده می شود، روبرو شود. این ارتش مخالف را رزمندگان عرفانی با قدرت کنترل نور تشکیل می دهند.

 


بازیکن یک روح سایه به نام Aragami را کنترل می کند که تلاش می کند به ترتیب به پایان تمام سیزده فصل جهان باز برسد. برای تکمیل یک فصل، بازیکن باید به مناطق خاصی برود تا آیتم ها را جمع آوری کند یا موانع را از بین ببرد و به خروجی سطح برسد. آراگامی می تواند به هر قسمت از نقشه در شعاع مشخصی که در آن سایه انداخته می تواند تله پورت کند، اما با انجام این کار "Shadow Essence" که به صورت یک نوار روی شنل او نمایش داده می شود، خرج می شود. Shadow Essence با ایستادن در سایه ها دوباره پر می شود و با ایستادن در نزدیکی منابع نور شدید مانند فانوس تخلیه می شود. بعداً در بازی، بازیکن یک کلاغ به دست می‌آورد که مکان اهداف را از طریق دیوارها به بازیکن نشان می‌دهد و مجموعه‌ای از زنگ‌ها را که می‌توان برای فریب دادن دشمنان در جای دیگر به صدا درآورد.


هر بخش در سلطه ی نگهبانان بخصوصی است. نگهبانان شمشیردار اصلی رایج ترین دشمن هستند و می توانند اجسام سبک را برای کشتن بازیکن پرتاب کنند. همچنین کماندارانی هستند که در نواحی مرتفع گشت زنی می کنند و می توانند بازیکن را در فاصله طولانی تری نشانه بگیرند، و شمشیربازانی هم که مشعل به دست در حال گشت زنی هستند و در هنگام مواجه با بازیکن، اورا می کشند. یک نگهبان را می توان با حمله به او در محدوده خاصی فوراً کشت، اما تنها دشمنی که برای تکمیل یک فصل باید کشته شود، Boss بازی است. مشاهده شواهدی مبنی بر حضور بازیکن (مانند صدای مردن رفقای آنها یا مشاهده بازیکن در دوردست) نگهبانان را مشکوک می کند و باعث می شود شمشیرهای خود را بکشند و بدنبال او بگردند. اگر جسدی را پیدا کنند یا بازیکن را ببینند، آلارم را به صدا در می آورند و به طور موقت همه نگهبانان را مجبور به جستجوی پیگیرانه می کنند و باعث می شود که اگر بازیکن از شناسایی فرار نکند، مشکوک تر شوند. هر ضربه موفقیت آمیزی توسط گارد، آراگامی را فوراً می کشد و بازیکن را به آخرین Checkpoint باز می گرداند تا دوباره شروع کند. شخصیت بازی قابلیت شنا کردن ندارد و با افتادن در آب خواهد مرد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-4400E @ 2.70GHz | AMD A8-7600 APU Intel Core i5-4440S @ 2.80GHz | AMD A8-7500
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 660 Ti (2GB) / AMD Radeon HD 7950 / R9 280 (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 6 GB

Aragami

07/10/2016
Lince Works
Lince Works
+18
حجم دانلود: 1.53 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

احسان کامجو نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ گزارش

خیلی هنگ میکنه باید چیکار کنیم

پاسخ اپراتور (۲۰ شهریور ۱۴۰۲)
سلام مربوط به خود بازیه متاسفانه.
ارسال پاسخ