Assassin's Creed III Remasterd

Assassin's Creed III Remasterd

گاهی ایستادگی در برابر شیطان مهمتر از شکست دادن آن است
۱۰ | ۷.۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

در تمام مراحل نصب انتی ویروس خود را غیر فعال کنید

در صورتی که با خطای Reair  در لانچر مواجه شید یعنی فایل کرک رو انتی ویروس زده

1-ابتدا انتی ویروس خودتون رو غیرفعال کنید و پوشه بازی رو تو Exclution انتی ویروس  قرار بدید تا دیگه باهاش کاری نداشته باشه.

2-فایل CRACK رو دنلود و به مسیر بازی برده اکسترکت کنید تا ریپلیس شن

دانلود فایل   CRACK

پسوردفایل:GBAZ



یک بازی در ژانر اکشن ماجرایی (Action-Adventure) در جهانی‌ باز (Open World) می‌باشد. مثل تمام بازی‌های قبلی سری Assassin's Creed شخصیت اصلی بازی در دنیای حال فردی است به نام Desmond Miles که توسط یک دستگاه به خاطرات اجداد خود متصل شده و وقایع اتفاق افتاده در گذشته اجدادش را تجربه می‌کند. در این قسمت از بازی که در واقع پنجمین نسخه از بازی محسوب می‌شود  Desmondتوسط دستگاه Animus به بعد از انقلاب امریکا در قرن هجدهم و به درون حافظه ژنتیکی اجدادش می‌رود. شخصیت داستان (جد دزموند) یک دو رگه انگلیسی-موهاک (Mohawk) است که در مقابل Templar ها می‌جنگد و مانع نفوذ آن‌ها به گروه‌ها و قبایل اطراف می‌شود. حال و هوای آمریکایِ بعد از جنگ‌های شمال و جنوب این کشور، به خوبی در بازی حس می‌شود. 

 

اسب‌ سواری در جنگل‌های برف ‌گرفته، و حرکت از میان درختان برای Templar ها، در حالی که گروه‌های دیگر برای منافع خود می‌جنگند. روند بازی مخلوطی از حرکات پارکور و مبارزه است که عناصر سبک مخفی کاری (Stealth) نیز در آن به روشنی دیده می‌شود. بازیکن با تکیه به قدرت و چالاکی بالای شخصیت داستان، خود را مخفیانه به مقر دشمن نزدیک می‌کند و با استفاده از سلاح‌های سرد و گرم و تکنیک‌های مختلف اهدافش را از بین می‌برد. همانند بازی‌های قبلی این سری بازی، شخصیت داستان به راحتی از در و دیوار و درختان بالا رفته و با دیدن منطقه از بالا بهترین نقطه برای حمله را می‌یابد. در مبارزات مختلف شخصیت به ایفای ضربات ترکیبی پرداخته و توانایی بالای جنگی خود را به نمایش می‌گذارد. 

 

داستان بازی به این شکل دنبال می‌شود که دزموند توسط گروهی ناشناس دزدیده می‌شود و از او خواسته می‌شود تا توسط دستگاه Animus به خاطرات اجداد خود برود و در آنجا راه نجاتی برای جهان بیابد. طی اتفاقی که از گذشته دور شروع شده است، در سال 2012 دنیا از بین خواهد رفت. حالا وظیفه دزموند پیدا کردن راهی است که جلوی این اتفاق را بگیرد، زیرا او تنها کسی است که چنین قابلیتی را دارد. در جریان بازی Desmond چه در حالت مرور خاطرات توسط Animus و چه در حالت واقعی، کارهای زیادی انجام می‌دهد تا جهان را از نابودی نجات دهد. بازی به لحاظ گرافیک از محیط گرافیکی جذابی بهره برده است. نکات قابل توجه در خصوص بازی فضاسازی و داستان خوب آن هستند. یک علاقه‌مند به سری Assassin's Creed از انجام این بازی لذت کافی را می‌برد.


در واقع این سورس دارای 2 عنوان بازی می باشد. به این صورت که در هنگام اجرا یک Autoplay اجرا می کند و از شما می پرسد که قصد دارید وارد عنوان Assassin's Creed III Remasterd شوید یا تمایل دارید عنوان Assassin's Rebellion Remastered را بازی کنید. با توجه به این نکته می توانید از ساعت ها گیم پلی جذاب این دو بازی نهایت لذت را ببرید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2400 @ 3.10GHz / AMD FX-6350 Six-Core Intel Core i5-3470 @ 3.20GHz / AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (1GB) / AMD Radeon R9 270X (1GB) NVIDIA GeForce GTX 770 (4GB) / AMD Radeon R9 280X (3GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 45 GB

Assassin's Creed III Remasterd

27/03/2019
Ubisoft Montreal
Ubisoft
+18
حجم دانلود: 13.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۷
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Amir8896Z نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ گزارش

سلام اگه قسمت دانلود کمترین سیستم 100 درصد نشه نمیتونم بازی رو اجرا کنم؟

ارسال پاسخ
kawanho نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۵ گزارش

بازی مشکل داره لطقا قبل اینکه بازی هارو بگذارید که دانلود کنیم از جای معتبری خودتون دانلود کنید بغذ امتخانش کنید ببینید بازی بالا میاد یا نه خدا رو خوش نمیاد با این سرعت نت ۱۲ ساعت وقت بذارم بعد بازی بالا نیاد فقط این بازی هم اینطوری نیست همشون خرابن در اخر تویی که مسول تایید نظراتی اگه این نظر رو نمی‌زاری مشکتی نداره فقط به مدیر سایت بگو که برنامه‌ها مشکل داره تا حد اقل درستش کنه که مردم از این برنامه زده نشن

پاسخ اپراتور (۲۶ تیر ۱۴۰۳)
سلام اتفاقا ما برعکس همه که بازی رو فقط میگرن و قرار میدن و پاسخگو نیستن بعدش هر بازی رو روی چندتا سیستم تست میکنیم بعد قرار میدیم الانم خیلی ها دانلود کردن و مشکلی نبوده شما هم اگر مشکلی داره بازی و براتون اجرا نمیشه به پشتیبانی بگید تا مشکلتون رو حل کنن اگر رفع نشد بعد بگید gbaz_support
ارسال پاسخ
1
aliasghar1387 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ گزارش

سلام
من این بازی رو دانلود و نصب کردم ولی بازی یکی از فایل هاش مشکل داره و بالا نمیاد
لطفا راهنمایی کنید🙏

پاسخ اپراتور (۲۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام صفحه بازی رو بخونید مشلتون حل میشه.
ارسال پاسخ
2