Assassin's Creed: Freedom Cry

Assassin's Creed: Freedom Cry

تو نباید مرگ راحتی داشته باشی
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Assassin's Creed Freedom Cry یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Ubisoft Quebec توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی بین سال‌های 1735 تا 1737 در مستعمره فرانسه سنت‌دومینگ (هائیتی کنونی) می‌گذرد، داستان آدوواله را دنبال می‌کند، شخصیتی برجسته از عنوان Assassin's Creed IV: Black Flag در سال 2013. آدوواله در حالی که تلاش می‌کند از طرف سازمان رقیبشان، یعنی برادری قاتلان، فعالیت‌های معبد در دریای کارائیب را مختل کند، خود را در یک کشتی غرق شده در Saint-Domingue می‌بیند، جایی که با برخی از وحشیانه‌ترین شیوه‌های برده‌داری در غرب روبه‌رو می‌شود. هند

 

در ابتدا به عنوان یک محتوای قابل دانلود (DLC) در نشظ گرفته شده بود، اما پس از عرضه با عنوان Assassin's Creed IV: Black Flag — Freedom Cry منتشر شد، یک نسخه مستقل که نیازی به بازی پایه Black Flag ندارد. در دسامبر 2019، بازی به عنوان بخشی از مجموعه ای با عنوان Assassin's Creed: The Rebel Collection، که شامل Black Flag و جانشین آن، Assassin's Creed Rogue نیز می شود، مجدداً در نینتندو سوییچ منتشر شد. کمپین داستانی Freedom Cry که سیزده سال پس از وقایع Black Flag اتفاق می‌افتد، ارتباط ضعیفی با روایت خود دارد، اما بیشتر مکانیزم‌های اصلی گیم‌پلی خود را حفظ کرده است. نویسنده جیل موری به عنوان نویسنده اصلی Freedom Cry خدمت کرد، در حالی که موسیقی‌دان فرانسوی Olivier Deriviere موسیقی متن بازی را ساخت و جایگزین برایان تایلر، آهنگساز استخدام شده برای بازی اصلی شد.

 

Freedom Cry یک بازی تک‌نفره در سبک اکشن ماجراجویی و مخفی کاری است که در یک ساختار جهان باز و از منظر سوم شخص در هر دو محیط خشکی و دریایی بازی می‌شود. بازیکنان نقش آدوواله، برده‌ای سابق از ترینیداد را بر عهده می‌گیرند که پیش از پیوستن به برادران قاتلان، به‌عنوان فرمانده ادوارد کنوی، قهرمان پرچم سیاه، در کشتی‌اش Jackdaw خدمت می‌کرد. مانند Black Flag، Freedom Cry دارای نبردهای دریایی است که در آن بازیکنان می‌توانند کشتی‌های در حال عبور را درگیر کنند، سوار شوند و آن‌ها را تسخیر کنند. از کشتی Adéwalé، که در طول بازی با استفاده از ارز و منابع درون بازی قابل ارتقا است، بازیکنان می‌توانند کشتی‌های دوردست را همراه با محموله و قدرت آنها با استفاده از قابلیت جاسوسی بررسی کنند.

 

مکانیک گیم پلی جدیدی که در Freedom Cry معرفی شد، آزادی بردگان ستم دیده است. هر برده آزاد شده به عنوان منبعی برای بازیکن عمل می کند تا آن را جمع آوری کند تا قفل ارتقاء تسلیحات و تجهیزات شخصی Adéwalé را در پایگاه عملیات خود باز کند. بازیکنان ممکن است از سیستم استخدام مشابهی که در Black Flag معرفی شده است استفاده کنند تا مارون های استخدام شده را برای مبارزه در کنار Adéwalé به خدمت بگیرند. بازیکنان با فرصت‌هایی برای Adéwalé مواجه می‌شوند تا برده‌ها و مبارزه با مارون‌ها را از ستمگرانشان از طریق نمونه‌های رویه‌ای ایجاد شده، یورش به مزارع استعماری یا مأموریت‌های داستانی آزاد کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Quad Q8400 @ 2.66GHz | AMD Athlon II X4 620 Intel Core i5-2400S @ 2.50GHz | AMD Phenom II X4 940
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 260 (512MB) / AMD Radeon HD 4870 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 470 (1GB) / AMD Radeon HD 5850 (1GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 30 GB

Assassin's Creed: Freedom Cry

17/12/2013
Ubisoft Montreal
Ubisoft
+18
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

سامان برات نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ گزارش

بازی خوبیه و ممنون از برنامه خوبتون و پشتیبانی عالی

ارسال پاسخ
2