Dishonored Death of The Outsider

Dishonored Death of The Outsider

برج های بلند نمی توانند بوی تعفن مرگ را پنهان کنند
۱۰ | ۸.۲
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Dishonored: Death of Outsider در سال 2017 با سبک اکسن - ماجرایی و مخفی‌کاری در ادامه بازی Dishonored 2 و به صورت تک‌نفره (Single Player) به بازار عرضه شد. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که چندین سال پس از وقایع سری قبلی بازی، شخصیت اصلی بازی یعنی Billie Lurk به دنبال مربی و همکار سابق خود Daud می‌گردد و او را در باشگاه بوکسی که متعلق به گروهی مخفی است، می‌یابد. روند بازی به صورتی است که بازیکن باید داستان و مراحل مختلفی از بازی را دنبال کند تا بتواند به انتهای بازی رسیده و تصمیم نهایی خود را برای از بین بردن فردی که از ابتدا دنبال او بوده‌ است، بگیرد. مراحل و فضاهای متنوع، همراه با پیشروی‌های مخفیانه کاملا بازیکن را جذب می‌کند و از نظر طراحی مراحل بازی به صورتی است که با پیشروی، شخصیت بازی قدرت‌های جدید و تا حدی ماورایی به‌دست می‌آورد اما باید بتواند با توجه به وضعیت مخفی بودن در بازی در استفاده از آن‌ها مهارت لازم را داشته باشد. 


به نظر می‌رسد طراحان بازی از نظر هوش مصنوعی و فضاسازی بسیار مناسب عمل کر‌ده‌اند، به نوعی که شاید بسیار سخت باشد تا بخشی را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی پیمود. از نظر بخش‌های مختلفی که به کیفیت بازی برمی‌گردد، ساخت بازی از لحاظ صداگذاری، گرافیک بسیار قوی طراحی و اجرا شده ‌است.

 Death of the Outsider در ابتدا به عنوان یک DLC برای Dishonored 2 برنامه ریزی شده بود، اما پس از اینکه تیم تصمیم گرفت رویکردهای متفاوتی را با داستان و گیم پلی خود بررسی کند، تبدیل به یک عنوان مستقل شد. Lurk به دلیل محبوبیت توسعه دهندگان به عنوان قهرمان داستان انتخاب شد. این روایت به گونه‌ای طراحی شده بود که انتهای بازی‌های قبلی را به هم متصل کند، دیدگاهی متفاوت به بازیکن ارائه دهد و به قوس روایتی که با Dishonored اصلی آغاز شد، پایان دهد. عناصر گیم پلی دوباره پایه ریزی شدند تا بازی را از نسخه های قبلی خود متمایز کند و بتواند آن را به صورت یک عنوان مستقل ارائه دهد و بازیکن را تشویق به آزمایش و بررسی انتخاب های خود کند.

 

این بازی در جریان کنفرانس مطبوعاتی Bethesda در E3 2017 معرفی شد. Death of the Outsider با استقبال خوبی از سوی منتقدان روبرو شد، آنها طراحی بازی آن را ستایش کردند و آن را خروجی ای مناسب برای سری Dishonored تا آن زمان دانستند. این بازی نامزد برخی از جوایز صنعت بازی سازی شد، از جمله دستاوردهای برجسته ی آن دریافت جایزه ی انجمن نویسندگان بازی های ویدئویی آمریکا بود.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2400 @ 3.10GHz / AMD FX-8320 Eight-Core Intel Core i7-4770 @ 3.40GHz / AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7970 / R9 280X (3GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 480 (8GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 32 GB

Dishonored Death of The Outsider

15/09/2017
Arkane Studios
Bethesda Softworks
+18
حجم دانلود: 15 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄