Assassin's Creed: Chronicles

Assassin's Creed: Chronicles

سفری به چین، هند و روسیه
۱۰ | ۶.۴
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

 Assassin's Creed Chronicles یک سری جدید از عنوان محبوب Assassin Creed  می باشد، این مجموعه متشکل از سه عنوان جدید و مستقل می باشد که توسط استودیوی Climax Studios ساخته شده و توسط کمپانی Ubisoft برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . سری Assassins Creed Chronicles Trilogy  شامل سه شخصیت جدید می باشد که برای اولین بار در این سری شاهد حضور آنها خواهیم بود. این بازی بصورت 2.5 بعدی طراحی شده است و طراحان از سبک گرافیکی brush paintings برای طراحی بازی استفاده کرده اند. اولین نسخه از این سه گانه با نام Assassin’s Creed Chronicles    China  در تاریخ 21 آپریل 2015 منتشر شد و در ادامه نسخه India در ژانویه 2016 و آخرین نسخه از این سه گانه نیز که Russia نام داشت در تاریخ 9 فوریه 2016 منتشر شدند که هر سه قسمت موفق به دریافت نمرات مطلوبی از سوی کاربران و منتقدین دنیای بازی های رایانه ای شدند. سایر توضیحات : این بازی که از گرافیک هنری چشم نوازی بهره می برد موفق شده است با استفاده از از GamePlay جذاب و پلتفرمر خود یک تجربه جدید و منحصر به فرد برای Gamer ها همراه بیاورد. در این بازی نیز همانند سایرعناوین سری Assassin Creed  شما به تعداد زیادی اسلحه دسترسی دارید و می توانید با استفاده از این سلاح ها و سیستم GamePlay هوشمند بازی ماموریت ها را به انتخاب خود و با روشی که شما برای انجام ماموریت مناسب می دانید به انجام برسانید. داستان نسخه چین در رابطه با Shao Jun می باشد او که آخرین Assassin می باشد که Ezio Auditore da Firenze افسانه ای را زنده دیده است و پس از این ملاقات به چین و محل زندگی خود بازگشته است تا با Templar های خون خوار مبارزه کند. داستان قسمت India نیز در سال 1841 و در شرایطی در جریان است که امپراطوری هند توسط Templarها کنترل می شود و شما باید در نقش یک Assassin قدرتمند و جوان به نام Arbaaz Mir به جنگ آنها بروید. داستان قسمت Russia نیز در سال 1918 و پس از وقایع October Revolution در جریان است و شما در نقش نیکولای اورلو در شرایطی پییچیده باید پرده از توطئه Templarها بردارید و روسیه را از شر این افراد ظالم برهانید .

 

هر سه بازی موجود در این سه گانه پلتفرمرهای 2.5 بعدی هستند. بازیکنان از منظر سوم شخص، قهرمان داستان را کنترل می کنند و باید برای رسیدن به انتهای هر سطح، از نگهبانان دشمن و سایر تهدیدات عبور کنند. سطوح همگی خطی هستند و از نظر اکتشاف، ویژگی چندانی ندارند، اگرچه برخی از آن‌ها شامل مناطق مخفی و مجموعه‌ای مانند تکه‌های Animus، صندوقچه ها و نقاط همگام‌سازی هستند (که مکان سایر کلکسیون‌ها را در نقشه درون بازی نشان می‌دهند).

 

گیم پلی اصلی هر عنوان حول محور مخفی کاری و مبارزه می چرخد. مخفی کاری شامل استفاده از تاکتیک های مختلف از جمله پنهان شدن در سایه ها یا ایجاد حواس پرتی برای دور شدن از مخروط دید دشمنان است. اگر بازیکن شناسایی شود، زنگ هشدار به صدا در می آید و همه دشمنان نزدیک را وادار می کند تا به طور فعال به دنبال بازیکن بگردند تا زمانی که آنها را پیدا کنند یا بعد از گذشت زمانی، دست از جستجو بردارند. سیستم مبارزه ی بازی ها حول محور تضعیف قابلیت دفاع دشمن تا هنگام اجرای فنی برای مغلوب کردن آنها می چرخد. بازیکنان می‌توانند از حملات سبک و سنگین استفاده کنند، حملات دشمن را دفاع کنند، و برخی از حرکات پیشرفته‌تر مانند جاخالی دادن تیراندازی و پریدن از روی دشمنان را انجام دهند. حرکات پارکور در این بازی بشدت کارآمد و جذاب است، اگرچه بازیکنان فقط توانایی بالا رفتن از مناطقی را دارند که با رنگ‌ روشن تر تفکیک شده‌اند.

 

بازیکنان در پایان هر سطح بر اساس عملکردشان امتیاز می‌گیرند، که فاکتورهای مختلفی را در نظر می‌گیرد، مانند تعداد دفعاتی که شناسایی شده‌اند و اینکه آیا هدف اختیاری آن سطح را کامل کرده‌اند یا نه. نمره کل با جمع کردن "رتبه های" دریافت شده برای هر بخش از سطح محاسبه می شود. در Chronicles می توان سه رتبه را به دست آورد: Shadow، بالاترین رتبه که برای گذراندن یک بخش بدون شناسایی و بدون کشتن هیچ دشمنی به دست می آید. عنوان Assassin، به خاطر گذراندن یک بخش ناشناخته و ترور حداقل یک دشمن به دست می آید. و Brawler، زمانی که بازیکن شناسایی شده و مجبور به مبارزه می شود به دست می آید. در سری India و Russia، رتبه Brawler با Silencer جایگزین شده است، که درصورت شناسایی نشدن و استفاده از فن های غیر کشنده به دست می‌آید. برخی از سطوح دارای این رتبه ها نیستند و در عوض بر اساس زمان صرف شده برای تکمیل سطح به بازیکن امتیاز می دهند. بسته به امتیازشان، بازیکنان می‌توانند به‌روزرسانی‌های جدیدی مانند افزایش نوار سلامتی را برای شخصیت خود باز کنند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) 32/64 Windows 7 (SP1) 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E8200 @ 2.66GHz / AMD Athlon II X2 240 Intel Core i3-2105 @ 3.10GHz / AMD Phenom II X4 955
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک GeForce GTS 450 (1GB) / AMD Radeon HD 5770 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 470 (1GB) / AMD Radeon HD 5870 (1GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 10
ذخیره‌سازی 9 GB

Assassin's Creed: Chronicles

21/04/2015
Ubisoft Montreal
Ubisoft
+15
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

kazbreker نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ گزارش

بدون دسته هم میشه بازی کرد ؟

پاسخ اپراتور (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سلام بله.
ارسال پاسخ