Assassin's Creed: Origins

Assassin's Creed: Origins

آیا انتقام آتش خشم Bayek را خاموش می کند..؟
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Assassin's Creed Origins یک بازی با اکشن-ماجرایی (Action-Adventure) است که دارای عناصر مخفی‌کاری (Stealth) نیز می‌باشد. دوربین بازی سوم ‌شخص بوده و بازی جهان‌باز (Open World) طراحی شده است. بازی در سال 2017 و برای کنسول‌های PS4 و XBOX One و همچنین برای PC انتشار یافت. تمرکز بازی بر روی بخش تک‌نفره (Single Player) و روایت داستان قرار دارد و دارای بخش بازی گروهی (MultiPlayer) نمی‌باشد. فضای بازی متعلق به مصر پیش از میلاد بوده و سعی در نمایش قدیمی‌ترین ریشه‌های وجود آدمکش‌ها (Assassins) دارد. بازی توسط مأموریت‌هایی که به بازیکن محول می‌کند، داستان خود را قدم به قدم روایت می‌کند. البته بازیکن می‌تواند آزادانه در محیط بازی سفر کرده و دست به انجام مأموریت‌های فرعی بزند. در این نسخه، به جای توانایی Eagle Vision که امکان بررسی محیط را به شخصیت بازی می‌داد، قهرمان داستان یک عقاب دارد که همراه اوست و در صورت نیاز بازیکن می‌تواند به کنترل عقاب پرداخته و محیط اطراف را زیر نظر بگیرد.

 همچنین بازیکن می‌تواند انواع حیوانات شکارچی را رام کرده و به عنوان همراه با خود ببرد تا او را در نبردها کمک کنند. نکته قابل توجه در این بازی تغییر چشم‌گیر در سیستم مبارزه بازی است. شخصیت در حال کنترل بر خلاف سری‌های قبل یک سری ضربات از پیش تعیین شده را به دشمنان وارد نمی‌سازد، بلکه شخصیت بازی ضربه‌هایی جدا از هم را صرفا در مقابل خود اجرا می‌کند که می‌توانند به هر جایی از بدن دشمنان وارد شوند و یا به طور کلی اصلا به دشمن برخورد نکنند. با تکیه به همین سیستم بازیکن می‌تواند به نقاط دلخواه در بدن حریف جراحت وارد کند. محیط‌های بازی طوری طراحی شده‌اند که بازیکن می‌تواند از نبرد رو در رو تا حد امکان خودداری کرده، و به صورت مخفیانه دشمنان را از سر راه خود بردارد. همچنین در بازی محیط‌های مخصوص نبرد (Arena) طراحی شده‌اند که بازیکن در این محیط‌ها با تعداد متنوعی دشمن روبرو شده و با پیروزی در آن‌ها سلاح‌های جدید به دست می‌آورد.

 داستان بازی در عصر معاصر و با تلاش‌های یک محقق در خصوص یافتن شئ باستانی در مصر آغاز می‌شود. او بجای یافتن شئ، دو مومیایی می‌یابد و توسط یک دستگاه Animus پیشرفته دست به بازیابی خاطرات آن‌ها می‌زند. با رفتن به خاطرات این دو، ما وارد داستان اصلی شده و به مصر قبل از میلاد می‌رویم. شخصیت اصلی داستان Bayek، که مسئول حفاظت از یک شهر است، به همراه پسرش توسط گروهی پنج نفره که ماسک به چهره دارند، دزدیده می‌شوند. Bayek و پسرش سعی به فرار می‌کنند که در این جریان پسر Bayek توسط سیکی از مردان ماسک‌دار، کشته می‌شود. یک سال بعد Bayek باز می‌گردد تا افراد ماسک‌دار را پیدا کرده و با از بین بردن آن‌ها انتقام پسرش را بگیرد. در ادامه داستان او درگیر مسائل سیاسی کشورش شده و برای آزادی مردم از فساد دستگاه حکومتی به مبارزه می‌پردازد. بازی به لحاظ ساختار بازگشت خوبی به ریشه‌های خود داشته است و مخاطب را به خوبی با اندیشه‌های سازندگان آشنا می‌کند. گرافیک بازی در سطح ایده‌آل ارائه شده است. موسیقی بازی نیز بسیار متناسب با حال و هوای داستانی و ویژگی‌های دراماتیک آن ساخته شده است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 64-bit
پردازنده Intel Core i5-2400S @ 2.50GHz / AMD FX-6350 Six-Core Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz / AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 6 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 / Radeon R9 270 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 760 (4GB) / Radeon R9 280X (3GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 75 GB

Assassin's Creed: Origins

27/10/2017
Ubisoft Montreal
Ubisoft
+18
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

کوروش اکبری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۷ گزارش

با سلام به تیم درجه ۱ gbaz

میخواستم لطفا لینک دانلود بازی رو هر چه زودتر قرار بدید
با سپاس

ارسال پاسخ
5
mmdray79 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ گزارش

نمیاد این بازی؟

ارسال پاسخ
1
mmdray79 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ گزارش

سلام کی بازی قرار میگیره

پاسخ اپراتور (۱۱ اسفند ۱۴۰۲)
سلام بزودی قرار میدیم
ارسال پاسخ
2