DEVIL MAY CRY 4

DEVIL MAY CRY 4

من اینجام تا حق خودمو پس بگیرم
۱۰ | ۷.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Devil May Cry 4 چهارمین قسمت از سری بازی‌های Devil May Cry است. در Devil May Cry 4، بازیکن هم Nero، یک شخصیت جدید و هم Dante، قهرمان اصلی بازی را کنترل می‌کند، در حالی که آن‌ها با استفاده از سلاح گرم و سلاح‌های سرد در یک عنوان هک و اسلش با شیاطین مبارزه می‌کنند. شخصیت های دیگر نوظهورعبارتند از : Kyrie، Sanctus، Credo، Gloria، و Agnus و شخصیت های بازگشته به این عنوان Lady و Trish هستند.

 

داستان اندک اشاره ای به نسخه قبلی دارد، اسپاردا پدر دانته و ورجیل شیطانی است که به عنوان شوالیه تاریکی مورد پرستش قرار می گیرد. این شوالیه های مقدس ذکر شده که قهرمان اصلی به آنها تعلق داشته یک روز شاهد قتل عام بوده که توسط دانته انجام شده و قسم می خورد که انتقام خواهد گرفت. گیم پلی بازی نیز مانند قبل بوده و بازیکن باید طبق روال به ماموریت ها و گاهی اوقات به حل معماها بپردازد. توسعه دهندگان گیم قهرمان اصلی را به یک شمشیرعظیم و یک هفت تیر مجهز کرده اند، البته این تجهیزات برای شکست ارتش شیطان کافی نخواهد بود. خوشبختانه Nero دارای قدرت های خارق العاده ایست که از پدرش به او ارث رسیده است و در طول جنگ او می تواند با افزایش قدرت و دفاع به یک جنگجوی اهریمنی تبدیل شود. همچنین قابلیت Devil Bringer  می تواند دشمنان دور را نزدیک کرده و آنها را به سمت دیوارها پرتاپ کنید.

 

همچنین نرو از یک سیستم حرکتی گسترده استفاده که می تواند توانایی ها و ترکیب های جادویی را به کار گیرد. Nero قابلیت کسب توانایی های جدید در طول بازی را دارد و می تواند ماموریت های مخفی یا مخفیگاه ها را نیز تشخیص دهد. بازی Devil May Cry 4 دارای 20 مرحله و 16 نوع دشمن و 12 Boss است که در انتهای هر مرحله یک مبارزه با Boss آخر وجود دارد. این Boss ها مراحل را سخت و نفس گیر می کنند و همین امر بازی را مهیج تر می کند.

 

گیم پلی بازی Devil May Cry 4 از عناوین قبلی خود، به خصوص Devil May Cry 3، به عنوان یک ماجراجویی هک اند اسلش پیروی می کند. بازیکنان راه خود را در سطوح عظیم در حالی که شیاطین را عمدتاً در منظر سوم شخص می کشند طی می کنند. روش مورد استفاده برای مقابله با دشمنان، در یک غالب کلاسیک بصورت پر شدن یک نوار طراحی شده است. بازیکنان می‌توانند با غلبه بر دشمنان با سلاح‌های سرد و گرم، برای خودشان کوهی از امتیازات جمع آوری کنند. تغییر روش حملات فرد باعث افزایش بیشتر این نوار می‌شود، در حالی که استفاده مکرر از یک حرکت تکراری پیشروی این نوار را کاهش میدهد، تا جایی که اگر بازیکن حمله را تغییر ندهد، پیشروی آن بطور کامل متوقف می شود. بهترین و ساده ترین روش برای پیشرفت و پیش برد این بازی، استفاده از ضربات ترکیبی است. بازیکنان همچنین می توانند با جاخالی دادن های به موقع عبارت رتبه ای که بصورت لغوی زیر نوار خشم نوشته می شود را افزایش دهند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4600 @ 2.40GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3400+ Intel Core i5-2400 @ 3.10GHz / AMD FX-4100 Quad-Core
حافظه 2 GB 3 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GTS (512MB) / AMD Radeon HD 3850 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 570 (1GB) / AMD Radeon HD 7790 (1GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 10
ذخیره‌سازی 27 GB

DEVIL MAY CRY 4

31/01/2008
Capcom
Capcom
+18
حجم دانلود: 2.86 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄