Star Wars Jedi: Fallen Order

Star Wars Jedi: Fallen Order

شکست پایان کار نیست. فقط بخشی از مسیر است
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Star Wars Jedi: Fallen Order یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. داستان در دنیای جنگ ستارگان، پنج سال پس از جنگ ستارگان: قسمت سوم – انتقام سیث می‌گذرد. این فیلم به دنبال Jedi Padawan Cal Kestis است که هدف اصلی امپراتوری کهکشانی می شود و در طول کهکشان توسط تفتیش عقاید امپراتوری تحت تعقیب قرار می گیرد، در حالی که تلاش می کند آموزش خود را تکمیل کند، با گذشته آشفته خود کنار بیاید و نظم سقوط کرده جدای را بازسازی کند. بازیکن می‌تواند از قدرت‌های شمشیر نوری Kestis و Force برای شکست دادن دشمنان مختلف از نیروهای طوفان گرفته تا جانوران وحشی که بومی هر سیاره‌ای هستند استفاده کند. بازی از سبک مترویدوانیا برای کاوش و پیشرفت استفاده می کند، زیرا هر مکان با چند میانبر و اتاق های مخفی احاطه شده است و تا زمانی که بازیکن توانایی ها یا ابزارهای مناسب را به دست نیاورد، قابل دسترس نیستند.

 

این بازی توسط استیگ آسموسن کارگردانی شد که در سال 2014 به Respawn ملحق شد. بازی به عنوان یک عنوان اصلی و غیر مرتبط با جنگ ستارگان شروع به توسعه کرد، اما سیستم مبارزه توجه کارکنان مختلف EA را به خود جلب کرد که احساس می کردند به عنوان یک بازی جنگ ستارگان به خوبی کار می کند. در هنگام ایجاد آن، تیم با لوکاس فیلم همکاری نزدیک داشت. با توسعه سیستم مبارزه و طراحی سطوح، Respawn از Metroid Prime، The Legend of Zelda: Wind Waker و Dark Souls الهام گرفت. Rogue One و Star Wars Rebels از نظر بصری بر بازی تأثیر گذاشتند. صداپیشگان بازی شامل Cameron Monaghan در نقش Cal Kestis و Debra Wilson به عنوان مربی او Cere می باشد. Ben Burtt صدای دروید BD-1 دستیار و همراه کال را بعهده گرفت، در حالی که Forest Whitaker نقش خود را از Rogue One به عنوان Saw Gerrara تکرار کرد.

 

این بازی که در می 2016 معرفی شد، در نوامبر 2019 برای ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در ژوئن 2021 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و سری S منتشر شد. این یک موفقیت تجاری بود و تا سال 2020 بیش از 10 میلیون نسخه فروخت. نامزد چندین جایزه آخر سال از جمله بهترین بازی اکشن/ماجراجویی در The Game Awards 2020 شد. دنباله‌ای، Star Wars Jedi: Survivor، قرار است در مارس 2023 منتشر شود.

 

Star Wars: Jedi Fallen Order یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی است که از منظر سوم شخص بازی می‌شود. بازیکن می تواند از شمشیر نوری خود برای ضربه زدن به دشمنان یا جلوگیری از حملات ورودی استفاده کند. دفاع کردن یک حمله، نوار دفاع یک کاراکتر را تخلیه می کند، و زمانی که به صفر رسید، دیگر امکان دفاع وجود ندارد و ضربات به کارکتر وارد میشوند. اگر بازیکن درست در هنگام حمله آنرا دفاع کند، این حمله را متوقف یا منحرف می کند و باعث می شود نوار توانایی دفاع حریف سریعتر خالی شود و بی دفاع شود. برخی از دشمنان قبل از انجام یک حمله ی غیرقابل دفاع به رنگ هاله ی قرمز درمی آیند. بازیکن می‌تواند با استفاده از توانایی‌های Force حمله را دفع کند، جاخالی دهد یا آن را قطع کند. بازیکن در ابتدای بازی یک شمشیر نوری دارد و می‌تواند بعداً در بازی توانایی استفاده از یک شمشیر نوری دو پره را هم داشته باشد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-3220 @ 3.30GHz / AMD FX-6100 Six-Core Intel Core i7-6700K @ 4.00GHz / AMD Ryzen 7 1700
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB) / AMD Radeon HD 7750 (2GB) GeForce GTX 1070 (8GB) / Radeon RX Vega 56 (8GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 65 GB

Star Wars Jedi: Fallen Order

15/11/2019
Respawn Entertainment
Electronic Arts
+15
حجم دانلود: 61.7 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۳
۵ | ۴

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

ارشیا علیپور نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ گزارش

اگر 91 درصد از سیستم پیشنهادی رو داشته باشم رو گرافیک MEDIUM 60 FPS رو میده؟

پاسخ اپراتور (۱۴ اسفند ۱۴۰۲)
سلام بله
ارسال پاسخ
ArefAlien نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ گزارش

بازیو پلی که میکنم اجرا نمیشه

پاسخ اپراتور (۳۰ آذر ۱۴۰۲)
به پشتیبانی پیام بدین راهنمایی میکنن @Gbaz_Support
ارسال پاسخ
taha.raki نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ گزارش

سلام من وقتی استارت رو میزنم وارد بازی نمیشه و صفحه رفرش میشه راه حلش چیست؟

پاسخ اپراتور (۲۲ شهریور ۱۴۰۲)
سلام بازی اگر اجرا نشه باید صبر کنید تا به اپدت اخر رو رو بازی اعمال کنیم.
ارسال پاسخ
1