Wild Hearts

Wild Hearts

۱۰ | ۶
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Wild Hearts  یک بازی ویدئویی در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط Omega Force توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. بازی بازیکن را به شکار هیولاهای عظیم در آزوما، یک دنیای فانتزی که از ژاپن فئودال الهام گرفته است، می برد. این بازی در 17 فوریه 2023 برای پلی استیشن 5، ویندوز و ایکس باکس سری X/S منتشر شد.

 

بازیکنان نقش یک شکارچی بی نام را بر عهده می گیرند، که باید برای شکار هیولاهای عظیم معروف به Kemono دست به کاوش بزند. آزوما یک جهان باز نیست، اما در عوض، چندین منطقه بزرگ است که بازیکنان می توانند آزادانه آنها را کشف کنند. این بازی دارای هشت نوع سلاح مختلف از جمله واگاسا و کاتانا است. علاوه بر استفاده از سلاح برای شکست دادن دشمنان، بازیکنان همچنین می توانند آیتم هایی برای کمک به مبارزه از طریق مکانیک Karakuri بسازند. به عنوان مثال، بازیکنان می‌توانند جعبه‌هایی بسازند که می‌توان از آن‌ها برای انجام حملات قدرتمند استفاده کرد، یا یک سلاح آتشین که می‌توان از آن برای آتش زدن دشمنان استفاده کرد. این آیتم ها را می توان ترکیب کرد تا ماشین های بزرگتری مانند سنگری که مسیر دشمن را مسدود می کند، تشکیل دهند. اقلام ساخته شده تا زمانی که توسط Kemono از بین نرود دائمی هستند. بازیکنان همچنین می توانند Karakuri بسازند. برای ساخت Karakuri نخ لازم است، که می توان آن را از طریق حمله به دشمنان و Loot کردن به دست آورد. همانطور که بازیکن در بازی پیشروی می کند، سلاح ها و زره های جدیدی را باز می کند که به بازیکنان اجازه می دهد هیولاهای چالش برانگیزتری را شکار کنند. طبق تخمین تیم سانزده بازی، بازیکنان می توانند روند داستانی بازی را در حدود 30 ساعت کامل کنند. 

 

این بازی توسط توسعه دهنده ژاپنی Omega Force ساخته شده است. توسعه بازی در سال 2018 آغاز شد. به گفته کارگردان بازی، کوتارو هیراتا، این تیم از تجربه خود در توسعه سری Toukiden تجربه خوبی کسب کرده و قصد داشتند یک بازی مدرن ژاپنی برای شکار هیولا بسازند. برای متمایز شدن از دیگر بازی‌های شکار هیولا، تیم Kemono را معرفی کرد، هیولاهایی که به عنوان "تلفیقی از طبیعت و حیوانات" توصیف می‌شدند، و Karakuri، مکانیک ساختمانی که مکمل نبردهای رزمی بازی است. هیولاها و موجودات به گونه ای طراحی شده بودند که تهدید کننده و چالش برانگیز باشند، به طوری که بازیکنان در مورد کشتن آنها احساس "گناه" نکنند. تیم Wild Hearts را به عنوان قسمتی از سری Toukiden نساخت زیرا احساس می‌کرد که بازی دارای نمایش و مکانیک‌های رزمی متمایز خود است. دنیای بازی از ژاپن فئودالی الهام گرفته شده است و دارای چهار جنبه ی مختلف است که هر کدام بر اساس یکی از چهار فصل است. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-8400 @ 2.80GHz | AMD Ryzen 5 2600 Intel Core i7-8700K @ 3.70GHz | AMD Ryzen 5 3600
حافظه 12 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 5500 XT (6GB) NVIDIA GeForce RTX 2070 (8GB) / AMD Radeon RX 5700 XT (8GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 80 GB

Wild Hearts

تاریخ انتشار: به زودی
Omega Force
Electronic Arts
+18
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄