Trek to Yomi

Trek to Yomi

کسانی که به تعادل میرسند می توانند آینده را ببینند
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Trek to Yomi یک بازی اکشن-ماجراجویی است که توسط Flying Wild Hog توسعه یافته و توسط Devolver Digital منتشر شده است. این بازی برای ویندوز، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X/S در ماه می 2022 منتشر شد و پس از آن در ژانویه 2023 برای نینتندو سوییچ عرضه شد. این بازی در دوره Edo در ژاپن فئودال اتفاق می‌افتد و داستان یک شمشیرزن جوان را دنبال می‌کند. این شمشیرزن جوان هیروکی نام دارد و زمانی که روستای زادگاهش سوزانده می شود، شروع به انتقام گیری از عاملین این سانحه می کند و او را به سمت یومی، دنیای اموات ژاپن، و رویارویی با شرارت های گذشته اش هدایت می کند.

Trek to Yomi دو حالت برای حمله وجود دارد. حملات سبک سریع اما ضعیف و حملات سنگین آهسته اما قوی. یک دفاع به موقع، گارد دشمن را می شکند و به بازیکنان فرصتی برای ضدحمله می دهد. حملات در اصطلاح Melee را می توان با حرکات جهت دار برای اقداماتی مانند راندن شمشیر به جلو یا چرخش ماهرانه برای غافلگیر کردن دشمنانی که از پشت حمله می کنند ترکیب کرد. بازیکنان باید مواضع رزمی حریفان خود را مشاهده کنند و مطابق با آن واکنش نشان دهند. به عنوان مثال، اگر حریف آماده است تا با نگه داشتن شمشیر خود به صورت افقی مانع از حمله بازیکن شود، بازیکن باید با رانش به جلو به دشمن ضربه بزند. شخصیت بازیکن در درجه اول با یک کاتانا مبارزه می کند. سلاح های جدید مانند ozutsu، bo-shurikens، و سلاح های دور برد مانند تیر و کمان قفل هستند و با پیشرفت بازیکن در بازی باز می شوند. این بازی در دوره Edo روایت می شود، همچنین دارای Boss ها، موجودات اساطیری و دیگر عناصر ماوراء طبیعی است. بازیکن همچنین می تواند گهگاه از خطرات محیطی مختلف برای کشتن حریفان خود استفاده کند و به طور کلی از مبارزه مستقیم اجتناب کند.

گیم پلی به طور منظم بین اکتشاف آزاد و جلسات مبارزه با اسکرول جانبی که از یک دوربین ثابت استفاده می کنند، متناوب می شود. در حالی که بازی عمدتاً یک تجربه خطی است، جهان آن دارای مناطق مخفی است که بازیکنان می توانند ارتقاء سلامت و استقامت اضافی، و همچنین ابزارها و سلاح های جایزه را پیدا کنند. مکان هایی در بازی وجود دارد که ورود به آنها سلامت و استقامت بازیکن را دوباره پر می کند. هر یک از این محل ها تنها یک بار می تواند در یک بازی استفاده شود. بازیکن همچنین ممکن است با شخصیت‌های دوستانه و غیرقابل بازی روبرو شود که ممکن است به آنها سرنخ‌هایی بدهد که کجا باید بروند. در حالی که بازی به گونه ای طراحی شده است که یک تجربه چالش برانگیز باشد، اما دارای یک حالت سینمایی است که سطح دشواری بازی را کاهش می دهد. هنگامی که بازیکن یک بار بازی را کامل کرد، یک درجه ی سختی جدید را باز می کند که در آن شخصیت بازیکن بلافاصله پس از ضربه خوردن می میرد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-8250U @ 1.60GHz | AMD Phenom II X4 965 Intel Core i7-4770S @ 3.10GHz | AMD FX-9590 Eight-Core
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce MX150 (2GB) / AMD Radeon R7 260X (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon R9 390X (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 11 GB

Trek to Yomi

05/05/2022
Flying Wild Hog
Devolver Digital
+18
حجم دانلود: 6.76 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۵
۵ | ۳.۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

sinaps نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۸ گزارش

به نظرم خیلی بازی متفاوت و خوبی بود داستان پخته ای هم داشت و این که فرهنگ ژاپن سنتی رو به خوبی به نمایش گذاشته بود

ارسال پاسخ
Psycho killer نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ گزارش

خیلی کارهای دیگه مشد انجام داد برای تنوع توی بازی ولی یکمی تکراری و خسته کننده میشه.
ولی برای اولین بار خوبه چون هم گیمپلی متفاوتی داره هم کلا پنج ساعت طول میکشه تا تمومش کنید.

ارسال پاسخ