DmC: Devil May Cry Complete Edition

DmC: Devil May Cry Complete Edition

من کابـوس شیاطین هستم
۱۰ | ۸.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی DMC: Devil May Cry در ژانر اکشن- ماجراجویی (Action-Adventure) با سبک بِزَن بُکُش (Hack & Slash) در سال 2013 برای PC عرضه شد. روایت داستان این بازی حول محور شخصیتی با نام Dante است که در دو غالب فرشته و اهریمن به تصویر کشیده می شود. اگر بخواهیم مختصری به داستان بازی اشاره کنیم، شروع از جایی است که Dante و برادرش که فرزندان یک اهریمنی و یک فرشته هستند، از آنجایی که پادشاه جهنمیان از افراد فرشته-شیطان صفت می‌ترسد دستور به کشتن و تعقیب آن‌ها داده است. مادر آن‌ها را به قتل رسانده و پدرشان را زندانی می‌کند، وظیفه بازیکن با توجه به داستان مبارزه با جهنمیان است که این مبارزات و پیشروی در بازی در فضاهایی برزخی و بسیار خاص طراحی شده است. وجود سلاح‌های متناسب با وضعیت بازیکن با توجه به حالت فرشته یا شیطانی برای مبارزه و طراحی‌های گرافیکی ارائه شده به جذابیت بازی افزوده است. گرافیک بازی بنا به سال ساخت آن بسیار مناسب بوده و روند بازی دارای ویژگی‌های منحصری به فردیست که انجام آن را تبدیل به تجربه‌ای خاص می‌کند. صداگذاری‌ها نیز در بازی به گونه‌ای انجام شده‌اند که کاملا در خدمت روایت داستان و شخصیت پردازی‌ هستند.

 

داستان بازی بر شخصیت بازیکن Dante متمرکز است، یک جوان که مخفیانه شیاطینی را شکار می کند که در بین انسان ها زندگی می کنند و بر انسان ها حکومت می کنند. دانته یک دورگه است، فرزند یک فرشته و یک شیطان. او با Vergil، برادر دوقلوی خود، که از او برای کشتن شیاطین قدرتمند کمک می‌گیرد، به نبرد با Mundus، پادشاه شیطانی که مادر Dante را به قتل رساند و پدرش را به تبعید و رنج ابدی محکوم کرد، می پردازد. بازیکنان می توانند از شمشیر نمادین Dante، همان Rebellion، و تفنگ های Ebony و Ivory، و همچنین انواع دیگر سلاح های سرد و گرم برای شکست دادن دشمنان استفاده کنند.

 

این شهرتوسط شیاطین کثیف احاطه شده است. اگر نشانه ها را بخوبی بدانید، آنها را خواهید دید. آنها باید همیشه در دنیای زیرزمینی باقی بمانند. اما کسی به من گوش نمی دهد. آنها مرتب مرا به Limbo می کشانند تا با آنها مبارزه کنم، چون اونجا احساس قدرت می کنند، فکر می کنند در دنیای خودشون شکست ناپذیر هستند، اما برای من فرقی نداره، هرکجا که باشند دنبالشون میرم و نابودشون می کنم. من از چیزی نمی ترسم.

 

سری کامل Devil May Cry توسط Capcom درخواست شد که منجر به راه اندازی مجدد کامل آن شد. Capcom گروه Ninja Theory را برای توسعه بازی انتخاب کرد و از آنها خواست تا اطمینان حاصل کنند GamePlay در مقایسه با عناوین قبلی، متمایز باشد. DmC پس از انتشار نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و استقبال خوبی در بین طرفداران دریافت کرد. منتقدان از GamePlay، سبک هنری و داستان بازی و همچنین طراحی مجدد دانته تمجید کردند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4600 @ 2.40GHz / AMD Athlon X2 240 Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz / AMD Phenom II X4 965
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GTS (512MB) / AMD Radeon HD 3850 (512MB) NVIDIA Geforce GTX 470 (1GB) / AMD Radeon HD 6950 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 9 GB

DmC: Devil May Cry Complete Edition

15/01/2013
Capcom
Capcom
+18
حجم دانلود: 6.44 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

حمید عباسی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۸ گزارش

سلام ایا dlc ورجیل رو داخلش داره؟

پاسخ اپراتور (۸ شهریور ۱۴۰۳)
سلام بله
ارسال پاسخ