The Surge

The Surge

نیاز مبرم به اعضای رباتیک
۱۰ | ۷.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

The Surge به سبک نقش آفرینی چالش برانگیز سری بازی های Dark Souls طراحی شده است. گیم پلی شامل بازیکنانی است که از یک اسکلت رباتیک برای نبرد با دشمنان استفاده می کنند. به گفته سازنده، اسکلت رباتیک را می توان از طریق بازی با استفاده از "به روز رسانی های ماژولار" سفارشی کرد. این نبرد به بازیکنان اجازه می‌دهد تا قسمت‌های مختلف بدن دشمنان را هدف قرار دهند، و همچنین از حرکات پایانی که اغلب در Bullet Time به تکه تکه شدن ختم می‌شوند، استفاده کنند.

 

بازی در آینده‌ اتفاق می‌افتد که در آن بشریت منابع جهان را به پایان رسانده است و به خدمات اجتماعی و بیماری‌های محیطی منجر شده است. به گفته سازندگان، این بازی پرتره ای تلخ از آینده را ترسیم می کند که در آن تکامل فناوری در ارتباط با جامعه و محیط زیست منجر به دوران انحطاطی برای بشریت شده است. تکثیر پهپادها و ربات‌های کارگر بیکاری انبوهی را به وجود آورده است، به طوری که انسان‌ها مجبور شده‌اند برای همگام شدن با یک معادل بسیار کارآمدتر، به ابزارهای تقویت‌کننده و نیرومند متوسل شوند.

 

بازیکن کنترل Warren، یک کارمند جدید را در اولین روز کاری خود در قطاری به سمت مقر CREO، یکی از بزرگترین شرکت های فناوری که اکنون جهان را کنترل می کند، به دست می گیرد. مرتبط‌ترین فعالیت این شرکت «Project ReSOLVE» است که توسط بنیان‌گذار آن، جونا گوتنبرگ، طراحی شده و شامل یک فرمول شیمیایی پیچیده است که از طریق موشک‌ها پراکنده می‌شود تا به آرامی جو آسیب‌دیده زمین را دوباره ترمیم کرده و همچنین رشد گیاهان را در سراسر جهان تقویت کند.

 

پس از انتخاب یک دکل رباتیک اولیه، وارن (که از ویلچر استفاده می‌کند) برای کاشت یک اسکلت رباتیک پیشرفته CREO آماده می‌شود، زمانی که سیستم خودکار انجام این عمل با مشکل روبرو میشود، اشتباه وحشتناکی رخ میدهد و هر یک از اجزا را به طرز دردناکی پیوند می‌زند تا زمانی که وارن در طول جراحی از هوش می‌رود. وقتی وارن به هوش می آید، مرکز را ویران‌شده می‌بیند که با هواپیماهای بدون سرنشین به پرسنل و همکارانشان حمله می‌کنند. طعمه یک تشنه‌ی خون آشفته می‌شوند. وارن با راهنمایی مدیری به نام «سالی»، مجبور می‌شود تا کل مجموعه را تا انجمن اجرایی طی کند تا بفهمد دقیقاً چه اتفاقی افتاده است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-4690K @ 3.50GHz | AMD FX-8320E Eight-Core Intel Core i7-3820 @ 3.60GHz | AMD FX-8370 Eight-Core
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 560 Ti (1GB) / AMD Radeon R7 360 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 480 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 15 GB

The Surge

16/05/2017
Deck13 Interactive
+18
حجم دانلود: 3.91 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄