Middle Earth Shadow of Mordor Game of the Year Edition

Middle Earth Shadow of Mordor Game of the Year Edition

ما برای دنیایی بهتر جنگیدیم... اکنون در هرج و مرج زندگی می کنیم
۱۰ | ۹.۳
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Middle-earth: Shadow of Mordor یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۴ توسط Monolith Productions توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. داستان این بازی اساس افسانه ای است که توسط J. R. R. Tolkien ساخته شده است و بین رویدادهای سه گانه فیلم The Hobbit و The Lord of the Rings اتفاق می افتد. بازیکن کنترل Talion، یک رنجر گوندوریایی را که با خشم الف لرد سلبریمبور پیوند خورده است، در حالی که این دو قصد دارند انتقام مرگ عزیزانشان را بگیرند، در دست دارد. بازیکنان می توانند در نبردهای بزرگ شرکت کنند و از توانایی های wraith برای مبارزه و دستکاری دشمنان استفاده کنند. بازی سیستم Nemesis را معرفی می‌کند که به هوش مصنوعی شخصیت‌های غیرقابل بازی اجازه می‌دهد تا اقدامات قبلی خود را علیه قهرمان بازی به خاطر بسپارند و مطابق با آن واکنش نشان دهند.

 

توسعه بازی در سال 2011 آغاز شد. سازندگان برای ایجاد یک محیط دقیق و سازگاری با کتاب های تالکین، با افراد زیادی از برادران وارنر و همچنین پیتر جکسون، کارگردان سه گانه های فیلم ارباب حلقه ها و هابیت مشورت کردند. آنها همچنین مورد جلوه های ویژه Weta Workshopاز  مشاوره گرفتند. کریستین کانتامسا به عنوان نویسنده اصلی بازی در تیم قرار داشت، در حالی که دن آبنت وظیفه ی  نوشتن دیالوگ های اورک های موجود در بازی را داشت. Monolith بر توسعه نسخه‌های PC، PlayStation 4 و Xbox One تمرکز داشت، در حالی که توسعه نسخه‌های PlayStation 3 و Xbox 360 به Behavior Interactive واگذار شد.

 

این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در سپتامبر 2014 و پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 در نوامبر 2014 منتشر شد. Middle-earth: Shadow of Mordor به طور کلی پس از انتشار بازخوردهای مطلوبی دریافت کرد. بیشترین تمجیدها به نبرد، طراحی جهان باز و سیستم نمسیس انجام شد. برخی انتقادات متوجه داستان بازی و Bossها بود. Shadow of Mordor بزرگترین راه اندازی بازی مبتنی بر دنیای تالکین بود و جوایز متعددی را از انتشارات بازی های ویدیویی از جمله بازی سال دریافت کرد. این بازی پس از انتشار توسط محتوای قابل دانلود (DLC) پشتیبانی می شد. دنباله‌ای به نام Middle-earth: Shadow of War در اکتبر 2017 منتشر شد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-750 @ 2.67GHz | AMD Phenom II X4 965 Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 6950 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB) / AMD Radeon HD 7970 / R9 280X (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 54 GB

Middle Earth Shadow of Mordor Game of the Year Edition

30/09/2014
Monolith Productions
+18
حجم دانلود: 20.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

محمد فتحی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ گزارش

میشه اون یمی نسخه بازی رو هم برای دانلود بزارید

ارسال پاسخ
محمد میم نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ گزارش

اکشن و ماجراجویی عالی

ارسال پاسخ
1
amirkhan1 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۲ گزارش

فول dls هستش؟

پاسخ اپراتور (۲۳ تیر ۱۴۰۳)
سلام بله.
ارسال پاسخ