Star Wars Jedi: Survivor Deluxe Edition

Star Wars Jedi: Survivor Deluxe Edition

تو تنها کسی نیستی که زنده مونده
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

نسخه کرک شده     Star Wars Jedi: Survivor Deluxe Edition v1.0.0.11-ElAmigos


درباره بازی Star Wars Jedi Survivor

Star Wars Jedi: Survivor یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و توسط EA منتشر شده است. این نسخه از بازی دنباله‌ای برای استاروارز جدای اوردر است. این بازی در 28 آوریل 2023 بر روی پلی استیشن 5، ویندوز و Xbox Series X/S منتشر شد و به طور کلی نقدهای بسیار مطلوبی دریافت کرد.


دانلود استاروارز

سیستم مبارزات

بسیاری از مکانیک‌های گیم‌پلی بازی قبلی خود را با عناصر جدید حفظ کرده است. در مبارزه با شمشیر نوری Cal به پنج موقعیت مختلف دسترسی دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر بفرد خود هستند. او میتواند از حالت تک تیغه و دو تیغه بازی قبلی Fallen Order استفاده کند. موضع بازی کردن با شمشیر دو تیغه نیز به عنوان یک موضع قابل بازی در Fallen Order در نظر گرفته شده بود، اما به دلیل محدودیت‌های زمانی فقط به عنوان یک حمله ویژه گنجانده شد. موضع جدیدی نیز اضافه شده است که شبیه شمشیر محافظ نوری به سبک Kylo Ren است اما از بازیکنان می‌خواهد که به پنجره‌های زمان‌بندی توجه کنند تا از آن به طور مؤثر استفاده کنند، به‌ویژه هنگام دفاع کردن و جلوگیری از حملات دشمن. دومین موضع جدید، حالت Blaster است که به بازیکن اجازه میدهد تا از یک حرکت ترکیبی شمشیر نوری و Blaster برای حملات نزدیک و دور استفاده کند. این موضع‌گیری‌های مختلف برای استفاده برای مبارزه با انواع خاصی از دشمنان طراحی شده‌اند که Asmussen می‌گوید بازیکن را وادار می‌کند «بهترین سلاح انتخابی برای هر درگیری را بفهمد». توانایی جدید Force Stasis مشابه آنچه که Kylo Ren در The Force Awakens استفاده کرد، به بازیکن اجازه می‌دهد تا دشمنان را منجمد کند و حملات را مسدود کند.


دانلود بازی Star Wars Jedi: Survivor 

طراحی محیط

طراحی محیط جدای سروایور دارای نقشه‌های بزرگتر و گسترده‌تر است که با شخصیت‌های غیربازیکن بیشتری پر شده است. طراحی سیاراتی مانند Koboh در مقایسه با Fallen Order بازتر و گسترده‌تر شده است. طراح سطح اصلی مارتین بادوسکی گفت که Respawn میخواست که Koboh شامل یک منطقه مرکزی متراکم با مناطق بازتر در حومه‌ها باشد تا بازیکن به سمت بیرون کاوش کند. علاوه بر این، سکوهای فرود به مکان مرکزی‌تری در سیارات منتقل شده‌اند تا دسترسی آسان‌تری به مناطق مختلف سیاره فراهم کنند.

Starwars Jedi Survivor 

اطلاعاتی از Star Wars Jedi: Survivor

سیاره Koboh به عنوان یک "قرارگاه دور از خانه" توصیف شده است که بازیکن در طول بازی دوباره از آن بازدید خواهد کرد و با هر بازدید مجدد، مسیرهای جدیدی باز می شود. مدیر طراحی جف ماگرز گفت که بازیکنان با کاوش در دنیاها، Cal را از طریق شخصی سازی بیشتر به خود اختصاص میدهند و بسیاری از بخش های اختیاری دارای مهارت‌ها، ارتقاء و امتیازاتی هستند که Cal را برای مقابله با چالش‌های پیش رو قدرتمندتر و مجهزتر میکند.


جنگ ستارگان جدای سروایور

 

 در مقایسه بازدید مجدد از سیاراتی مانند Bogano در Fallen Order اساساً در خدمت پیشبرد طرح بجای تشویق به اکتشاف انجام شد. کاوش در Survivor با افزودن سفر سریع در نقاط که در آن بازیکن میتواند به سرعت به نقطه دیگری در سیاره که قبلاً کشف کرده است منتقل شود، آسان‌تر میشود. با این حال استفاده از سفر سریع برای عبور از محیط یا تکمیل داستان ضروری نیست. سفر سریع یک ویژگی درخواستی بود که باید به این عنوان اضافه میشد، زیرا در Fallen Order وجود نداشت. کال در طول سفر خود با دشمنان زیادی مانند داهو سیجان سناتور پائوان مبارزه میکند. فرمانده امپراتوری لنک دنویک؛ خواهر نهم (میستی لی)؛ که توسط Sith Lord Darth Vader به عنوان بخشی از برنامه Inquisitors امپراتوری آموزش دیده است. جمهوری تاریک جدای داگان گرا که به دنبال رسیدن به تانالور است.


نسخه دیلاکس ادیشن Star Wars Jedi: Survivor 



جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Star Wars Jedi: Survivor رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i7-7700 @ 3.60GHz | AMD Ryzen 5 1400 Intel Core i5-11600K @ 3.90GHz | AMD Ryzen 5 5600X
حافظه 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1070 (8GB) / AMD Radeon RX 580 (8GB) NVIDIA GeForce RTX 2070 (8GB) / AMD Radeon RX 6700 XT (8GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 155 GB

Star Wars Jedi: Survivor Deluxe Edition

18/09/2024
Respawn Entertainment
Electronic Arts
+18
حجم دانلود: 130 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄