Middle Earth Shadow of War Definitive Edition

Middle Earth Shadow of War Definitive Edition

دو روح در یـک بـدن
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Middle-earth: Shadow of War یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Monolith Productions توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی دنباله‌ای بر Middle-earth: Shadow of Mordor در سال 2014 است که در 10 اکتبر 2017 برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در سراسر جهان منتشر شد.

 

Shadow of War روایت بازی قبلی را ادامه می‌دهد که بر اساس افسانه‌های J. R. R. Tolkien است و در بین رویدادهای سه‌گانه فیلم The Hobbit و The Lord of the Rings پیتر جکسون قرار دارد که بازی از آن الهام گرفته است. بازیکن داستان تالیون، رنجر گوندوریایی را ادامه می دهد که با خشم الف لرد سلبریمبور پیوند خورده است، زیرا آنها حلقه قدرت جدیدی را برای تشکیل ارتش برای مبارزه با سائورون تشکیل می دهند. این بازی بر اساس «سیستم Nemesis» معرفی شده در Shadow of Mordor ساخته شده است و به Talion اجازه می‌دهد تا پیروانی از چندین نژاد از سرزمین میانه، از جمله Uruks و Ologs به‌دست آورد و استراتژی‌های پیچیده‌ای را با استفاده از آنها برای تکمیل ماموریت‌ها برنامه‌ریزی کند.

 

Middle-earth: Shadow of War یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در یک محیط جهان باز اتفاق می افتد و مانند نسخه قبلی خود از منظر سوم شخص بازی می شود. بازیکن، شخصیت اصلی بازی، Talion را کنترل می کند، که چندین توانایی طبیعی ورزشی و رزمی به عنوان یک تکاور گوندور دارد، اما همچنین دارای توانایی های منحصر به فردی است که توسط خشم ارباب Celebrimbor، که بدن خود را با او به اشتراک می گذارد، ارائه می دهد. بازیکن از توانایی های ترکیبی خود برای تکمیل ماموریت های مختلف استفاده می کند، که معمولاً هدف آنها مختل کردن ارتش سائورون است. این بازی شامل ماموریت‌های اصلی است که روایت بازی را هدایت می‌کنند، و ماموریت‌های اختیاری متعددی که می‌توانند به بازیکن کمک کنند تا توانایی‌ها و دنبال‌کنندگان Talion را از طریق "Nemesis System" بازی افزایش دهد. برخلاف بازی قبلی که بیشتر یک هک اند اسلش بود، بازی دارای رویکرد نقش آفرینی اکشن است که تجربه شخصی تری را برای هر بازیکن ایجاد می کند. همپنین بازی دارای سیستم آب و هوای پویا و همچنین چرخه روز و شب است که بر گیم پلی و رفتار دشمن تأثیر می گذارد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2300 @ 2.80GHz | AMD FX-4350 Quad-Core Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 6 GB 12 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 480 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 100 GB

Middle Earth Shadow of War Definitive Edition

10/10/2017
Monolith Productions
+18
حجم دانلود: 46.4 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

محمد میم نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ گزارش

خیلی بازیه خفنی هست ، نسخه اولش هم عالیه

ارسال پاسخ
علی کریمی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ گزارش

خیلی بازی قشنگی بود بشدت پیشنهاد میشه

ارسال پاسخ
1