Enslaved: Odyssey to the West

Enslaved: Odyssey to the West

سـفـری بـه غـرب
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

 

 Enslaved: Odyssey to the West یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Ninja Theory توسعه یافته و توسط Namco Bandai Games  منتشر شده است. این بازی که در سال 2009 با عنوان Enslaved معرفی شد، در اکتبر 2010 بر روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. به عنوان اقتباسی از رمان سفر به غرب، این بازی 150 سال در دنیای پسا آخرالزمانی آینده پس از یک جنگ جهانی روایت می شود. تنها بقایای بشریت به همراه ماشین های جنگی هنوز فعال باقی مانده از درگیری باقی مانده است. داستان بازی شخصیت Monkey را دنبال می‌کند که پس از جان سالم به در بردن از سقوط کشتی، مجبور می‌شود با خیال راحت سفر را به خانه اسکورت کند. بازیکنان به عنوان Monkey بازی می کنند، که باید با استفاده از کارکنان خود از منظر سوم شخص با دشمنان مبارزه کنند، در چالش های مختلف پلتفرمینگ شرکت کنند و پازل ها را حل کنند.

 

این بازی در ابتدا به عنوان یک فیلم CGI مطرح شده بود. توسعه بازی پس از توقف ساخت دنباله‌ای برای Heavenly Sword توسط تیم  Life After آغاز شد.عنوان Life After People  الهام بخش محیط بازی بود، در حالی که بازی ویدیویی Ico الهام بخش پویایی بین دو قهرمان بود. الکس گارلند برای نوشتن داستان بازی دعوت شد، اما او درگیر طراحی بازی شد تا اطمینان حاصل شود که بازی در تمام طول بازی ثابت است. اندی سرکیس و لیندزی شاو عملکرد ضبط بازی را ارائه کردند و نیتین ساونی موسیقی متن بازی را ساخت. این تیم از موتور بازی سازی Unreal Engine 3 برای قدرت بخشیدن به Enslaved استفاده کرد.

 

بازیکن در نقش " Monkey" در منظر سوم شخص بازی می کند و از انواع حرکات جنگی و مهارت های پلتفرمینگ برای غلبه بر موانع استفاده می کند. در نبردها Monkey از یک عصا استفاده می کند که به عنوان یک سلاح پرتابه دوربرد عمل می کند. کارکنان دو نوع مهمات دوربرد به شکل سیلندرهای قدرت دارند: سیلندرهای نارنجی که برای آسیب انفجار و استوانه آبی برای مبارزه با دشمنان استفاده می شود. Monkey همچنین می تواند ثابت بماند و کارکنان خود را برای استفاده از همان حمله شوکر شارژ کند. در بازی، بازیکنان به عنوان دشمن با ماشین های متعددی مواجه می شوند. می توان از ماشین های خاصی به عنوان سلاح استفاده کرد. زمانی که سلامتی دشمنان کم می شود Monkey می‌تواند یک حرکت تمام‌کننده بر روی آن‌ها انجام دهد، مانند کندن اسلحه از برجک یا پرتاب یک دشمن انفجاری به سمت سایر ماشین‌های جنگی.  توانایی های دیگر Monkey عبارتند از سپر نیروی او که می تواند مقدار معینی از آسیب را قبل از نیاز به شارژ مجدد مسدود کند. و دستگاه "ابر" که به عنوان یک تخته شناور ظاهر می شود که می تواند برای سر خوردن روی آب یا زمین با سرعت زیاد استفاده شود. هنگامی که دشمنان شکست می‌خورند، گوی‌های فناوری آنها روی زمین می افتد که می‌توان از آنها برای ارتقای توانایی‌های Monkey استفاده کرد. این گوی‌ها به بازیکن اجازه می دهند تا حرکات و توانایی های جدید برای مبارزه و وسایل را بیاموزد، نوار سلامت خود، سپرها و آسیب هایی که می تواند به دشمنان وارد شود را افزایش دهد. گوی‌ها را می‌توان در سطوح مختلف پیدا کرد، گاهی اوقات دور از دید پنهان می‌شوند و به کاوش بیشتری نیاز دارند. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4500 @ 2.20GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4600+ Intel Core2 Quad Q6600 @ 2.40GHz | AMD Phenom II X4 805
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 9600 GT (512MB) / AMD Radeon HD 4850 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 260 (1GB) / AMD Radeon HD 5770 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 15 GB

Enslaved: Odyssey to the West

25/10/2013
Ninja Theory
+18
حجم دانلود: 7.6 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄