The Surge 2

The Surge 2

پیدایش یک جنگجوی
۱۰ | ۷.۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

The Surge 2 یک بازی اکشن نقش آفرینی است که از منظر سوم شخص انجام می شود. این بازی دارای قابلیت شخصیت سازی است که به بازیکنان اجازه می دهد ظاهر و جنسیت آواتار بازیکن خود را به سلیقه ی خودشان طراحی کنند. بازیکنان می‌توانند از انواع سلاح‌های سرد و اجرای فن برای شکست دادن دشمنان استفاده کنند، که اندام‌های حیاتی آن‌ها را می‌توان به صورت جداگانه هدف قرار داده و به آن صدمه وارد کرد. بازیکنان همچنین می توانند از حملات را جاخالی بدهند و دفاع کنند، که به بازیکنان این اجازه را میدهد تا سلاح مجهز خود را به درستی زاویه دهند. پهپادهای جنگی و مواد مصرفی مانند حسگرهای زیستی نیز می توانند مستقر شوند. هنگامی که بازیکنان حریفان خود را می کشند یا تکه تکه می کنند، می توانند سلاح ها، زره ها یا فناوری های باقی مانده از آنها را جمع آوری و خود را تجهیز کنند. شهر Jericho، محیط بازی، مسیرهای جایگزینی را ارائه می‌کند که بازیکنان می‌توانند آزادانه آن‌ها را کشف کنند. در بازی، بازیکنان با شخصیت‌های غیرقابل بازی متفاوتی روبرو می‌شوند و باید انتخاب‌های متفاوتی انجام دهند که بردنیای بازی و داستان بازی تأثیر ‌گذار است. 

 

در داخل هواپیما، شخصیت بازی با دختر جوانی به نام آتنا گوتنبرگ دوست می شود. راکت UTOPIA با هواپیما برخورد می کند و باعث جدا شدن قطعه ای از هواپیما می شود که به شدت به آن آسیب می رساند و باعث سقوط آن در حومه شهر جریکو می شود. تنها بازمانده، شخصیت بازیکن در کما به یک مرکز پزشکی واقع در یک زندان منتقل می شود. دو ماه بعد، شخصیت بازی از کما بیدار می شود. این زندان توسط Delver، موجودی غول پیکر مورد حمله قرار می گیرد، که زندانیان را آزاد می کند و جنگجو (شخصیت بازی) پس از نصب یک اسکلت بر روی خودش که باعث افزایش قدرت های وی شده، موفق به فرار میشود. جنگجو که وارد شهر جریکو می شود، متوجه می شود که شهر اکنون با نانیت ها آلوده شده است، که به آرامی در حال تصاحب شهر و آلوده  کردن شهروندان هستند.

 

The Warrior با یک Warren مبدل ملاقات می کند و آنها همچنین متوجه حضور گروه Children of the Spark می شوند که براین باورند این بحران ظهور Spark Incarnate را در بر خواهد داشت. برادر Eli جنگجو را مأمور می کند تا برادرش جانی کوچولو را شکست دهد تا آنها بتوانند برای جستجوی Athena به محل سقوط برسند. جنگجو جانی را شکست می دهد، اما پس از آن Eli با قصد از بین بردن اون برای تصاحب جایگاه پر افتخار برادرش به او خیانت می کند. الی توسط جنگجو کشته می شود. در محل سقوط، جنگجو یکی از چندین رؤیا را دارد که سفر Athena از زمان سقوط هواپیما را آشکار می کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-4690K @ 3.50GHz | AMD FX-8320E Eight-Core Intel Core i7-3820 @ 3.60GHz | AMD FX-8370 Eight-Core
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 950 (2GB) / AMD Radeon R9 280 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 980 Ti (6GB) / AMD Radeon RX Vega 56 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 20 GB

The Surge 2

24/09/2019
Deck13 Interactive
+18
حجم دانلود: 9.58 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄