Wo Long: Fallen Dynasty

Wo Long: Fallen Dynasty

۱۰ | ۸
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Wo Long: Fallen Dynasty یک بازی ویدئویی اکشن و نقش آفرینی فانتزی تاریخی است که توسط Team Ninja توسعه یافته و توسط Koei Tecmo منتشر شده است. این بازی در 3 مارس 2023 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد. داستان بازی در طول یک نسخه تخیلی از سقوط سلسله Han می گذرد و داستان یک قهرمان ناشناس را دنبال می کند که با شخصیت های تاریخی و موجودات اساطیری چینی که توسط Qi شیطانی فاسد شده اند مبارزه می کند. این بازی به طور کلی نقدهای مطلوب همراه با ستایش سیستم رزمی خود را دریافت کرد و تا 28 آوریل 2023 بیش از یک میلیون نسخه فروخت. 

 

Wo Long: Fallen Dynasty در ابتدای بازی Wo Long: Fallen Dynasty بازیکنان می توانند آواتار بازیکن خود را ایجاد و سفارشی کنند و یکی از پنج مرحله را انتخاب کنند. بازی دو گزینه برای حملات با فاصله بسته ارائه می دهد. برای موفقیت در مبارزه، بازیکنان باید با استفاده از سلاح‌ها و حرکات رزمی، حملات را دفاع کنند، زیرا این حرکت فرصتی را برای مقابله با حملات حریف ایجاد می‌کند. هر دشمن دارای یک "رتبه رفتاری" است که نشان می دهد رویارویی جنگی چقدر چالش برانگیز خواهد بود. دشمنان سخت تر، Loot های با ارزشتری خواهند داشت. همینطور که بازیکنان حملات رزمی انجام می دهند، نوارنیروی آنها به تدریج پر می شود. در نهایت، بازیکنان می‌توانند حملاتی را انجام دهند و به آن‌ها اجازه می‌دهند از حرکات رزمی ویژه استفاده کنند یا جادوهای اصلی را انجام دهند. بازیکنان همچنین می توانند یکی از پنج «جانور الهی» از جمله Qilin، Baihu، Qinglong، Zhuque و Xuanwu را انتخاب کنند. این جانوران می‌توانند در حین مبارزه به بازیکنان کمک کنند یا از طریق "Divine Beast Resonance" امتیازاتی را برای بازیکنان فراهم کنند.

 

مانند عنوان Nioh، بازی تا حد زیادی خطی است. با پیشرفت بازیکنان در بازی، آنها با پرچم های نبرد پراکنده در سراسر جهان روبرو می شوند. بازیکنان می توانند از آنها برای ذخیره بازی خود استفاده کنند یا از "Genuine Qi"، شکل XP بازی، برای ارتقاء شخصیت های خود و باز کردن توانایی های جدید استفاده کنند. برخلاف سری Nioh، عنوان Wo Long دارای یک دکمه پرش است که کاوش و مبارزه را راحت ترمی کند.

 

در سال 184 پس از میلاد، شورشی در چین به رهبری سه برادر ژانگ آغاز می شود که از اکسیر قدرتمندی که توسط یک تائوئیست مرموز به نام یو جی به آنها داده شده استفاده می کنند تا سلسله حاکم هان را سرنگون کنند. در جریان یورش شورشیان به دهکده ای روستایی، قهرمان ناشناس که به عنوان سرباز برای یک شبه نظامی محلی خدمت می کند، یک پسر چشم بند دار را از دست برخی از شورشیان نجات می دهد. هر دو با استفاده از جادوی پسر از دهکده فرار می کنند اما توسط یکی از برادران ژانگ به نام ژانگ لیانگ متوقف می شوند که قهرمان داستان در نبرد او را می کشد. با مرگ لیانگ، یو جی ظاهر می شود و پسر را اسیر می کند. تائویست کنترل اژدها را به دست می گیرد و فرار می کند. در جستجوی رهایی روح اسیر شده، قهرمان داستان تصمیم می گیرد به دنبال دو برادر دیگر ژانگ بگردد تا یو جی را پیدا کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-8400 @ 2.80GHz | AMD Ryzen 5 3400G Intel Core i7-8700 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 5 3600XT
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 (4GB) / AMD Radeon RX 470/570 (4GB) NVIDIA GeForce RTX 2060 (6GB) / AMD Radeon RX 5700 XT (6GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 60 GB

Wo Long: Fallen Dynasty

تاریخ انتشار: به زودی
Team Ninja
Koei Tecmo
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄