Yaiba: Ninja Gaiden Z

Yaiba: Ninja Gaiden Z

مُـردن در هنگام نبرد، یک افتخار بزرگ است
۱۰ | ۵.۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Yaiba: Ninja Gaiden Z یک بازی اکشن ماجراجویی هک اند اسلش و یکی از سری های عنوان Ninja Gaiden است. این بازی توسط Tecmo Koei منتشر شد و توسط Spark Unlimited توسعه یافته است.Keiji Inafune از طرح ها دستی، بازی را تولید کرد، طرح‌های شخصیتی را ارائه داد و شخصیت Yaiba را خلق کرد. این بازی در مارس 2014 برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز در سراسر جهان منتشر شد.

Yaiba: Ninja Gaiden Z یک بازی ویدیویی هک اند اسلش سوم شخص است که عناصری شبیه به عناوین قبلی این سری دارد. بازیکنان می توانند بدوند، بپرند، دفاع کنند و با استفاده از شمشیر Yaiba به دشمنان حمله کنند. یک ضریب کننده امتیاز در سمت راست صفحه، تعداد ضربات وارده ی  بازیکن به دشمن را جمع می کند. حالت " Ultimate Technique" که در عناوین دیگر دیده می شود با حالتی به نام "Bloodlust" جایگزین شده است که با فعال شدن به Yaiba اجازه می دهد تا چندین دشمن اطراف خود را پشت سر هم نابود کند.


Yaiba زمانی بخشی از قبیله ای بود که توانایی های نینجاهای خود را با قرار دادن آنها در برابر یک عضو بسیار ماهر آزمایش می کردند. در این مورد آنها باید با یایبا روبرو می شدند. با این حال، پس از خسته شدن از کار خود، یایبا در نهایت تصمیم می گیرد که قبیله خود را قتل عام کند و بازماندگان را به مرگ بسپارد. در یک نقطه او با ریو هایابوسا، یکی از اعضای اصلی ملاقات می کند و تصمیم می گیرد که او را به چالش بکشد، و ادعا می کند که او ضعیف ترین دشمنی است که یابا تاکنون با آن روبرو شده است. او در طول نبرد متوجه می شود که ریو دست و چشم چپ یایبا را برش می دهد و او را می کشد.

کمی بعدتر جسم بی جان یایبا توسط یک سازمان مرموز به نام صنایع فورج به رهبری آلریکو دل گونزو پیدا می‌شود، او را زنده می‌کند و اعضای از دست رفته بدنش را به روش های مکانیزه بازیابی می‌کند، در نتیجه او را به یک "سایبورگ" تبدیل می‌کند. یایبا متوجه می شود که شیوع عظیمی از زامبی ها آغاز شده است و ریو در جستجوی منبع این شیوع بوده است. او تصمیم می گیرد با صنایع فورج که او را احیا کرده بودند کار کند تا انتقام خود را از ریو بگیرد و در عوض موافقت می کند که به جلوگیری از گسترش شیوع زامبی ها کمک کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E6700 @ 2.66GHz | AMD Athlon II X2 240 Intel Core2 Quad Q6700 @ 2.66GHz | AMD Athlon II X4 635
حافظه 3 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 9800 GT (512MB) / AMD Radeon HD 4770 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / AMD Radeon HD 5830 (1GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 7 GB

Yaiba: Ninja Gaiden Z

04/03/2014
Spark Unlimited
Koei Tecmo
+18
حجم دانلود: 1.91 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄