Hellblade Senuas Sacrifice Enhanced

Hellblade Senuas Sacrifice Enhanced

هر چه بیشتر پنهان شوید، سلطه ی تاریکی بیشتر می شود
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Hellblade: Senua's Sacrifice یک بازی در سبک اکشن-ماجرایی (Action-Adventure) است که دارای فضایی سینمایی (Cinematic) بوده و حال و هوایی ترسناک دارد. فضای بازی دنیای‌باز (Open World) بوده و بازیکن در فضای بازی آزادانه دست به جستجو و اکتشاف می‌زند. بازی تنها دارای بخش تک‌نفره (Single Player) است. روند بازی از ترکیب مبارزات و حل معماها شکل می‌گیرد. مبارزات بسیار سریع و برخوردها شدید هستند و بازیکن باید در لحظه مناسب دست به دفاع و حمله مناسب بزند.

 

 معماها معمولا با محور پیدا کردن شئ یا اهرمی مخفی طراحی شده‌اند، و بازیکن باید با داشتن دقت بالایی آن‌ها را پیدا کند. فضای بازی بر گرفته از نشانه‌ها و اندیشه‌های اقوام Celtic است. اقوامی که ساکن نواحی شمالی اسکاتلند، پیش از قرون وسطی بوده‌اند. داستان بازی در خصوص یک قهرمان خیالی از همین اقوام است، که در دنیایی در هم آمیخته از خیال و واقعیت اتفاق می‌افتد. قهرمان داستان درگیر سفری شخصی در دنیای ذهنی خود می‌شود. و باید با بسیاری از حقایق روبرو شده و آن‌ها را بپذیرد. در کل داستان این بازی پیچیده است و بازیکن باید از همه حواس خود استفاده کند تا آن را به خوبی درک کند. نکته‌ای که در خصوص داستان بازی وجود دارد این است که مخاطب نیاز به شنیدن تمام صداها در بازی دارد و حتی توصیه می‌‌شود که در هنگام بازی از هدفن (Headphone) استفاده شود. 

 

بازی از بسیاری جهات یک بازی ایده‌ال محسوب می‌شود. گرافیک بسیار مناسب در کنار صداگذاری‌های دقیق همگی در خدمت ایجاد فضای خاص بازی برای مخاطب بوده و در کنار آن‌ها استفاده از قسمت‌های سینمایی در خلال روند بازی، سبب به هم گره خوردن فضای وهم و خیال و فضای واقعی شده است. معماهای موجود در بازی به شکل خلاقانه‌ای به داستان بازی مربوط هستند. در نهایت باید اشاره کرد که بازی از سوی سازندگان آن، به عنوان یک بازی مستقل در ساخت ولی عالی در خروجی نهایی شناخته می‌شود. علاقه‌مندان به بازی‌های با سبک اکشن-ماجرایی از انجام این بازی لذت کافی را خواهند برد. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) 32/64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-3570K @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core Intel Core i5-4690 @ 3.50GHz | AMD FX-9370 Eight-Core
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 770 (2GB) / AMD Radeon R9 280X (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon R9 290X (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 20 GB

Hellblade Senuas Sacrifice Enhanced

08/08/2017
Ninja Theory
Ninja Theory
+18
حجم دانلود: 10 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

farnoush نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۱ گزارش

بهترین بازی ای که میتونه اسکیزوفرنی رو نشون بده بیصبرانه منتظر نسخه۲ هستم

ارسال پاسخ
2