Marvel's Avengers

Marvel's Avengers

۱۰ | ۶
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Marvel's Avengers یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی در سال ۲۰۲۰ است که توسط کریستال داینامیکس توسعه یافته و در ابتدا توسط Square Enix Europe منتشر شده است. این بازی که بر اساس تیم ابرقهرمانی Marvel Comics یعنی Avengers ساخته شده است، عمدتاً از تکرار این گروه توسط دنیای سینمایی Marvel  الهام گرفته شده است. علاوه بر این، عناصری از کتاب کمیک تیم را در خود جای داده است. خلاصه داستان یک نوجوان غیرانسانی کامالا خان را دنبال می کند که در طول روز A-Day، یک روز جشن برای انتقام جویان، قدرت های فوق العاده ای به دست می آورد که پس از یک حمله تروریستی به تراژدی ختم می شود. انتقام جویان که مقصر این فاجعه هستند، منحل می شوند و به شرکت علمی A.I.M اجازه می دهند. جای آنها را بگیرد. پنج سال بعد، زمانی که A.I.M. کامالا که تهدید می کند همه افراد غیرانسانی را از بین می برد، تلاشی را برای جمع آوری مجدد انتقام جویان برای مبارزه با این دشمن جدید آغاز می کند.

 

Marvel's Avengers یک بازی سوم شخص و در سبک اکشن ماجراجویی است. این ویژگی یک داستان اصلی با گیم پلی تک نفره و مشارکتی است. این بازی دارای یک سیستم جنگی است که حملات، جاخالی‌ها، توانایی‌ها، مهارت‌ها و عناصر را در طول یک مرحله نبرد زنجیره‌ای می‌کند. این بازی دارای گزینه های سفارشی سازی از جمله توانایی ها و لباس ها است که با استفاده از درخت مهارت می توان آنها را ارتقا داد. لباس‌ها از «همه گوشه‌های دنیای مارول» تهیه شده‌اند.

 

کامالا در مراسم جشنی به نام "روز انتقام جویان" شرکت می کند که در آن دفتر مرکزی دوم انتقام جویان در سانفرانسیسکو و هلیکریر خودشان به نام Chimera رونمایی می شود. این مراسم با یک حمله تروریستی به رهبری Taskmaster متوقف می شود که منجر به انفجار هسته مرکزی Chimera's Terrigen Crystal و مرگ آشکار کاپیتان آمریکا می شود. سان فرانسیسکو توسط Terrigen Mist در عواقب آن ویران و پوشانده می‌شود، که باعث می‌شود افراد زیادی به‌طور غیرارادی قدرت‌های مافوق بشری را به‌عنوان غیرانسان نشان دهند، از جمله کامالا. انتقام جویان که مقصر تراژدی معروف به "A-Day" هستند، منحل می شوند و شرکتی به نام A.I.M. به قدرت می رسد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-4160 @ 3.60GHz | AMD Ryzen 3 3250C Intel Core i7-4770K @ 3.50GHz | AMD Ryzen 5 1600
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 950 (2GB) / AMD Radeon R9 270 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 480 (6GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 75 GB

Marvel's Avengers

تاریخ انتشار: به زودی
Crystal Dynamics
Square Enix
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Mh2000 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ گزارش

سلام کی دزست میشه بازی؟

ارسال پاسخ
1
ali_estaji نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ گزارش

سلام کی در دسترس قرار؟

ارسال پاسخ
Whose_Demah نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ گزارش

dlc داره؟

ارسال پاسخ