ماشین نکس

Nex Machina

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره Nex Mahina

بازی Nex Machina در سبک اکشن و تیراندازی است که توسط شرکت Housemarque توسعه یافته و با همکاری سونی در سال 2017 برای پی سی منتشر شده است. انسان‌ها به هوش و ذکاوتی رسیده‌اند که توانسته‌اند تا تکنولوژی را بسیار ارتقا دهند. در این میان دستگاه‌های قابل حمل یکی از چیزهایی است که به زندگی انسان‌های پیوند خورده و به هیچ وجه نمی‌توان بدون آن‌ها زندگی کرد. ربات‌ها به سطح هوشیاری و فهم و درکی رسیده‌اند که تقریبا ۱۰ برابر از سطح انسان‌ها بالاتر است. رفته رفته ربات‌ها هیچ دلیلی برای خدمت‌گذاری به انسان نمی‌‌بینند و تصمیم می‌گیرند که نژاد بشر را به کلی نابود سازند. شما باید لباس رزم بپوشید و به جنگ ربات‌های شیطانی که بسیار پیشرفته‌تر و کارآمد‌تر از انسان‌ها هستند بروید. شما با مسئله بسیار بزرگی روبرو هستید و باید برای نجات بشریت تمام تلاش خود را به کار گیرید. گرافیک و صحنه‌های بازی پر از رنگ و لعاب است و مخاطب را به خود جذب میکند.


Nex Machina


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Nex Machina رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 / 8 / 7 64-bit Windows 10 / 8 / 7 64-bit
پردازنده Intel Core i5-4690 or AMD FX-4300 Intel Core i5-4690 or AMD FX-4300
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک 2 GB Video RAM - NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R9 270 4 GB Video RAM - NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD Radeon R9 390
DirectX Version 11 Version 11
ذخیره‌سازی 1 GB

ماشین نکس

20/06/2017
Housemarque
Housemarque
+12
حجم دانلود: 1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄