The Outer Worlds

The Outer Worlds

۱۰ | ۸.۵
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

The Outer Worlds یک بازی اکشن نقش آفرینی در سال ۲۰۱۹ است که توسط Obsidian Entertainment توسعه یافته و توسط Private Division منتشر شده است. این بازی برای پلی استیشن 4، ویندوز و ایکس باکس وان در اکتبر 2019 منتشر شد و نسخه نینتندو سوییچ آن در ژوئن 2020 منتشر شد. بازی به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و تا آگوست 2021 بیش از چهار میلیون نسخه فروخت.

 

در مراحل اولیه بازی، بازیکن می تواند شخصیت خود را بسازد و قفل سفینه را باز کند که به عنوان فضای مرکزی بازی عمل می کند. اگرچه بازیکن نمی تواند سفینه خود را مستقیماً کنترل کند، اما به عنوان یک نقطه سفر سریع برای دسترسی به مناطق مختلف در بازی عمل می کند و به عنوان فضای موجودی دائمی بازیکن عمل می کند. بازیکن می‌تواند با شخصیت‌های غیربازیکن (NPC) به‌عنوان همراهی که مأموریت‌ها و داستان‌های شخصی خود را دارند، مواجه شده و آن‌ها را جذب کند. هنگام همراهی بازیکن، همراهان به عنوان کمک در مبارزه عمل می کنند. هر همراه دارای مهارت های فردی و حملات ویژه خود است و می تواند مهارت های تخصصی خود را توسعه دهد. هنگام کاوش، بازیکن می تواند تا دو همراه را در کنار خود بیاورد و بقیه در سفینه بمانند. بازیکن می تواند تصمیمات دیالوگ متعددی بگیرد که می تواند بر داستان انشعاب بازی تأثیر بگذارد. آنها می توانند به NPC ها به طرق مختلف پاسخ دهند، مانند رفتار قهرمانانه، دیوانه، یا احمقانه.

 

در طول موقعیت‌های مبارزه، بازیکن می‌تواند از انواع سلاح‌های مختلف مانند سلاح های سرد و سلاح گرم استفاده کند که دارای سه نوع مهمات سبک، سنگین و انرژی است. این سلاح ها را می توان برای اضافه کردن آسیب های اساسی سفارشی سازی کرد. بازیکن می‌تواند از مهارت‌های مخفی کاری یا اجتماعی (متقاعد کردن و دروغگویی) استفاده کند تا از مبارزه به طور کلی اجتناب کند. با پیشرفت بازیکن، امتیازات XP به دست می‌آورد که بازیکن و همراهانش می‌توانند از آن برای ارتقاء سطح و باز کردن مهارت‌های جدید استفاده کنند. بازیکن می تواند مهارت های فنی خود را توسعه دهد که بیشتر به سه دسته تقسیم می شوند: علوم، پزشکی و مهندسی. به عنوان مثال، بازیکن می تواند از یک پرتو کوچک برای کوچک کردن دشمن استفاده کند. بازیکن می‌تواند برای این مهارت‌ها امتیاز سرمایه‌گذاری کند، که امتیازات جدیدی را باز می‌کند که کارایی مبارزه را افزایش می‌دهد. بازیکن همچنین می‌تواند وارد حالت "زمان تاکتیکی" شود، که زمان را کند می‌کند و آمار سلامتی حریفان را نشان می‌دهد و به بازیکن مزایای تاکتیکی می‌دهد. همانطور که بازیکن همراهان خود را رهبری می کند، قدرت رزمی و انعطاف پذیری همراهان خود را بهبود می بخشد. بازیکن می تواند یک "نقص" پیدا کند که زمانی رخ می دهد که بازیکن به طور مکرر در بخش های خاصی از گیم پلی شکست می خورد. نقص ها به نوعی مانع پخش کننده می شود، اما امتیازات و مزایای بیشتری را به همراه دارد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-3225 | AMD Phenom II X6 1100T Intel Core i7-7700K @ 4.20GHz | AMD Ryzen 5 1600
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 650 Ti (1GB) / AMD Radeon HD 7850 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 470/570 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 40 GB

The Outer Worlds

تاریخ انتشار: به زودی
Obsidian Entertainment
Private Division
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄