ReCore: Definitive Edition

ReCore: Definitive Edition

راز موفقیت در همرنگ بودن است
۱۰ | ۷.۳
PC قابل اجرا در ویندوز
+18


ReCore یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و پلتفرمی است که توسط Comcept and Armature Studio و با کمک Asobo Studio ساخته شده و توسط Microsoft Studios برای ویندوز و Xbox One منتشر شده است. این بازی در سپتامبر 2016 در سراسر جهان منتشر شد.

 

داستان، ژول آدامز، یکی از اولین داوطلبان مستعمره اتوپیایی Far Eden را دنبال می کند، که پس از قرن ها در خواب سرد از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفته است. ژول با سه ماشین رباتیک خود که به عنوان همراهان ربات اصلی شناخته می شوند، در سرتاسر عدن به سر می برد تا رازهای پشت این ماموریت ناموفق را کشف کند. دنیای باز Far Eden در معرض کاوش و جمع آوری منابع است. اسلحه های ژول دارای کد رنگی هستند تا به مجموعه خاصی از دشمنان آسیب وارد کنند و مانند همراهان او نیز می توانند تقویت شوند. ربات‌ها از او در نبرد پشتیبانی در حل معماها به او کمک می‌کنند.

 

توسعه بازی در سال 2014 آغاز شد. این بازی توسط مارک پاچینی کارگردانی شد، توسط جوزف استاتن نویسندگی و توسط Keiji Inafune ایده‌پردازی شد. Mega Man و Metroid تأثیرات مهمی در ایجاد آن داشتند. توسعه بین Armature Studio و Comcept به مهارت های متمایز خود تقسیم شد، در حالی که Asobo Studio به توسعه ی آن کمک کرد. به طور کلی عملکرد داستان پردازی، پلتفرم و کنترل ها نقدهای خوبی را دریافت کرده است.


 

ReCore یک بازی اکشن ماجراجویی و پلتفرمی است که از منظر سوم شخص انجام می شود. ژول آدامز و سه ماشین روباتیک او که به عنوان همراهان ربات هسته ای شناخته می شوند، که به او در مبارزه و حل پازل کمک می کنند، متمرکز است. ربات ها را می‌توان Upgrade کرد اینکار لازم است بازیکنان قطعات مورد نیاز را در جریان بازی پیدا کنند، که حمله و دفاع آنها ارتقاء می‌دهد. هسته‌های ماشین‌ها را می‌توان بین آن‌ها عوض کرد، توانایی‌های آنها را متوالی تغییر داد و فریم‌های آن‌ها قابلیت تنظیم مجدد دارد. بازیکنان می توانند سلاح ها و قابلیت های ژول را ارتقا دهند. سلاح‌های دور برد دارای سه نوع مهمات هستند که دشمن را با رنگ‌های مشابه از بین می‌برند: قرمز، آبی و زرد. علاوه بر این، اگر یکی از ربات‌های هسته‌ای ژول با رنگ دشمن مطابقت داشته باشد، آسیب بیشتری در نبرد وارد می‌کند. ژول همچنین یک قلاب دارد که از آن برای استخراج هسته‌های انرژی دشمنانش پس از وارد شدن مقدار مشخصی آسیب استفاده می‌کند. ژول باید با جاخالی دادن یا پرش های سریع از آسیب دیدن بپرهیزد.

 


ژول در دنیای باز Far Eden یا با پای پیاده مجهز به تقویت کننده های موشکی روی کفش و پشت خود، از طریق سکوها با قلاب و یا از طریق سفر سریع حرکت می کند. مناظر ممکن است توسط طوفان های شن تغییر کند و مناطق جدیدی برای کاوش نمایان شود. Corebot ها می توانند به زبان خود به نام DigiMode صحبت کنند که بازیکنان می توانند آنرا متوجه شوند. سیاه چال‌هایی که منجر به پیشرفت در داستان می‌شوند و حاوی منابعی هستند که می‌توان از آنها برای درست کردن آیتم های مختلف استفاد کرد، این مکان ها در سراسر جهان بازی پراکنده شده‌اند تا ژول از طریق جمع‌آوری هسته‌ها قفل آن را باز کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-3550 @ 3.30GHz | AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i5-4570 @ 3.20GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon R7 370 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 780 (3GB) / AMD Radeon R9 290X (3GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 18 GB

ReCore: Definitive Edition

17/08/2017
Armature Studio
Xbox Game Studios
+18
حجم دانلود: 10 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄