ابداکشن

Obduction

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره بازی Obduction

بازی Obduction در سبک ماجراجویی می‌باشد که در سال 2019 توسط Cyan Inc ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شما در حال قدم زدن در کنار رودخانه هستید و ناگهان درخشش چیزی توجه شما را به خود جلب می‌کند و وقتی به سمت آن می‌روید ناگهان شما به دنیای عجیبی وارد می‌شوید. در بازی شما به دنبال کشف رازهای مختلف این دنیای عجیب هستید و سعی می‌کنید تا راهی برای برگشت به خانه پیدا کنید. در بازی گاهی راهنماهایی به‌ صورت دست‌ نوشته و یا هولوگرام‌‌های سه‌ بعدی وجود دارد تا شما را برای حل معماها راهنمایی کنند و مسیر خود را گم نكنید. اگر مسیر را گم کنید یا اشتباه بروید بسیار دشوار است تا مسیر را پیدا کنید. گرافیک بازی حال و هوای تازه و شگفت‌ انگیزی دارد و بسیار فراتر از آن چیزی که فکر کنید خوب است. نورپردازی این بازی جلوه ی بسیار خاصی دارد که در صحنه‌هایی از بازی با انفجار نور شما در محیطی جدید قرار می‌گیرید.

 

Obduction


ویژگی‌های Obduction

  • معماهای جالب
  • داستان پر پیچ و خم
  • جزئیات بالا
  • تغییر روند داستانی بر اساس انتخاب‌های متفاوت

 

جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Obduction رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 SP1 64 bit or newer Windows 10 64 bit
پردازنده CPU Intel i5-2500 equivalent or better CPU Intel i5-4590 equivalent or better
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک GeForce 660 GTX w/1GB / AMD 7700 series w/1GB equivalent or better NVIDIA GTX 970 w/4 GB / AMD R9 290 w/4 GB equivalent or better
ذخیره‌سازی 10 GB

ابداکشن

24/08/2016
Cyan Inc
Cyan Inc
+12
حجم دانلود: 4.04 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄