پیشتازان فضا: تجدید حیات

Star Trek Resurgence

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره بازی Star Trek Resurgence

بازی پیشتازان فضا: تجدید حیات روایت کننده یک ماجراجویی حماسی بوده و در آن المان‌‌هایی از نقش آفرینی را خواهیم داشت که بازیکنان را در یک سفر داستان محور فراموش نشدنی در دنیای دوست داشتنی Star Trek غرق می‌کند. USS Resolute و خدمه‌اش سختی‌های غیرقابل‌ تصوری را متحمل شده‌اند را نشان میدهد. بازی از زاویه دید دو شخصیت دنبال می‌شود: مهندس Carter Diaz و افسر اول Jara Rydeck. چالش‌‌های شخصی و حرفه‌‌ای که آن‌ها با آن‌ها روبرو هستند، از جمله عواقب یک تصادف غم‌ انگیز و تنش‌‌های دیپلماتیک بین جناح‌ها، یک خط داستانی قانع‌ کننده ایجاد می‌کند که بازیکنان را از ابتدا تا انتها دنبال خود نگه می‌دارد. در کنار نقش آفرینی دیالوگ محور و یک خط داستانی عمیق، می‌توانید در دنیای بازی حرکت کرده و انواعی از سبک‌‌های گیم‌پلی دیگر را هم تجربه کنید. 


دانلود بازی Star Trek Resurgence برای کامپیوتر


گیم‌پلی

مکانیسم کلی بازی روی میکرو گیم‌پلی پیاده سازی شده است و همین سبب ایجاد تنوع بیشتر در بازی خواهد شد. بازی را درک کرده و سعی کنید که با گشت و گذار بیشتر در دنیای استار ترک، علایق و شخصیت‌های خود را دنبال کنید. کاراکترهایی از این دنیا در کنار شما حضور پیدا کرده و کم کم در داستان بازی هم بیشتر می‌توانید با آن‌ها همراه شوید. بازیکنان گزینه‌های موردنظر خود را حین گفتگو بین شخصیت‌ها را انتخاب میکنند و پازل‌ها را حل میکنند.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Star Trek Resurgence رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows® 10 64-bit Windows® 10 64-bit
پردازنده AMD FX-8350 / Intel® Core™ i5-3330 AMD Ryzen 5 3600XT / Intel® Core™i7 3GHz or higher
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک AMD Radeon™ RX 5700 / NVIDIA® GeForce® GTX 1080 AMD Radeon RX 6700/ NVIDIA GeForce RTX 2080 or higher
DirectX Version 12 Version 12
ذخیره‌سازی 16 GB

پیشتازان فضا: تجدید حیات

23/04/2023
Dramatic Labs
Bruner House
+12
حجم دانلود: 14.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄