افسون

JUJU

یک سفر پرماجرا و خطرناک
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره Juju

افسون بازی‌ای در سبک فکری و ماجراجویی میباشد که در سال 2014 توسط Flying Wild Hog ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. شخصیت‌های اصلی داستان را یک پاندا و دستیارش که یک سوسمار است، تشکیل میدهند. این دو دوست میخواهند با هم سفری پرماجرا و خطرناک را شروع کنند. البته آن‌ها برای هدف مهمی خود را وارد خطر میکنند. در یک سفر پرماجرا و البته خطرناک با هدف نجات پدر جهان باستانی راهی میشوید. نیروهای شیطانی بسیاری سر راه شما سبز خواهند شد. این سفر پر ماجرا در کنار اعضای گروه میتواند بسیار جالب و منحصربفرد باشد. سبک‌های هنری و جلوه‌های ویژه بازی روح تازهای به بازی داده و شامل نبردهای تن به تن با دشمنان خبیث خواهد بود. شما باید روحی را که آزاد کردید را دوباره مهر و موم کنید.


دانلود بازی Juju


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Juju رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل WindowsXP/Vista/7/8 WindowsXP/Vista/7/8
پردازنده 3.0 GHz Intel Pentium 4 or 1.8 GHz AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Intel® Core™2 Duo E4400 or 2.0 GHz AMD Athlon™ X2 3800+ or better
حافظه 1 GB 2 GB
گرافیک nVidia GeForce 6800GT or AMD Radeon X1950 Pro (256MB VRAM with Shader Model 3.0 or higher) nVidia GeForce 9600GT or higher, AMD Radeon HD3850 or higher (512MB VRAM with Shader Model 4.0)
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 5 GB

افسون

10/12/2014
Flying Wild Hog
Flying Wild Hog
+7
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄