Hello Neighbor 2

Hello Neighbor 2

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Hello Neighbor یک بازی مخفی کاری ترسناک است که توسط استودیوی روسی Dynamic Pixels توسعه یافته و توسط tinyBuild منتشر شده است. در ابتدا به عنوان آلفاهای عمومی از سال 2016 تا 2017 منتشر شد، در 8 دسامبر 2017 یک نسخه کامل برای ویندوز و ایکس باکس وان دریافت کرد و بعداً برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، iOS و اندروید در 26 جولای 2018 عرضه شد.

 

در بازی، بازیکنان به عنوان یک شهروند که به تازگی به محله نقل مکان کرده اند، بازی می کنند و سعی می کنند به خانه همسایه خود نفوذ کنند. هدف آنها این است که با موفقیت به زیرزمین خانه همسایه وارد شوند تا رازهای تاریک آنان را کشف کنند و در عین حال از شنلسایی شدن توسط او اجتناب کنند. هوش مصنوعی بازی (AI) رفتار همسایه را بر اساس اقدامات قبلی بازیکن، از جمله ایجاد تله در مسیرهایی که بازیکن در تلاش قبلی دنبال کرده بود، تغییر می‌دهد.

 

در حالی که نسخه‌های آلفای اولیه Hello Neighbor با استقبال مثبت مواجه شدند منتقدان گیم پلی، طرح کنترل و عملکرد فنی را بررسی کردند و داستان، عناصر معمایی و سبک هنری را تحسین کردند. این بازی یک فرنچایز ایجاد کرد که با پیش درآمد Hello Neighbor: Hide and Seek که در دسامبر 2018 منتشر شد، شروع شد. دو اسپین آف چند نفره، Secret Neighbor و Hello Engineer، به ترتیب در اکتبر 2019 و اکتبر 2021 منتشر شدند. دنباله‌ای مستقل بنام Hello Neighbor 2، در 6 دسامبر 2022 منتشر شد.

 

در Hello Neighbor 2، بازیکن متوجه می‌شود که از یک همسایه مرموز که رفتارهای پارانوئیدی دارد و به نظر می‌رسد در زیرزمین خود رازی را پنهان می‌کند، به خانه جدیدی در آن طرف خیابان نقل مکان می‌کند. وظیفه بازیکن نفوذ به خانه همسایه و حل یک سری پازل برای جمع آوری اقلام مورد نیاز برای باز کردن قفل و دسترسی به زیرزمین است. همانطور که بازیکن در خانه همسایه کاوش می کند، نباید توسط همسایه مرموز شناسایی شود، در غیر این صورت تحت تعقیب قرار خواهند گرفت، و اگر بازیکن به اندازه کافی سریع نباشد که پنهان شود یا فرار کند، دستگیر می شوند. بازیکن می تواند همسایه را با پرتاب اشیاء به سمت او برای فرار راحت تر بیهوش کند. اگر بازیکن گرفتار شود (یا آسیب جدی ببیند)، به خانه خود بازگردانده می‌شود و باید دوباره وارد شود. پس از شروع مجدد، بازیکن باید بیشتر مراقب باشد، زیرا همسایه از آخرین مسیر حرکتی بازیکن برای ایجاد تله استفاده می کند. با این حال، بازیکن می‌تواند از تنظیمات بازی برای روشن کردن حالت همسایه دوستانه استفاده کند و از گذاشتن این تله‌ها توسط همسایه جلوگیری کند و باعث شود که او در تعقیب‌هایش کمتر تهاجمی شود. با این حال، هنوز هم باید به هر قیمتی از او اجتناب کرد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-4370 @ 3.80GHz | AMD Athlon X4 880K Intel Core i5-4670 @ 3.40GHz | AMD FX-9370 Eight-Core
حافظه 6 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 750 Ti (2GB) / AMD Radeon HD 7850 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti (6GB) / AMD Radeon RX Vega 56 (6GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 13 GB

Hello Neighbor 2

10/11/2022
tinyBuild
tinyBuild
+15
حجم دانلود: 5.88 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۸
۵ | ۱

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

داریوش کیانی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ گزارش

این بازی عالی است فقط ویندوز 10 میخاد

ارسال پاسخ
امیر علی منصوری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ گزارش

چرا برای من برنامه جیباز میاد باید چیکار کنم
باید از این برنامه جی باز دانلودش کنم

پاسخ اپراتور (۱۹ خرداد ۱۴۰۳)
سلام بله باید لانچر رو دانلود و نصب کنید بعد بازی رو دانلود کنید.
ارسال پاسخ
hitman124 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ گزارش

چرا جای هلو نیبر 2 هلو نیبر یک گذاشتید لطفا رسیدگی کنید

پاسخ اپراتور (۱۵ آذر ۱۴۰۲)
سلام ممنون که گفتید، درست شد.
ارسال پاسخ
arman8989 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ گزارش

سلام میشه انلاین بازی کرد

پاسخ اپراتور (۱۴ آبان ۱۴۰۲)
سلام خیر.
ارسال پاسخ