Syndicate

Syndicate

هر شرکت یک مامور مخصوص دارد
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

در این سری داستان بازی Syndicate نام فناوری CHIP را به تراشه DART تغییر می‌دهد و مفهوم "unchipped" را معرفی می‌کند، نسبتی از جمعیت جهان که استفاده از این فناوری را رد کرده‌اند. بازی در سال 2069 می گذرد، که در آن  EuroCorpدر حال حاضر یک شرکت بزرگ جهانی است. داستان اصلی بر روی یک مامور خاص به نام Miles Kilo تمرکز دارد. Kilo نقشه‌ای از یک شرکت رقیب بنام Aspari، برای شروع جنگ علیه EuroCorp را کشف می‌کند. این وقایع قبل از اینکه او متوجه شود EuroCorp خانواده‌اش را کشته، او را در کودکی ربوده و حافظه‌اش را تغییر داده است.

 

گیم‌پلی Syndicate شامل دستور دادن به یک تیم متشکل از چهار مامور سایبورگ در شهرهایی با مضمون سایبرپانک بود، در تعقیب اهداف ماموریتی، مانند ترور مدیران یک سندیکا رقیب، نجات متحدان دستگیر شده، "متقاعد کردن" غیرنظامیان و دانشمندان برای پیوستن به این شرکت، تخریب ساختمان ها، یا کشتن عوامل دشمن. برخلاف برخی از بازی‌ها که یا بازیکن را به خاطر مرگ غیرنظامیان مجازات می‌کنند یا برای اعمال خشونت‌آمیز به آنها پاداش می‌دهند، Syndicate در این مورد بی‌تفاوت است. بازیکن باید برای تامین مالی تحقیق و توسعه سلاح‌های جدید و ارتقاء سایبورگ‌ها امتیازات جمع‌آوری کند.

 

از ویژگی‌های قابل توجه این بازی، میتوان به موسیقی پس‌زمینه حساس و عالی اشاره کرد که متناسب با حال و هوای اکشن روی صفحه تغییر می‌کند. این بازی از تعامل بالایی برخوردار است، بطوری که هر شی در بازی را می توان نابود کرد. حتی میتوان سربازهای دشمن را با استفاده از نیروی کنترل ذهن به نفع خود مجبور به خودکشی با سلاح کمری، کشتن هم تیمی های خود و یا استفاده از نارنجک کرد. زیبایی بصری این بازی از فیلم هایی مانند Blade Runner الهام گرفته شده است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2400S @ 2.50GHz | AMD FX-6350 Six-Core Intel Core i7-3770K @ 3.50GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 6 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon R9 270 / R7 370 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 760 (4GB) / AMD Radeon R9 280X (4GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 11 GB

Syndicate

21/02/2012
Starbreeze Studios
Electronic Arts
+18
حجم دانلود: 4.74 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄