Bulletstorm

Bulletstorm

یـک فـریب بـزرگ
۱۰ | ۷.۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Bulletstorm یک بازی تیراندازی اول شخص است که در سال 2011 توسط People Can Fly و Epic Games ساخته و توسط Electronic Arts (EA) منتشر شده است. این بازی ویدیویی مجهز به سیستم پاداش دادن به بازیکنان به صورت «Skill-Points» برای انجام کشتارهای خلاقانه و متمایز است. داستان بازی Bulletstorm در قرن بیست و ششم اتفاق می‌افتد، گریسون هانت، سرباز سابق عملیات سیاه که در سیاره‌ای جنگ‌زده کشته می‌شود، در حالی که تلاش می‌کند از ژنرال سارانو، فرمانده سابقش که او و افرادش را فریب داده است، انتقام بگیرد. ارتکاب جنایات جنگی و ترور افراد بیگناه.

 

توسعه بازی در ژوئن 2007 آغاز شد. آدریان چمیلارز و کلیف بلزینسکی به ترتیب کارگردان و طراح آن بودند، در حالی که ریک رمندر، نویسنده Fear Agent، داستان بازی را نوشت. در ابتدا تصور می شد که این یک بازی تیراندازی سوم شخص مبتنی بر کاور باشد، اگرچه حلقه مبارزه اصلی و دیدگاه گیم پلی چندین تجدید نظر را پشت سر گذاشت. مجلات پالپ، Burnout، Duke Nukem و Firefly همگی الهام بخش تیم در طول توسعه Bulletstorm بودند. این تیم در طول تولید، حالت‌های چندنفره رقابتی و حالت چندنفره مشارکتی کمپین را آزمایش کردند، اما به دلیل محدودیت‌های تکنولوژیکی تصمیم گرفتند آنها را حذف کنند.

 

این بازی پس از انتشار در فوریه 2011 برای ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد که تنظیمات، گرافیک، اکشن، سرعت و گیم پلی آن را تحسین کردند. این عنوان در طول زمان اکرانش به دلیل به تصویر کشیدن خشونت، جنجال زیادی به راه انداخت. 

 

Bulletstorm به عنوان یک بازی تیراندازی اول شخص بر روی مبارزه تمرکز می کند. این بازی دارای هشت اسلحه است که هر کدام رفتارهای متمایز خود را دارند. علاوه بر سلاح‌های گرم استاندارد مانند شات گان و مسلسل هاست، این بازی سلاح‌های غیرمعمولی مانند "Bouncer" هم دارد که گلوله‌های انفجاری پرتاب می‌کند، همچنین سلاح "Flailgun"، یک توپ دستی که نارنجک‌های سنگین شلیک می‌کند. هر سلاح دارای یک چند حالت شلیک مختلف است که از قابلیت "شارژ" استفاده می کند. برای مثال، "شارژ شلیک" هفت تیر Screamer، سلاح را به یک تفنگ منور تبدیل می کند که دشمن را مشتعل می کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core Duo T2450 @ 2.00GHz | AMD Athlon X2 Dual Core L310 Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz | AMD Phenom X4 Quad-Core GS-6560
حافظه 2 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 7600 GS (256MB) / AMD Radeon HD 2400 (256MB) NVIDIA GeForce GTX 260 (512MB) / Radeon HD 4870 (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 9 GB

Bulletstorm

22/02/2011
Epic Games
Electronic Arts
+18
حجم دانلود: 3.15 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄