Deathloop

Deathloop

اینجا بهشت نیست، یک زندان است
۱۰ | ۱۰
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18





Deathloop یک بازی ویدئویی Shooter اول شخص است که توسط Arkane Lyon توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. این بازی در 14 سپتامبر 2021 برای پلی استیشن 5 و ویندوز و در 20 سپتامبر 2022 برای Xbox Series X/S منتشر شد. به طور کلی نقدهای مطلوبی از منتقدان دریافت کرد که طراحی هنری و گیم پلی بازی را تحسین کردند. Deathloop برنده بهترین کارگردانی بازی و بهترین کارگردانی هنری در The Game Awards 2021 شد.



در Deathloop، بازیکن نقش Colt را بر عهده می‌گیرد، یک قاتل که در یک حلقه زمانی گیر کرده است و وظیفه دارد تا قبل از نیمه‌شب هشت هدف به نام Visionaries را در جزیره بلک‌ریف از بین ببرد، زیرا زنده ماندن حتی یکی از آنها باعث می‌شود حلقه زمانی دوباره تنظیم شود. و کار او را لغو کند. اگر Colt قبل از از بین بردن هشت هدف بمیرد، در شروع حلقه از خواب بیدار می شود. بازیکن با ترکیبی از مخفی کاری، پارکور، مهارت های حمله، اسلحه، ابزارها و قدرت ها مانند بازی های قبلی Arkane Dishonored و Prey برای حرکت در دنیای بازی استفاده می کند. بازیکنان باید از نگهبانان دوری کنند یا آنها را هم از بین ببرند، الگوهای اهداف Colt را بیاموزند، و ترتیب درستی را برای از بین بردن اهداف مذکور با استفاده از تفنگ، سلاح سرد، یا سایر وسایل محیطی بیابند.

 


حلقه زمان در Deathloop دقیقاً زمان بندی نشده است و هدف آن این است که به بازیکنان زمان و آزادی بیشتری بدهد تا این هشت هدف را در یک حلقه از بین ببرند. هر روز به چهار دوره (صبح، ظهر، بعد از ظهر و عصر) تقسیم می شود و حرکت بین چهار منطقه جزیره (Updaam، خلیج کارل، فریستاد راک و مجتمع) باعث پیشرفت زمان می شود. روال افراد در یک منطقه خاص بسته به زمانی از روز که بازیکن وارد آن منطقه می شود متفاوت است و اقدامات بازیکن در یک منطقه می تواند روی روال در مناطق دیگر تأثیر بگذارد.


 

Colt از رویایی بیدار می شود که توسط زنی ناشناس به قتل می رسد، ناگهان با حالت سردرگم در ساحلی بیدار می شود که هیچ خاطره ای از خودش یا جایی که در آن است ندارد. او از پیام‌ها و جلسات از نسخه‌های دیگری از خودش راهنمایی می‌گیرد و به او دستور می‌دهد تا حلقه زمانی را که در آن گرفتار شده است بشکند. برای انجام این کار، او باید قبل از اینکه در پایان روز حلقه‌های زمانی تمام شود، تمام هشت Visionaries را بکشد. جولیانا به Colt طعنه می زند تا سعی کند حلقه را بشکند، حتی اگر تلاش می کند تا او را متوقف کند. کلت متوجه می‌شود که بر خلاف سایر ساکنان جزیره، توانایی حفظ خاطرات خود را در حلقه‌های مختلف به دست آورده و به او اجازه می‌دهد بهتر برنامه‌ریزی کند و برای هدف نهایی خود یعنی شکستن حلقه آماده شود. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-8400 @ 2.80GHz | AMD Ryzen 5 1600 Intel Core i7-9700K @ 3.60GHz | AMD Ryzen 7 2700X
حافظه 12 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 580 (6GB) NVIDIA GeForce RTX 2060 (6GB) / AMD Radeon RX 5700 (6GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 30 GB

Deathloop

تاریخ انتشار: به زودی
Arkane Studios
Bethesda Softworks
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

amir268 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۴ گزارش

کی این بازی میاد تو برنامه

ارسال پاسخ